Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bus tour San Francisco aanbieding.
Bus tour San Francisco aanbieding.
Aanbieding voor de hop on hop off , bus tour San Francisco.
Ik heb net een tweedaags ticket geboekt, voor de prijs van een dag , bij Viatorcom.nl .
Moet je even lid van worden maar dat is zo gedaan met email doorgeven.
We hebben het ticket geprint en kunnen zo opstappen.
En je hoeft hier niet in SF telefonisch te bevestigen, zoals bij een eerdere aanbieding op het forum.
Ik kan dat item niet meer vinden, dus plaats maar een "nieuw"bericht.
Wij betalen nu voor 2 personen 2 dagen de bus 51.72 euro.
Bus gaat langs alle highlights, ook naar de andere kant van de golden gate brug. Die lopen we dan terug.
Ik heb net een tweedaags ticket geboekt, voor de prijs van een dag , bij Viatorcom.nl .
Moet je even lid van worden maar dat is zo gedaan met email doorgeven.
We hebben het ticket geprint en kunnen zo opstappen.
En je hoeft hier niet in SF telefonisch te bevestigen, zoals bij een eerdere aanbieding op het forum.
Ik kan dat item niet meer vinden, dus plaats maar een "nieuw"bericht.
Wij betalen nu voor 2 personen 2 dagen de bus 51.72 euro.
Bus gaat langs alle highlights, ook naar de andere kant van de golden gate brug. Die lopen we dan terug.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Bus tour San Francisco aanbieding.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Wij dachten ook zo op de bus te kunnen stappen, maar je moet wel je uitgeprinte Eticket bij Stop 1 Fishermanswharf of op unioinstreet in hun office laten stempelen en dan krijg je pas je ticket waar je mee kan rondreizen.
Ik heb hierover contact gehad , voor ons kwam het beter uit om op Lombardstreet in te stappen(i.v.m. ons hotel) maar dat is niet mogelijk. De aanbieding is wel gunstig kreeg vandaag een e mail van Viator en er zijn nu nog 14 stops.
Ik heb hierover contact gehad , voor ons kwam het beter uit om op Lombardstreet in te stappen(i.v.m. ons hotel) maar dat is niet mogelijk. De aanbieding is wel gunstig kreeg vandaag een e mail van Viator en er zijn nu nog 14 stops.
Ik kan nergens terugvinden dat de bus ook tot aan de andere kant van de GGB komt?Rian12 schreef:
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
We hebben geluk met dat laten stempelen, want zitten bij Union square.
Ik had gelezen in het blog van Kalaman http://kalaman0032dec2012.blogspot.be/2 ... cisco.html, dat hij lopend over de brug terug ging.
Maar toen waren er 20 stops,op het plattegrondje dat we geprint hebben van de site http://www.bigbustours.com staan er nu ook nog 20, we hebben de ticktets geprint,
en in het schrijven dat erbij komt staat welke stops wegvallen, dat is dus o.a. Goldengate north. Dus nu inderdaad nog 14 stops. Jammer.....
Dan lopen we een heen en weer over de brug, of gaan fietsen, ook leuk.
Zal allemaal wel met de crisis en overheidsbezuinigingen te maken hebben.
Ik had gelezen in het blog van Kalaman http://kalaman0032dec2012.blogspot.be/2 ... cisco.html, dat hij lopend over de brug terug ging.
Maar toen waren er 20 stops,op het plattegrondje dat we geprint hebben van de site http://www.bigbustours.com staan er nu ook nog 20, we hebben de ticktets geprint,
en in het schrijven dat erbij komt staat welke stops wegvallen, dat is dus o.a. Goldengate north. Dus nu inderdaad nog 14 stops. Jammer.....
Dan lopen we een heen en weer over de brug, of gaan fietsen, ook leuk.
Zal allemaal wel met de crisis en overheidsbezuinigingen te maken hebben.
Als je via Viator.com boekt dan boek je de blauwe bus met sightseeing erop, dat is een andere organisatie dan bigbus.
OOh , dat wist ik niet!!
Anders had ik toch de bigbus geboekt, nu maar hopen dat dat viator ding ook frequent rijdt!!
Tsja, dat krijg je als je op voordeeltjes uit bent....
Jacky heb jij nog gehoord hoe vaak deze bus rijdt?
Anders had ik toch de bigbus geboekt, nu maar hopen dat dat viator ding ook frequent rijdt!!
Tsja, dat krijg je als je op voordeeltjes uit bent....

Jacky heb jij nog gehoord hoe vaak deze bus rijdt?
O al gezien, in juni iedere 20 min. Free wifi aan boord van de bus, ook lekker 

Als dit zo is, echte schande!!!!! Valse informatie op de website!! Mijn keuze was gemaakt voor BigBusTours juist omwille van hun stop aan de andere kant van de brug. Heb ze een mailtje gestuurd.Rian12 schreef:We hebben geluk met dat laten stempelen, want zitten bij Union square.
Valckske, volgens mij is het zo dat Bigbus tours nog wel naar de andere kant gaat van de brug, maar heb je als je met viator boekt
een andere bus. Ik heb zelf het plattegrondje bij Bigbus gezocht in de veronderstelling dat dat hetzelfde was.
( Zie de reactie van jacky hieronder)
De verwarring ontstaat denk ik doordat Viator en Bigbus tour allebei spreken over hop-on-hop-off bus.
Ik vind het ook wel spijtig maar heb de tickets nu eenmaal en heb zelf de fout gemaakt.
een andere bus. Ik heb zelf het plattegrondje bij Bigbus gezocht in de veronderstelling dat dat hetzelfde was.
( Zie de reactie van jacky hieronder)
De verwarring ontstaat denk ik doordat Viator en Bigbus tour allebei spreken over hop-on-hop-off bus.
Ik vind het ook wel spijtig maar heb de tickets nu eenmaal en heb zelf de fout gemaakt.
Er zijn meerdere hop on hop of bus organisaties. Wij kregen van Viator de mail dat er i.p.v. 17 nu 14 stops zijn. Maar zoals hieronder te lezen is kan je kosteloos annuleren omdat de boeking in feite veranderd is.
Should this change result in the tour no longer meeting your sightseeing
requirements please advise by return at least 48 hours prior to your travel
date and we will cancel your booking with a full refund.
Wij vinden het wel prima zo, deze bus krijgt erg goede reviews en voor ons zijn het voldoende stopplaatsen.
Should this change result in the tour no longer meeting your sightseeing
requirements please advise by return at least 48 hours prior to your travel
date and we will cancel your booking with a full refund.
Wij vinden het wel prima zo, deze bus krijgt erg goede reviews en voor ons zijn het voldoende stopplaatsen.
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Het leuke is, de broer van mijn buurman rijdt bij een van die busmaatschappijen in SF. Nu, lijkt me echt niet zo interessant te zijn, tenzij je natuurlijk maar 1 dag daar bent en snel de highlights wil zien zoals een Japanner. Geef mij maar een fiets in SF, een MUNI-pass, en mijn goeie wandelschoenen, dan heb je veel meer "contact" met de stad dan op een toeristenbus. Ieder zijn ding, natuurlijk.
Wij wilden ook HoponHopoffen, maar gaan nu ook voor de fiets en de 3-daagse MUNIpass!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vorig jaar is SF geweest,er rijden daar een aantal verschillende busbedrijven met zo'n Hop on,Hop off bus...slechts een van die bedrijven rijd naar de overkant...naar een Nationaal Park waar ik even de naam van kwijt ben...bekend van die ongeloofelijk hoge Redwood bomen....zeer de moeite waard,niet alleen dat park maar ook de trip daarheen!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als er maar 1 is dan is het bigbus, die heb ik vorig jaar namelijk gehad en ik ben daarmee naar de overkant vd golden gate geweest...maar toch niet naar een nationaal park. Gewoon naar de parkeerplaats/uitkijkpunt aan die kant vd brug.
Hij reed dan via de Sausilito lateral terug over de golden gate. Dus ik denk dat je niet het golden gate national recreation area bedoeld, maar dat dat het wel was.
Hij reed dan via de Sausilito lateral terug over de golden gate. Dus ik denk dat je niet het golden gate national recreation area bedoeld, maar dat dat het wel was.
-
- Amerikafan
Het was Muir Woods (even door wat foto's heen gespit) Niet echt heel groot,je gaat er wandelend in,niet per bus of auto,maar toch wel mooi om te zien....wij kochten daar onze pas voor alle parken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht