Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bookings.com reservering.. Help!
Bookings.com reservering.. Help!
Ik wil net een hotel in New York boeken. Bij de voorwaarden staat:
Annuleringen: Bij annulering of wijziging tot 1 dag vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering of wijziging daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt 100% van de eerste overnachting in rekening gebracht.
Vooruitbetaling: Zodra u geboekt heeft, wordt 100% van de prijs van de eerste nacht in rekening gebracht.
Dus.. annuleren kost niets, maar bij het boeken wordt al wel een bedrag in rekening gebracht? Krijg je dit bij annuleren dan terugbetaald of begrijp ik het verkeerd?
Annuleringen: Bij annulering of wijziging tot 1 dag vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering of wijziging daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt 100% van de eerste overnachting in rekening gebracht.
Vooruitbetaling: Zodra u geboekt heeft, wordt 100% van de prijs van de eerste nacht in rekening gebracht.
Dus.. annuleren kost niets, maar bij het boeken wordt al wel een bedrag in rekening gebracht? Krijg je dit bij annuleren dan terugbetaald of begrijp ik het verkeerd?
Re: Bookings.com reservering.. Help!
Volgens mij vragen ze het nummer van je creditcard en kunnen ze dit afhouden? Dus dat nu nog niets betaald is maar ze hebben het misschien wel al gereserveerd?
Ik weet het niet precies maar ik heb al regelmatig een hotel geboekt met Booking.com, ookal soms geannuleerd en echt nog nooit problemen mee gehad
Ik weet het niet precies maar ik heb al regelmatig een hotel geboekt met Booking.com, ookal soms geannuleerd en echt nog nooit problemen mee gehad
En er werd dus niets afgeschreven direct na je boeking? Ik vind het een beetje wazig...
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Je creditcard nummer willen ze alleen hebben zodat ze je geld hebben wanneer je te laat annuleert of niet komt opdagen. In principe wordt tot die tijd niks afgeschreven van je rekening.
Volgens mij staat in de tekst die je meestuurt dat bij boeking de eerste nacht in rekening gebracht wordt. Wanneer je op tijd annuleert zul je dit bedrag weer terug ontvangen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens de tekst uit je bericht moet je de 1e nacht volledig vooruit betalen, maar dat wil niet zeggen dat de annuleringsvoorwaarden niet kloppen. Je krijgt dan gewoon je geld terug als je annuleert binnen de geldende voorwaarden. Bij booking.com kun je ook heel veel hotels boeken die je niet vooraf hoeft te betalen overigens, als je dat fijner vindt.
Edit: ik zie nu in de titel dat je spreekt over bookings.com en niet over booking.com. Het is maar 1 letter verschil, maar ik neem dat je de laatste bedoelt?
Edit: ik zie nu in de titel dat je spreekt over bookings.com en niet over booking.com. Het is maar 1 letter verschil, maar ik neem dat je de laatste bedoelt?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Dat is in veel gevallen de normale gang van zaken : zodra je boekt gaat ofwel het volledige bedrag, ofwel 1 nacht van je creditcard. Bij annuleren wordt dit gewoon teruggestort. Ik heb dit al talloze keren gedaan : veel te veel nachten boeken bvb omdat de route nog niet vaststaat en achteraf annuleren, bij zowel Booking als Hotels. Nooit een probleem gehad, alles wordt altijd correct afgehandeld, binnen de cancellation policy van het hotel uiteraard.
Zodra je annuleert krijg je een bevestiging en die mail hou je gewoon bij tot je ziet dat het bedrag terug op jouw rekening staat. Dat kan wel een week duren.
Zodra je annuleert krijg je een bevestiging en die mail hou je gewoon bij tot je ziet dat het bedrag terug op jouw rekening staat. Dat kan wel een week duren.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb bij Expedia ook hotels geboekt die te annuleren zijn. Bij boeking wordt het wel afgeschreven van je CC (staat meestal wel vermeld). Mocht je annuleren dan krijg je dat weer terug. Met Booking.com ook nog nooit poblemen gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
steps146
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben dit jaar bijna alle Hotel via booking.com geboekt, maar ondertussen ook de route moeten veranderen waardoor we sommige hotels moesten annuleren.
Bij sommige hotel hadden we al een bedrag aanbetaald maar dit werd na annuleren weer mooi terug gestort.
Sommige hotels waren zelfs na een paar weken goedkoper dan waar wij het voor geboekt hadden, na een paar telefoontjes met booking.com kregen wij dezelfde kamer ook voor die prijs
Bij sommige hotel hadden we al een bedrag aanbetaald maar dit werd na annuleren weer mooi terug gestort.
Sommige hotels waren zelfs na een paar weken goedkoper dan waar wij het voor geboekt hadden, na een paar telefoontjes met booking.com kregen wij dezelfde kamer ook voor die prijs
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik betaal per definitie niets meer vooraf, tenzij ik 100% zeker ben van mijn keus
ik boek bijna altijd via booking.com en ze nemen dan idd je credit card nummer op voor het geval je niet op komt dagen, dan betaal je minstens 1 nacht.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een aanbetaling van 1 nacht moest doen? en ik zou daar dan ook op afknappen, moet ik toegeven .....
zat andere hotels, hoor
ik boek bijna altijd via booking.com en ze nemen dan idd je credit card nummer op voor het geval je niet op komt dagen, dan betaal je minstens 1 nacht.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een aanbetaling van 1 nacht moest doen? en ik zou daar dan ook op afknappen, moet ik toegeven .....
zat andere hotels, hoor
Booking.com is inderdaad een betrouwbare site. Ik heb ook een aantal keer 1 nacht moeten vooruitbetalen, het is een uitzondering meestal betaal je niets vooraf. Ik heb er niet zo'n probleem mee, zodra je annuleert wordt het teruggestort op je creditcard soms al dezelfde dag. Dat hebben ze blijkbaar met het hotel afgesproken.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
Ik betaal juist graag alles vooraf, ook als ik nog kan annuleren. Bij Booking kan dit vaak niet, annuleerbare hotels betaal je vaak ter plaatse. Voor komende zomer veel hotels omgeboekt bij Expedia, omdat die tegenwoordig de mogelijkheid bieden voor annuleerbare hotels, die wel al vooraf kunt betalen. Werd een kamer in de tussentijd goedkoper, werd de kamer geannuleerd en een nieuwe geboekt en kregen we het verschil dus netjes terug.meyem schreef:ik betaal per definitie niets meer vooraf, tenzij ik 100% zeker ben van mijn keus
Wij betalen juist graag vooraf, zodat we straks niet alles hoeven te betalen als we daar zijn!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2025 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 7 Reacties