Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ticket boeken vanuit Dallas

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Evaa
Amerika-ontdekker

Ticket boeken vanuit Dallas

Bericht door Evaa »

Hallo, ik wil een enkele reis boeken voor een Amerikaan die in Dallas woont, die de Senioren leeftijd heeft bereikt.
In de maand July wil ik het ticket boeken. Heb vernomen dat een enkele reis vaak duurder uitvalt dan een retour?
Hij neemt ook overbagage mee, zou graag wat informatie willen ontvangen over de voordeligste tickets. etc.

Alvast bedankt!
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Ticket boeken vanuit Dallas

Bericht door dutch_in_seattle »

Waarom niet gewoon een goedkoper retourticket boeken en de retourreis gewoon niet gebruiken?
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Nadeel van een enkele reis kan ook zijn dat de Nederlandse immigratiedienst de man terugstuurt. Immers, zonder retour is de kans groot dat hij blijft. Het zou best kunnen zijn, dat ze op Schiphol wat dat betreft dezelfde regels hanteren als op Amerikaanse luchthavens.

Een terugreis niet gebruiken van een retourbiljet kan ook problemen gaan opleveren bij de luchtvaartmaatschappij, die houden niet van dat soort trucjes. Waarom niet een retour met een terugreis op langere termijn, een paar maanden of zo?
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik heb ook wel eens de terugreis van een ticket niet gebruikt, kraait geen haan naar. Je hebt ook weinig keus als een enkele reis tig keer duurder is. Ticket met een retour in de verre toekomst levert ook weinig voordeel op als je emigreert, daarmee stel je het probleem uit naar later. En dn zit je ermee dat je al heel lang van te voren een retourdatum moet kiezen, of je moeten zorgen voor een wijzigbaar (en dus duurder) ticket.
Terug in Texas!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vraag me af wat een luchtvaartmaatschappij kan doen als je de terugreis niet gebruikt. Die persoon thuis opzoeken om te vragen wanneer er terug gereist gaat worden? :D
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Amerikaan zonder visum mag ook maar 90 dagen blijven.
Essiej
Amerikafan

Bericht door Essiej »

Ik had toevallig laatst op een ander forum gelezen over een jongen die een enkele ticket had naar The states, en die is op schiphol al teruggestuurd.
Zou de gok niet wagen dus
Afbeelding

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Wat een luchtvaartmaatschappij kan doen als iemand de terugreis van een retourbiljet gebruikt? Die persoon op een zwarte lijst zetten en de volgende keer of geen kaartje verkopen of alsnog geld vragen.

Sinds de invoer van computers is dat vrij gemakkelijk te doen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Alle antwoorden zijn al gegeven in dit topic
viewtopic.php?f=10&t=46402&p=795460#p795460
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Essiej schreef:Ik had toevallig laatst op een ander forum gelezen over een jongen die een enkele ticket had naar The states, en die is op schiphol al teruggestuurd.
Zou de gok niet wagen dus
Dan zal die gozer vast iets op zijn kerfstok hebben.
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Waarom denk je dat? (Het is nogal iets om iemand daar zomaar even van te beschuldigen zeg.) Hij voldeed alleen niet aan de eis een retour- of doorreisticket of een visum te hebben is het enige wat je kunt concluderen.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dus hij had iets op zijn kerfstok. M.a.w. er was een reden om hem terug te sturen. Dus zal diie oude baas van dit topic voor wie die enkele reis bedoeld is een verdomd goede reden moeten hebben om naar ons landje te komen met een enkele reis.
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Nee, je hebt niet iets op je kerfstok als je -alleen maar- de fout gemaakt hebt om een enkeltje te kopen. Want het klinkt (uit die ene zin in Essiejs bericht) alsof alleen het ticket de reden was om hem niet op de vlucht toe te laten. Maar dat is wat ik eerder ook al zei.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer