Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route LA - SF
-
rené en joke
- Amerika-ontdekker
Route LA - SF
Hallo, na 4 dagen Austin komen we op 17 juni aan in LA, we hebben een auto gehuurd en rijden gelijk door naar San Diego.
San Diego en San Francisco is al geboekt
17-6 San Diego
18-6 San Diego
2-7 San Francisco
3-7San Francisco
4-7 San Francisco
5-7 kustweg naar LA
Venice Beach?
9-7 LA - Amsterdam
We willen via de Grand Canyon, Hoover dam naar Las Vegas en daar 3 nachten verblijven. Vanuit LV willen we het Zion park bezoeken.
Van Las Vegas naar Lake Taho en daar overnachten. Verder lees ik dat de Tiogapas en Yosmite en Page ook aan te raden is.
We willen niet alles van te voren vastleggen maar toch wel een soort schema hebben. Is dit alles te doen? We willen niet alleen maar rijden. Wie kan ons helpen met de route? Ook hotels of B&B adressen zijn van harte welkom.
San Diego en San Francisco is al geboekt
17-6 San Diego
18-6 San Diego
2-7 San Francisco
3-7San Francisco
4-7 San Francisco
5-7 kustweg naar LA
Venice Beach?
9-7 LA - Amsterdam
We willen via de Grand Canyon, Hoover dam naar Las Vegas en daar 3 nachten verblijven. Vanuit LV willen we het Zion park bezoeken.
Van Las Vegas naar Lake Taho en daar overnachten. Verder lees ik dat de Tiogapas en Yosmite en Page ook aan te raden is.
We willen niet alles van te voren vastleggen maar toch wel een soort schema hebben. Is dit alles te doen? We willen niet alleen maar rijden. Wie kan ons helpen met de route? Ook hotels of B&B adressen zijn van harte welkom.
Re: Route LA - SF
Bv
6/19: San Diego-Sedona (8 uur rijden) (Of San Diego-Kingman en dan wat van R66 zien)
6/20: Sedona-Grand Canyon
6/21: Grand Canyon-Monument Valley
6/22: Monument Valley-Page
6/23: Page-Bryce
6/24: Bryce-Zion
6/25: Zion-Las Vegas
6/26: Las Vegas via Death Valley naar Lone Pine
6/27: Lone Pine-Yosemite
6/28: Yosemite-San Francsico
Lake Tahoe zou ik overslaan.
Je mist in deze route Hoover Dam maar je hebt Glen Canyon Dam in Page. Net zo groot, gratis parkeren en goedkoper om te bezoeken. je hoeft pas op 7 /2 in SF te zijn dus je hebt nog 3 extra nachten om onderweg te spenderen bv in Las Vegas maar ik zou ook een extra nacht in bv Zion of Yosemite plannen. Of Monument Valley overslaan of...of.
Die tijd van het jaar zou ik in de NPs zeker reserveren. Je rijdt tussen SF en LA in de week van Independence Day (july 4th) langs de kust en het zal heel moeilijk zijn daar iets te vinden zonder reservering. Veel hotels verlangen dan ook minstens 2 overnachtingen.
Yeehaw
6/19: San Diego-Sedona (8 uur rijden) (Of San Diego-Kingman en dan wat van R66 zien)
6/20: Sedona-Grand Canyon
6/21: Grand Canyon-Monument Valley
6/22: Monument Valley-Page
6/23: Page-Bryce
6/24: Bryce-Zion
6/25: Zion-Las Vegas
6/26: Las Vegas via Death Valley naar Lone Pine
6/27: Lone Pine-Yosemite
6/28: Yosemite-San Francsico
Lake Tahoe zou ik overslaan.
Je mist in deze route Hoover Dam maar je hebt Glen Canyon Dam in Page. Net zo groot, gratis parkeren en goedkoper om te bezoeken. je hoeft pas op 7 /2 in SF te zijn dus je hebt nog 3 extra nachten om onderweg te spenderen bv in Las Vegas maar ik zou ook een extra nacht in bv Zion of Yosemite plannen. Of Monument Valley overslaan of...of.
Die tijd van het jaar zou ik in de NPs zeker reserveren. Je rijdt tussen SF en LA in de week van Independence Day (july 4th) langs de kust en het zal heel moeilijk zijn daar iets te vinden zonder reservering. Veel hotels verlangen dan ook minstens 2 overnachtingen.
Yeehaw
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4732 Weergaves
-
Laatste bericht door gera_r
-