Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen! patbravedutchy

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
patbravedutchy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Even voorstellen! patbravedutchy

Bericht door patbravedutchy »

Hallo, ik ben Patricia.

Ik ga in oktober dit jaar samen met mijn goede vriendin Petra naar de USA. We gaan 'maar' :wink: 18 dagen.
We beginnen in Salt Lake City en dan via de verschillende parken, Las Vegas naar San Francisco.
Voor mij wordt het de 11e maal naar de USA, voor Petra de 2x keer.
Ik heb in het heden en verleden het forum regelmatig bezocht : lees => vooral gelezen voor de tips :thumbup:
De vlucht, hotels en auto is allemaal al geregeld.

Maar ik heb dus besloten een aantal dagen geleden me opnieuw aan te melden.

Ik hoop de komende maanden tijdens de laatste voorbereidingen hier nog het een en ander op te steken van andere forumleden!
Misschien heb ik ook nog zelf wel tips over andere, wie weet! :)

Groeten
Patricia
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen! patbravedutchy

Bericht door Aricon »

Hallo Patricia,
Welkom op het forum. Zo te lezen ben je al heel ver met je voorbereidingen. Het zou leuk zijn als je je route plaatst in het Zuidwesten routeforum. Je zult dan ook vast nog wel tips krijgen waar je wat aan kunt hebben.
Met jouw ervaring zul je zeker tips hebben voor anderen. Leuk als je die wilt delen. :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer