Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: MarkJ89
Even voorstellen: MarkJ89
Hallo Allemaal!
Ik ben Mark, en in de zomer ga ik samen met 3 vrienden (23 jr.) een rondreis maken in het zuidwesten van de VS. Ik heb al een hele tijd rondgeneusd op dit forum, maar om actief informatie te krijgen (en te geven) heb ik een account aangemaakt op dit forum.
Ik hoop hier veel ervaringen te verzamelen en tzt ook mijn ervaringen hier weer te delen.
Groeten, Mark
Ik ben Mark, en in de zomer ga ik samen met 3 vrienden (23 jr.) een rondreis maken in het zuidwesten van de VS. Ik heb al een hele tijd rondgeneusd op dit forum, maar om actief informatie te krijgen (en te geven) heb ik een account aangemaakt op dit forum.
Ik hoop hier veel ervaringen te verzamelen en tzt ook mijn ervaringen hier weer te delen.
Groeten, Mark
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even voorstellen: MarkJ89
Hoi Mark,
Welkom op het forum. Wat zijn jullie van plan om te gaan doen? Vooral de steden, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas? Of willen jullie ook de natuur in?
In ieder geval veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Welkom op het forum. Wat zijn jullie van plan om te gaan doen? Vooral de steden, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas? Of willen jullie ook de natuur in?
In ieder geval veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Succes, goede leeftijd(21+) ervoor. Alleen bij een huurauto moet je wel kiezen voor een <25 pakket.
We gaan ons hoofdzakelijk richten op natuur (in de vorm van Nationale Parken) maar daarbij mogen steden als Las Vegas en San Francisco natuurlijk niet ontbreken, dus die gaan we ook een aantal dagen met een bezoek vereren. Ons voorlopige reisschema staat op het "Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)" forum.Aricon schreef:Hoi Mark,
Wat zijn jullie van plan om te gaan doen? Vooral de steden, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas? Of willen jullie ook de natuur in?