Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: Farona

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Farona
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen: Farona

Bericht door Farona »

Hallo iedereen,

Ik heb mij 2 jaar geleden op deze site aangemeld om een vraagje te stellen over alleen naar NY gaan, kreeg geweldige antwoorden en las zo nu een dan wat op het forum maar was verre van actief, nu wil ik echter een nieuwe start maken.

Ik ben Nina, 20 jaar en inmiddels 2x in de VS geweest. Mijn eerste keer was vorig jaar herfst, waar ik de stap genomen heb om inderdaad alleen naar New York en Washington DC te gaan. Dit viel zeker niet tegen en maakte mij zoals velen op dit forum ook 'verliefd' op dit fantastische land.
Ik woon nu inmiddels al weer bijna 2 maanden in Long Beach (in de greater Los Angeles area) als 'au pair en Nederlandse lerares' voor een 9 jarig half vlaams meisje en blijf nog een maand. Ik ken deze omgeving dus al aardig goed en kan wellicht mensen helpen met wat vragen.
Mijn volgende reis naar de VS staat ook al weer gepland, ik ga waarschijnlijk ergens lente 2014 naar New York samen met een vriendin die nog nooit in de VS is geweest.

groetjes,
Farona
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Voorstellen: Farona

Bericht door Aricon »

Hoi Nina,
Hierbij dan een vernieuwd welkom op het forum. Leuk dat je vorig jaar toch alleen naar New York en Washington DC bent geweest. Wat een avontuur zal dat geweest zijn. En dan nu als au pair in Long Beach. Lijkt me ook een mooie belevenis. :thumbup:

Het Amerika virus heeft je dus aardig te pakken gekregen, als je nu alweer je volgende trip aan het plannen bent. Succes en veel plezier gewenst!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer