Alleen, waar kan ik die nou het beste kopen vraag ik me af? Was ik in Nederland altijd een trouwe Ikea, Leen Bakker, Kwantum, Morres, Haco, (soms) Xenos en Wehkamp fan (onder het mom, het hoeft niet superkwaliteit te zijn als het maar een paar jaartjes meegaat), hier in Amerika heb ik het wat moeilijker met het vinden van meubels.
Ik ga gelukkig iets dichterbij een Ikea wonen dus dat is wel fijn maar voor de rest vind ik het erg moeilijk. Ik heb wel meubelzaken in de buurt (Ashley, Royal Furniture, Kirklands) maar ik vind de meubels die ze daar verkopen over het algemeen heel erg "zwaar" in uiterlijk (veel hout, donkere kleuren, grotesk) en ook erg duur. Toegegeven, het zijn prachtige meubels van goede kwaliteit maar het is gewoon niet mijn smaak. Ik hou van licht hout, lichte kleuren, meubels die trendy en niet te zwaar aandoen. Zeker in een huis met kinderen hou ik van licht, zowel op de muren als in de meubels. Kleur breng ik meestal aan met accessoires. Verder hoeven de meubels niet 100 jaar mee te gaan, als ik er een paar jaartjes plezier van heb vind ik het prima.
Iemand enig idee welke zaken ik zou kunnen proberen? Het mag ook online zijn. Pottery Barn ga ik hopelijk binnenkort eens kijken en ik kijk ook regelmatig op Overstock. Voor de rest heb ik werkelijk geen idee