Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
Re: MyVegas deel II
Je krijgt ze willekeurig, en je kan er niets mee.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Een uurtje geleden ingechecked voor 2 nachten in de Tower Suite van de Mirage...wauwww wat een kamer!!
het inchecken ging heel vlot, we hadden zelfs 2 aparte boekingen eentje voor vannacht en eentje voor morgennacht en op 2 namen, maar ze hebben die binnen no-time aan elkaar gekoppeld!

Komende dagen nog 2 nachten in NYNY in een Spa-suite en vervolgens nog een nacht in een City-View room van Aria.
Qua eten hebben we 50$ tegoed bij Monte Carlo, 75$ tegoed in NYNY, 2x buffet Exciluber en 2x buffet CircusCircus.
En 2x toegang tot The secret Garden in de Mirage
Nogmaals dank aan Marcel

het inchecken ging heel vlot, we hadden zelfs 2 aparte boekingen eentje voor vannacht en eentje voor morgennacht en op 2 namen, maar ze hebben die binnen no-time aan elkaar gekoppeld!

Komende dagen nog 2 nachten in NYNY in een Spa-suite en vervolgens nog een nacht in een City-View room van Aria.
Qua eten hebben we 50$ tegoed bij Monte Carlo, 75$ tegoed in NYNY, 2x buffet Exciluber en 2x buffet CircusCircus.
En 2x toegang tot The secret Garden in de Mirage
Nogmaals dank aan Marcel

Laatst gewijzigd door HennyCox op 09 jun 2013, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben na een kleine maand er ook weer aan begonnen. Wel wat veranderingen zie ik.
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wow foto's zien er gaaf uit! Ik was net te laat, toen ik de suite wilde boeken was hij net weg uit de rewards. Maar ach een King room zal ook wel mooi zijn haha.
Nog een vraagje, bij het ophalen van je mlife pasje moet je daarbij een pasfoto inleveren? Ik heb er geen meer..
Nog een vraagje, bij het ophalen van je mlife pasje moet je daarbij een pasfoto inleveren? Ik heb er geen meer..
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, je hebt geen pasfoto nodig. Wel iets waar je foto opstaat als een paspoort of rijbewijs.
-
- Amerikafan
Super thnx
scheelt toch weer een tientje haha.

- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
grrrrrrr, even brommen hier.. eindelijk, eindelijk kon ik een reward redeemen, althans zo leek het.
Paar minuten geleden springt het blokje op groen bij de reward die ik wil, snel de gegevens ingetikt, druk op de knop en ... de mededeling Oops, something went wrong.... en weg was de reward.....Try again tomorrow.
Paar minuten geleden springt het blokje op groen bij de reward die ik wil, snel de gegevens ingetikt, druk op de knop en ... de mededeling Oops, something went wrong.... en weg was de reward.....Try again tomorrow.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Wat is dat met het inwisselen van je punten voor een reward?
Ik zie dingen langskomen dat het niet lukt en dat het om 16.15 moet gebeuren ofzo om beste kans te maken ??
Hoe zit dit precis??
Ik zie dingen langskomen dat het niet lukt en dat het om 16.15 moet gebeuren ofzo om beste kans te maken ??
Hoe zit dit precis??
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Amerikafan
Ik zou even wat verder terug lezen. Deze vraag is al heeeeel vaak gesteld..
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Is e rniet iemand met veel vrije tijd die een samenvatting van het Vegas spel wil maken? 

Groetjes,
Carine
Carine
Voor degenen die net begonnen zijn met het spel, hier kun je de antwoorden vinden op veel van je vragen:
https://attachment.fbsbx.com/file_downl ... D7iXLJXZWw
Dit komt van de facebookpagina van Friends of MyVegas, daar staat bovenin, onder files, heel veel informatie.
En MyVegas zelf heeft ook bladzijden met informatie over het spel en de rewards:
Als je in het spel zit, linksboven onder 'More' kun je 'Rewards FAQ' aanklikken.
https://attachment.fbsbx.com/file_downl ... D7iXLJXZWw
Dit komt van de facebookpagina van Friends of MyVegas, daar staat bovenin, onder files, heel veel informatie.
En MyVegas zelf heeft ook bladzijden met informatie over het spel en de rewards:
Als je in het spel zit, linksboven onder 'More' kun je 'Rewards FAQ' aanklikken.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Dat is al gedaan op facebook, staat ook onder de files op de Friends of MyVEGAS pagina.sachasenne schreef:Is e rniet iemand met veel vrije tijd die een samenvatting van het Vegas spel wil maken?
Even naar beneden scrollen, het heet: Help File_Rules, Tips, Collections, Tricks.pdf
-
- Amerikafan
Ik zie dat je nu ook 1-7 dagen passen kan krijgen voor de monorail. En je krijgt er 2, klinkt eigenlijk ook wel interessant! Met mijn 2 weken Vegas ben ik dan helemaal voorzien 

Geef mij maar een leuke hotelkamer voor een week(met 2 personen aan het spelen)....Monorail is niet zo duur, dus ik zou voor het maximale gaan voor jezelf 
Desnots een lekker buffet ofzo, maar uiteraard is het altijd mooi meegenomen als je 7 dagen gratis monorail kan rijden
En als jullie daar tevreden mee zijn, is het zeker iets leuks!!

Desnots een lekker buffet ofzo, maar uiteraard is het altijd mooi meegenomen als je 7 dagen gratis monorail kan rijden

• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nog 2 weekjes wachten en dan kan ik EINDELIJK mijn resterende LPs opmaken, ik wil echt een show of een buffet regelen. Ik zie dat de Cravings Buffet Pass nog altijd beschikbaar is, hopelijk dan ook nog 

Reisblog: thisisfraa.be
Is het niet dat je er 1 gratis krijgt bij aankoop van 1?SuuSje schreef:Ik zie dat je nu ook 1-7 dagen passen kan krijgen voor de monorail. En je krijgt er 2, klinkt eigenlijk ook wel interessant! Met mijn 2 weken Vegas ben ik dan helemaal voorzien
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Gisteren samen met mijn vriendin tickets geboekt (via Myvegas natuurlijk) voor 2 shows van Cirque dus soleil.
We hebben zelf megagoeie tickets gehad voor de show van O. Helemaal vooraan op de 5e rij of zo
Vanavond onze laatste reward nog claimen
We hebben zelf megagoeie tickets gehad voor de show van O. Helemaal vooraan op de 5e rij of zo

Vanavond onze laatste reward nog claimen

-
- Amerikafan
Cirque du Soleil tickets zijn nu ook verdwenen helaas... 

Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Gelukkig is de Fountain Song Reward nog niet verdwenen
Ow, wel nog maar 1 te krijgen vandaag

Ow, wel nog maar 1 te krijgen vandaag

Dat is toch dat ding met 1 miljoen LP's? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12919 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties