Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help! Waar overnachten Los Angeles?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mizzy
Amerika-ontdekker

Help! Waar overnachten Los Angeles?

Bericht door mizzy »

Hallo allemaal,

Wij vertrekken volgende week zondag (9 juni) voor het eerst richting Amerika. een dikke anderhalve week later zullen we arriveren in Los Angeles.
We willen in principe kamperen met een tent, maar ik kan werkelijk geen enkele camping vinden, die een tent toe laat en waar je op een gunstige locatie staat.

Ook hotels is erg moeilijk te vinden. We willen er eigenlijk niet meer dan 150 euro aan besteden (voor 2 nachten dus 75 per nacht).

We hebben bij motel6 en super8 hotels gekeken, maar de locaties van deze hotels heb ik mijn vraagtekens bij.
Kan iemand ons helpen? Weet iemand alsnog een bijv een camping? Het hoeft niet een mooie camping te zijn, als we maar veilig staan.

We komen vooral voor Santa Monica beach, venice, hollywood en mogelijk dat we nog naar universal gaan. Die kant van LA dus.

Of heeft iemand een tip qua motel6 of super 8? Alle andere hotels zijn allemaal vrij duur en de tips qua die ik op deze site had gezien zitten allemaal al vol..

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen..:-)
OrangeDaisy
Amerikafan

Re: Help! Waar overnachten Los Angeles?

Bericht door OrangeDaisy »

Ik heb overnacht in het Regency Inn (Colorado Blvd). Er zat geen ontbijt bij, maar ik vond het een prima motel. Supermarkt en eetgelegenheden dichtbij en ik voelde me niet onveilig. Misschien eens kijken of het wat voor jou is...
Groet, Gerda

A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.

Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Ik weet niet of je al eens gehoord heb van priceline.com of hotwire.com?
Via deze site's moet 75 per nacht totaal geen probleem zijn.

Lees je een keer in hoe deze site's werken, en dan weet ik zeker dat je zelfs nog wat kan overhouden van die 150 :)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het probleem is wel een beetje de plek waar je wilt staan. Venice, Santa Monica en of Hollywood zijn juist publiekstrekkers. Daarom vaak duurdere hotels. De paar 'budget'hotels die er zijn zitten natuurlijk snel vol. Ik zie. Bv op booking.com best wel een aantal hotels die aan je prijs voldoen, maar je moet dan iig echt geen luxe verwachten. (Dat hotels er aan de buitenkant wat vreemd uit zien, betekend niet gelijk dat het niets is). Kijk vaak ook op de eigen sites van hotels. Welke dagen ben je er precies? Bij northwestern avenue ligt een super8 heel dicht bij een metrostation een de rode lijn waarmee je makkelijk naar Hollywood Boulevard, universal of Downtown kunt. Het ligt ongunstiger voor de stranden. Is een hostel evt niets voor jullie?
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Even kijkend naar het weekend(21-22-23 juni, 2 nachten) op hotwire:

2 sterren hotel in verschillende regio's: 140$(108€)
3 sterren hotel in verschillende regio's: 185$(142€)

Dus nog onder het budget...(en dan heb ik voor het gemak de duurste dagen gepakt: het weekend)
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
mizzy
Amerika-ontdekker

Bericht door mizzy »

Dank jullie wel. Super! We zijn er de nacht van 20 en 21 juni. Hotwire en priceline was Ik inderdaad tegengekomen hier, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt doorheb Hoe die sites werken. Luxe hoeven we niet, als het maar schoon is en de buurt niet onguur, een eigen kamer en badkamer. Ik vind het zo lastig om te bepalen of een hotel in LA iets is. De reacties op TripAdvisor lopen ook zo uiteen.
Regency inn zit helaas vol op onze dagen.
Wat ik lastig vind met super 8 en motel 6 dat ik over een aantal van hen ook erg slechte reviews lees ivm vuile kamers..

Is het overigens echt zo vervelend om in eem hotel iets verder weg van de stad te zitten en dus met de auto een hslf uur tot uur te moeten rijden en parkeerplaatsen te vinden daar?

Ik zie bijv ook een hotel knight inn.. dat ligt bij de ventura boulevard in san fernando.
Maar ook over de Wijk san fernando heb ik dan weer wat rare dingen gelezen.

Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten in en van LA dus ik geloof alles haha..

Ik zal eens kijken hoe die sites werken.
jerommeke10
Amerikakenner

Bericht door jerommeke10 »

Even kijkend naar het weekend(21-22-23 juni, 2 nachten) op hotwire:

2 sterren hotel in verschillende regio's: 140$(108€)
3 sterren hotel in verschillende regio's: 185$(142€)

Dus nog onder het budget...(en dan heb ik voor het gemak de duurste dagen gepakt: het weekend)VinMor
Amerika-newbie
Maar ik denk dat je voor het gemak ook alle regio's hebt gepakt :wink:

Probeer maar eens in "santa monica/marina del rey" iets te vinden voor 100 eur/nacht met minstens 2 sterren, dat zal niet meevallen.
Jvdkorput
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Jvdkorput »

voor camperen zou ik de site
http://www.reserveamerica.com eens raadplegen. Hier staan namelijk wel mogelijkheden om te kamperen met alleen een tent. Echter moet je wel rekening houden met het feit dat de campings vaak wat verder weg liggen op ongeveer 1.5 uur rijden, zoals ik het zo snel even zag.
mizzy
Amerika-ontdekker

Bericht door mizzy »

Jvdkorput schreef:voor camperen zou ik de site
http://www.reserveamerica.com eens raadplegen. Hier staan namelijk wel mogelijkheden om te kamperen met alleen een tent. Echter moet je wel rekening houden met het feit dat de campings vaak wat verder weg liggen op ongeveer 1.5 uur rijden, zoals ik het zo snel even zag.
Dank je, Die site heb ik inderdaad erg veel gebruikt voor andere campings. Voor LA zag ik de campings Malibu Creek State park en 2 campings van KOA.. Maar die liggen inderdaad wel redelijk ver van LA af.
Maar misschien is dat toch een optie. Mits het parkeren niet te duur is daar..
nillens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nillens »

Hey,

Je kan misschien eens kijken bij "hollywood Orchid Suites", achter het kodak theatre gelegen, zeer centraal dus, metro vlakbij om naar universal te gaan (1.5$). Geen parkeerkosten. Wij verblijven hier op 18-19/6...

Will
mizzy
Amerika-ontdekker

Bericht door mizzy »

Die zit helaas vol op onze dagen.
Ik zag ook een camping in Malibu Creek State Park. Dat ligt zo'n 40 minuten van LA. Kent iemand die camping of State park?
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Wij hebben voor augustus Motel 6 geboekt in Hollywood, die vlakbij Hollywood Blvd ligt.
Ligt vrij centraal in Hollywood...

Je moet wel niet via de motel 6 website boeken, maar via de website van dit motel 6 zelf (Effe googlen).
Scheelt in ons geval $12,= per nacht, en geloof dat we rond $95 per nacht uitkwamen)
Hotel heeft (volgens de site) vernieuwde kamers.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Probeer deze eens.
http://www.seashoremotel.com/

Wij zaten zelf in Marina del Rey. Wij vonden dit prima voor ons bezoek in LA.
troetelbeer79
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door troetelbeer79 »

Ivo Ruigt schreef:Wij hebben voor augustus Motel 6 geboekt in Hollywood, die vlakbij Hollywood Blvd ligt.
Ligt vrij centraal in Hollywood...

Je moet wel niet via de motel 6 website boeken, maar via de website van dit motel 6 zelf (Effe googlen).
Scheelt in ons geval $12,= per nacht, en geloof dat we rond $95 per nacht uitkwamen)
Hotel heeft (volgens de site) vernieuwde kamers.
Als ik de foto's op hun website zie, dan hebben ze inderdaad vernieuwde kamers. In 2010 hebben wij ook hier geslapen en toen zagen de kamers er inderdaad anders (lees slechter) uit.
Wij vonden het op zich een prettig hotel (want dicht bij Hollywoord Blvd), maar het was wel erg gehorig, als je internet wilt gebruiken op je kamer kun je er op rekenen dat de verbinding niet stabiel is en 1 groot nadeel: er is een parkeergarage bij (betaald, je moet per dag een soort 'permit' kopen die je in de auto moet leggen, zodat ze kunnen zien dat je daar te gast bent en betaald hebt), maar niet genoeg plekken voor alle gasten, dus als je wegrijdt, heb je kans dat je daarna geen plaats meer kunt vinden en je auto ergens buiten moet parkeren.
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

Wij zaten in Travelodge Hollywoord, was toen niet duur en gratis parkeren. Prima kamer, schoon, groot en rustig.

Er zit ook een goed aangeschreven hostel (USA Hostels zo uit mijn hoofd) in Hollywoord, wellicht is dat een optie? Kan je gewoon een privekamer met badkamer boeken.

De laatste nachten sliepen wij in Residence Inn van Marriot, vlkabij Manhattan Beach, prima appartement! Toen $100, maar dan krijg je een appartement met alles erop en eraan en kan je dus ook koken om eventueel geld te besparen.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij hebben in 2009 met de tent gekampeerd bij Malibu Beach RV Park.
Dit is prima te doen als uitvalsbasis voor Los Angeles. De tentplaatsen zijn er veel mooier dan de RV-plaatsen. Je hebt een veel mooier uitzicht:
Afbeelding
Het is niet goedkoop voor een camping maar nog altijd een stuk goedkoper dan de meeste hotels.

Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer