Een tijdje geleden het goede nieuws gelezen dat ik erbij zit!! Nu, Ik heb vorige week vanuit New York de gevraagde documenten verzonden naar Kentucky! (Ik was er net vakantie dus dat kwam goed uit). Nu ik even het forum heb doornomen zit ik nog met enkele vragen:
- Bij mijn 'current mail adress' heb ik een fout gemaakt op het DSP-122 form. Dit adres is natuurlijk heel belangrijk om mijn datum voor afspraak te ontvangen. Ik heb een mailtje gestuurd naar KCC om de wijziging door te voeren, maar hoe weet ik nu of het al dan niet in orde is? En hoelang duurt het ongeveer eer je normaal een brief in de bus krijgt? - documenten kwamen normaal 31mei aan.
- Ook heb ik hier gelezen dat je blijkbaar op ELKE bladzijde van de forms je case number moest zetten, is dit nu echt zo of enkel wanneer je nog andere brieven verstuurd voor wijzigingen en dergelijke? Al deze dingen lezen bezorgen mij zo een hoop stress dat ier iets fout is
Ik zou het zo erg vinden moest daardoor mijn application geweigerd worden, ik heb namelijk wel wat contacten in New York en zodra ik mijn greencard zou krijgen kon ik al bij een kennis aan de slag.
Alvast bedankt allemaal