Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weersomstandigheden in juli?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
pdj42
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Weersomstandigheden in juli?

Bericht door pdj42 »

8) Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen. Wij zijn aan het overwegen om misschien toch naar Florida te gaan in de maand juli. Maar wat zijn dan de weersomstandigheden? Regen en nog eens regen? Of een beetje regen en veel zon? Of veel regen en een beetje zon?
Wie heeft ervaring?

Groetjes,

Paul
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Meestal is het Zon - Zon en Nog eens zon....als je regen krijgt, dan is het meestal in de avond uren....maar ik denk dat een Paar Florida Bewoners van deze forum, jouw nog wel meer gegevens kunnen geven.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Hier een bewoner van Florida 8) ..in juli en ook augustus kan het hier behoorlijk warm zijn...boven de 30C. en ook nog erg humid, plakkerig.

Sommigen vinden het heerlijk, anderen erg benauwd..eigenlijk is het dan net zo vies plakkerig als in NL, maar dan gelukkig wel overal airco...
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Afgelopen zomer zijn wij geweest. Het was warm, maar wij vonden het goed te doen. Bijna elke dag aan het eind van de middag kwamen er donkere luchten met veelal een bui en onweer. Maar was snel weer overgetrokken. Je zit wel in het hurricaneseason.

Als je niet in een andere periode kan, zou ik het er zeker niet voor laten. Maar kan je kiezen, dan zou ik een andere keuze maken. (Wij zijn eerder in februari en mei geweest)
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ik ben afgelopen juli in Miami geweest
T is warm ja..en plakkerig, maar ach...dat was het in Turkije ook :)
Ik kon er goed tegen
bovendien had ik daarna in washington en New York een hittegolf en werd het nog veel viezer warm.
Al met al vond ik Miami dus wel meevallen
pdj42
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pdj42 »

Bedankt voor jullie reacties!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

En, en ... Pdj42. Wat gaan jullie nu doen, al besloten?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Áls we volgend jaar naar Florida gaan (nog zeer onder voorbehoud), gaan wij ook in juli... :)
pdj42
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pdj42 »

Zeg maar Paul hoor.... :D

Nee, we hebben nog niet kunnen beslissen. We vinden het allemaal zo mooi. We zijn al in het westen geweest, maar misschien kunnen jullie helpen met een super rondreis door het oosten van amerika?
We willen graag NY zien en dan is de vraag gaan we richting Seattle of Miami?

Groetjes,

Paul
pdj42
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pdj42 »

Marjol schreef:Áls we volgend jaar naar Florida gaan (nog zeer onder voorbehoud), gaan wij ook in juli... :)
Kunnen jullie ook niet kiezen?

Grt,
Paul
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

pdj42 schreef:
Marjol schreef:Áls we volgend jaar naar Florida gaan (nog zeer onder voorbehoud), gaan wij ook in juli... :)
Kunnen jullie ook niet kiezen?

Grt,
Paul
Niet echt inderdaad :D
pdj42
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pdj42 »

Marjol schreef:
pdj42 schreef: Kunnen jullie ook niet kiezen?

Grt,
Paul
Niet echt inderdaad :D
Twijflen jullie tussen bestemmingen in de VS of tussen de VS en een ander land? Wij zouden graag nog Yellowstone willen zien en Florida lijkt ons ook leuk. Maar ja moeilijk te combineren. Daarnaast wisten wij niet zeker of je weggespoeld wordt in Florida in juli.
Wat zeker is, is dat we NY willen bezoeken, maar dan........ Omdat het Westen zo mooi is en afwisselend, wil je graag weer zo'n reis maken...maar het probleem is voor ons gevoel we vinden de rest wel mooi maar niet zo super gaaf als het westen.
Of alles ligt zo ver uit elkaar dat je het niet redt in 3 weken.

Wat een dilemma, wat is jullie dilemma?

Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Nou ja, wij willen een busreis maken en zijn dus nog iets beperkter in onze keuze.

Eigenlijk kunnen we dus sowieso nog niets zeggen, want we zijn afhankelijk van de reisbrochures die pas in december verschijnen :)

Maar er zijn nu vier opties die in ieder geval dit jaar zijn aangeboden in busreizen en één optie waarbij dat niet zo was... :)

Optie 1 is het noordwesten en een stukje Canada. Dus ook Yellowstone, Rocky Mountains, San Francisco.. 22 dagen, maar érg duur :(
Optie 2 is een kleiner rondje noordwesten (zonder Canada, 16 dgn) en dan een weekje Orlando erachteraan plakken
Optie 3 is een rondreis langs de Oostkust (met stukje Canada, ook 16 dgn) en dan eindigen in Orlando
Optie 4 is een rondreis door het Zuiden (11 dgn) met Orlando als eindpunt (en dan dus iets langer)
Optie 5 (en die was er dus niet) is een langer rondje noordwesten zonder Canada, maar mét bijv. Seattle (ongeveer 3 weken)

Moeilijk... moeilijk... in december weten we meer :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer