Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: National car Sale of foutje??
met shopkorting.nl nog 4.5% extra korting op autohuur bij Expedia :>
- eddepet71
- Amerikakenner
heb je toevallig al een voucher van Expedia ontvangen? Zo ja, worden daar bedragen op genoemd of alleen een huurklasse?bedeve schreef: Er wordt mij verteld dat Expedia levert.
.
- bedeve
- Amerika-expert
Hinko, ik benoem jou tot National Expert.Hinko schreef: Ik heb gisteren ook bij Expedia geboekt.
Bij Expedia kun je ook je Ec nummer invullen. Als ik in mijn profiel bij EC kijk zie ik nu twee boekingen.
Ik heb met de Emerald Club meer praktische ervaring,jij de meeste kennis.
Jij hebt buiten dit mooie tarief nu ook ontdekt dat bij Expedia boeken ,bij National wordt geaccepteerd als een rechtstreekse boeking bij henzelf.
Hij staat in de Emerald Club account.!
Zelfs al boek je bij National UK is dit niet het geval.
Geen enkele pre-paid boeking wordt in het systeem van National gecombineerd met de Emerald club.
Behalve dus bij deze Expedia boeking.
Helemaal top !
Voor degenen die eventueel niet mochten begrijpen waar dit over gaat.
Doe je voordeel met het combineren van dit item met dit;
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=35271
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Er gaat niet boven Groningen, Bert

Als ik via Expedia kijk voor mijn data 31/7 tm 28/8 komt national er niet in voor
Bij national zelf wel.
Ik lees dat sommige met extra bestuurder geboekt hebben, waar kan ik dit toevoegen??
Gr,
Wendy

Bij national zelf wel.
Ik lees dat sommige met extra bestuurder geboekt hebben, waar kan ik dit toevoegen??
Gr,
Wendy
Ben ik nu verkeerd of niet ???
Bij Alamo.com heb ik dezelfde oefening eens gemaakt... wat blijkt het is daar niet veel duurder als bij Nationalcar.com !
Bij National was het 286 euro bij Alamo is het 310 euro voor de periode van 04/07 tem 05/08 voor een Standard SUV...
Alle verzekering idem!
Graag jullie meningen !!!!
Bij Alamo.com heb ik dezelfde oefening eens gemaakt... wat blijkt het is daar niet veel duurder als bij Nationalcar.com !
Bij National was het 286 euro bij Alamo is het 310 euro voor de periode van 04/07 tem 05/08 voor een Standard SUV...
Alle verzekering idem!
Via welke site heb je de xtra bestuurder kunnen invullen?Bushmaster schreef:ook geboekt, twee weken SUV (standard) + tank benzine + extra bestuurder totaal €287,78
(bij USAreisen €729,43), ik ben benieuwd.
- eddepet71
- Amerikakenner
MR.B schreef:Ben ik nu verkeerd of niet ???
Alle verzekering idem!
Ik kan dit niet reproduceren. Krijg, als resident of the Netherlands een tarief van 1041$ tegeover 264$ bij National.
MR.B schreef:Ben ik nu verkeerd of niet ???
Alle verzekering idem!
Hier niet, voor Denver
voor Standard SUV kom ik bij Alamo.com uit op 918 dollar ipv 200 en nog wat bij National.
Nja heb jij keuze

- eddepet71
- Amerikakenner
wendy1 schreef:Via welke site heb je de xtra bestuurder kunnen invullen?Bushmaster schreef:ook geboekt, twee weken SUV (standard) + tank benzine + extra bestuurder totaal €287,78
(bij USAreisen €729,43), ik ben benieuwd.
Extra bestuuder is gratis als je lid wordt van de emerald club. Anders betaal je 10$ per extra bestuurder per dag. Dit moet je ter plaatse betalen.
- bedeve
- Amerika-expert
Ja ik heb een bevestiging van Expedia incl huurklasse en bedrag.eddepet71 schreef: heb je toevallig al een voucher van Expedia ontvangen? Zo ja, worden daar bedragen op genoemd of alleen een huurklasse?
Maar hij staat ook al in mijn emerald club account.
Helemaal klaar
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik heb het land Belgium ingevuld.eddepet71 schreef:MR.B schreef:Ben ik nu verkeerd of niet ???
Alle verzekering idem!
Ik kan dit niet reproduceren. Krijg, als resident of the Netherlands een tarief van 1041$ tegeover 264$ bij National.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Na de boeking kan je via "save time knop???" je boeking verder worden aangevuld, waaronder ook extra bestuurders.wendy1 schreef:Via welke site heb je de xtra bestuurder kunnen invullen?
- eddepet71
- Amerikakenner
Alleen als je het daar invult moet je betalen en de discussie loopt nog of een spouse wel of niet gratis is in Nevada (ook zonder Emerald Club)Bushmaster schreef:Na de boeking kan je via "save time knop???" je boeking verder worden aangevuld, waaronder ook extra bestuurders.wendy1 schreef:Via welke site heb je de xtra bestuurder kunnen invullen?
Ik heb nu zowel via National zelf als via Expedia gereserveerd, via National kreeg ik meteen de voucher maar via Expedia alleen hun eigen bevestigingsmail..
Hebben jullie via Expedia wel een voucher gekregen met SaveTime ed. om de overige gegevens in te vullen?
Hebben jullie via Expedia wel een voucher gekregen met SaveTime ed. om de overige gegevens in te vullen?
Als het goed is zie je op de bevestiging van Expedia ook het National bevestigingsnummer. Tenminste bij Alamo boekingen zie ik altijd Alamo bevestigingsnummers erop staan bij Expedia.
Ivm de extra bestuurder; dus ik moet me eerst aanmelden voor de esmerald club en daarna de boeking maken. Maakt het dan nog wat uit of ik via Expedia of national boek?
Ja ik zie het, als ik probeer in te loggen bij National krijg ik de volgende melding:DejaVu schreef:Als het goed is zie je op de bevestiging van Expedia ook het National bevestigingsnummer. Tenminste bij Alamo boekingen zie ik altijd Alamo bevestigingsnummers erop staan bij Expedia.
- This reservation was booked by a Tour Operator. Please contact your Tour Operator for more information.
Dus extra gegevens en 2e bestuurder opgeven gaat niet online via Expedia denk ik?
Maar dat esmerald nummer heb je niet direct als je geen US inwoner bent. Ik moet eerst een formulier invullen (als ik via vorige topics goed begrepen heb, en op dat formulier staat dat het 28 dgn kan duren..).
@woels,
Ik ben niet zo heel bekend met National, ik denk dat iemand anders(bijvoorbeeld bedeve) je daar meer mee kan helpen. Echter, als het goed is kan je bij Expedia jouw emeraldnr intikken en misschien koppelt Expedia het dan aan je nummer? Als je vervolgens bij emerald inlogd kan je het zien. Dat gok ik allemaal natuurlijk maar lijkt mij het meest logische.
@wendy
Je krijgt "meteen" je nummer per mail terug. Het pasje zelf is hetgeen dat langer duurt.
Ik ben niet zo heel bekend met National, ik denk dat iemand anders(bijvoorbeeld bedeve) je daar meer mee kan helpen. Echter, als het goed is kan je bij Expedia jouw emeraldnr intikken en misschien koppelt Expedia het dan aan je nummer? Als je vervolgens bij emerald inlogd kan je het zien. Dat gok ik allemaal natuurlijk maar lijkt mij het meest logische.
@wendy
Je krijgt "meteen" je nummer per mail terug. Het pasje zelf is hetgeen dat langer duurt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1827 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-
- 4 Reacties