Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Wat vreemd, mijn boeking staat gelinked met Emerald. Ik kreeg onderstaande reactie:
When you reserve certain specific vehicle classes, there is no Aisle service, only counter. Had you reserved an intermediate car or above, you would likely be using the Emerald Aisle but there is no guarantee on what type of vehicles will be available in the aisle.
When you reserve certain specific vehicle classes, there is no Aisle service, only counter. Had you reserved an intermediate car or above, you would likely be using the Emerald Aisle but there is no guarantee on what type of vehicles will be available in the aisle.

Edit 2: Kan aan de locatie liggen anders weet ik ut niet.
Edit 3 : https://www.nationalcar.com/emcIndex.do
Edit 3 : https://www.nationalcar.com/emcIndex.do
Laatst gewijzigd door Hinko op 01 jun 2013, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
kan iemand mij helpen? ik heb ook een boeking staan en heb een ec nummer aangevraagd en inmiddels ook gekregen, naar welk email adres moet ik sturen of ze mn boeking aan ec nummer kunnen koppelen,en hoe kan ik dat het beste in engels verwoorden, mijn engels is redelijk goed,maar als het op correspondentie aankomt heb ik daar toch wel moeite mee..
pagina 1
Als je mailt om dat te vragen gaat het niet werken maar RNA heeft verschillende pogingen ondernomen en daar is het gelukt. Maar ik geef je weinig kans.
Als je mailt om dat te vragen gaat het niet werken maar RNA heeft verschillende pogingen ondernomen en daar is het gelukt. Maar ik geef je weinig kans.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Dat kan dus niet..... zoals ook al een paar keer hier vermeld...flex123 schreef:kan iemand mij helpen? ik heb ook een boeking staan en heb een ec nummer aangevraagd en inmiddels ook gekregen, naar welk email adres moet ik sturen of ze mn boeking aan ec nummer kunnen koppelen,en hoe kan ik dat het beste in engels verwoorden, mijn engels is redelijk goed,maar als het op correspondentie aankomt heb ik daar toch wel moeite mee..
ja maar ik lees van verschillende mensen hier dat national voor hun een nieuwe boeking heeft aangemaakt tegen hetzelfde tarief en dat wel gekoppeld is aan hun ec nummer?
ik ken 1 persoon, en die heb ik genoemd.
Succes ermee.
Succes ermee.
Als ik bij het formulier van emerald club invul en kom ik bij de credit card dan staan daar 18 vakjes .
Moet ik dan enkel mijn 16 getalen ingeven die op de voorkant van mijn kaart staan?
Moet ik dan enkel mijn 16 getalen ingeven die op de voorkant van mijn kaart staan?
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
ja klopt niet je code van de achterkant
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
flex123 schreef:kan iemand mij helpen? ik heb ook een boeking staan en heb een ec nummer aangevraagd en inmiddels ook gekregen, naar welk email adres moet ik sturen of ze mn boeking aan ec nummer kunnen koppelen,en hoe kan ik dat het beste in engels verwoorden, mijn engels is redelijk goed,maar als het op correspondentie aankomt heb ik daar toch wel moeite mee..
ik heb mijn national boeking gemaakt zonder mijn ec mummer . later savetime ingevuld en cc gekoppeld aan de boeking en volgens mij ook zonder ec nummer en toch hebben ze mijn ec nummer gekoppeld aan mijn boeking uit zichzelf . geen idee hoe het kan , of het kwam doordat ik savetime heb ingevuld of koppeling met cc maar feit is dat ec nummer later aan de boeking is toegevoegd
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
@b_talens: Heb je bij save time ook meteen een additionele driver ingevuld, of juist niet om eerst de ec koppeling tot stand te laten brengen?
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Je moet geen additional driver invoeren...dan moet je namelijk betalen... Gewoon bij ophalen bij de balie doorgeven...dan is het gratis met je emerald pass.
(en als je toch naar de balie moet heeft save time invullen ook niet heel veel zin)
(en als je toch naar de balie moet heeft save time invullen ook niet heel veel zin)
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 01 jun 2013, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Zojuist ook even savetime ingevuld, maar ik zie nergens mijn EC nummer in de boekingsgegevensb_talens schreef:
ik heb mijn national boeking gemaakt zonder mijn ec mummer . later savetime ingevuld en cc gekoppeld aan de boeking en volgens mij ook zonder ec nummer en toch hebben ze mijn ec nummer gekoppeld aan mijn boeking uit zichzelf . geen idee hoe het kan , of het kwam doordat ik savetime heb ingevuld of koppeling met cc maar feit is dat ec nummer later aan de boeking is toegevoegd

Waar zie jij dat staan dan?
zoals ik al zei ik heb nergens mijn ec nummer zelf ingevuld. ik heb save time aangevraagd en de volgende dag stond de boeking opeens in my emerald. geloof dat ik daarna de cc heb gekoppeld ( of na save time , kan het me niet herinneren in alle hectiek de afgelopen dagen rond deze boekingen
) .
ik zag hem opeens toen ik inlogde op mijn emerald waar mijn Expedia boeking al wel gelijk stond
additional driver gebruik ik niet , ik ben de enige die rijd

ik zag hem opeens toen ik inlogde op mijn emerald waar mijn Expedia boeking al wel gelijk stond
additional driver gebruik ik niet , ik ben de enige die rijd
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
oke, dan moet ik gewoon nog even geduld hebben 

Savetime ingevuld. Als ik inlog in de EC website, en daarna kies voor view reservation, vervolgens mijn achternaam invoer en boekingscode zie ik mijn reservering met links vermeld staan TIER: EMERALD CLUB.
Kijk ik binnen de EC website op "my itineraries" dan staat de reservering er (nog) niet bij.
@b_talens. Zie jij jouw reservering wel bij "my itineraries"?
Kijk ik binnen de EC website op "my itineraries" dan staat de reservering er (nog) niet bij.
@b_talens. Zie jij jouw reservering wel bij "my itineraries"?
ja ik zie de boeking daar wel staan . eerst niet nadat ik geboekt had , alleen die van Expedia waar ik gelijk mijn ec numer had ingevuld .
na savetime ( en/of evt cc invullen) zag ik de volgende dag hem wel bij my intinaries.
geen idee hoe het kan en of dat bij iedereen gebeurd natuurlijk . ik was behoorlijk verbaasd omdat ik hier las dat het onmogelijk zou zijn
na savetime ( en/of evt cc invullen) zag ik de volgende dag hem wel bij my intinaries.
geen idee hoe het kan en of dat bij iedereen gebeurd natuurlijk . ik was behoorlijk verbaasd omdat ik hier las dat het onmogelijk zou zijn
Laatst gewijzigd door b_talens op 01 jun 2013, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
zo ziet het eruit nu met beide boekingen
Welcome valued Emerald Club member xxxxxx
Try our One-Click ReservationSM option to expedite your rental process.
My Itineraries
Active Transactions: Status - Booked
Reservation
Pick-up Location
Pick-up Date and Time
xxxxxxx Tampa Intl Arpt (TPAT01) Sat, Jul 06, 2013 04:30 PM (=boeking Expedia met ec nummer)
xxxxxxxx Tampa Intl Arpt (TPAT01) Sat, Jul 06, 2013 04:30 PM (= boeking national zonder ec nummer)
Welcome valued Emerald Club member xxxxxx
Try our One-Click ReservationSM option to expedite your rental process.
My Itineraries
Active Transactions: Status - Booked
Reservation
Pick-up Location
Pick-up Date and Time
xxxxxxx Tampa Intl Arpt (TPAT01) Sat, Jul 06, 2013 04:30 PM (=boeking Expedia met ec nummer)
xxxxxxxx Tampa Intl Arpt (TPAT01) Sat, Jul 06, 2013 04:30 PM (= boeking national zonder ec nummer)
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Het schijnt dat je wel langs de counter moet als je je EC voor het eerst gebruikt, 'for security reasons'.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Even nog een vraag over het invullen van het aanvraagformulier : insurance opties LDW PAI/PEC en SU. Moet ik die verwerpen of accepteren?
LDW accepteren (staat bij reservering op $ 0),- PAI is denk ik zoiets als inzittendverzekering , maar wat is SU ? (supplemental liability insurance??)
Help !
LDW accepteren (staat bij reservering op $ 0),- PAI is denk ik zoiets als inzittendverzekering , maar wat is SU ? (supplemental liability insurance??)
Help !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3388 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-