Toen we afgelopen april niet verder raakten dan het VC van Arches (een bezoek aan het park stond deze keer ook niet echt op het programma) was ik mij al aan het informeren bij de Rangers hoe het daar is in de winter...en dus worden er al plannen gemaakt om er in december eventueel naartoe te gaan, in combinatie met Canyonlands. Ik heb inmiddels al wat video's bekeken van beide parken in de winter en tja...ik moet hier allicht niet veel meer aan toevoegen

We vertrekken nu binnen 2 weken voor allicht opnieuw een schitterende reis, maar wat is dat toch met dat Zuid-Westen hé...
Als ik dan die foto's weer bekijk en de GoPro-filmpjes waar zowat de ganse reis van op de voorruit op staat...pfff...moeilijk om dan te stoppen...
Ik heb jullie uiteraard ook weer dagelijks gevolgd en hoe schitterend de foto's en de verslagen ook waren, toch deed mij dat heel wat minder dat de "rode-rotsen-regio"...
Maar ach, er zijn ergere dingen dan het Zuid-westen om aan verslaafd te zijn, niet

Ik probeer in elk geval nog de volledige blog af te werken vooraleer we vertrekken op 24 juni. Dus...inderdaad, je gaat nog een beetje meer gepest worden