Hallo!
Wij zijn inmiddels een keer of 5 in Las Vegas geweest en hebben inmiddels al behoorlijk wat ervaring met hotels daar!
Het gaat er vooral om; hoeveel tijd wil je besteden in je hotelkamer en hoeveel geld heb je ervoor over.
Wij komen puur om te slapen, en af en toe héél even bij te komen van alle drukte daar, en dat kan naar mijn mening ook PRIMA in een hotel aan de strip! Het is ideaal! Als je moe bent, je om moet kleden voor een show, of om welke reden dan ook, je bent in no-time in je hotel en in no-time weer in het gedruis! Op de hotelkamers hebben wij tot nu toe weinig/tot geen geluid gehoord van de "herrie" buiten!
Onze ervaringen zijn:
Caesar's palace
Bally's
Flamingo
Best Western Mardi Grass (off-strip)
Bally's is heerlijk goedkoop, MIDDEN op de strip (centraler kan bijna niet) en gewoon prima om n paar nachten te verblijven! Ik vind de ligging geweldig, terwijl je ertegenover Caesars' hebt, en je daar het dubbele, al dan niet meer, betaald. Wij vonden de kamers van Caesar's niet veel specialer dan in Bally's! (Of je moet natuurlijk de hoofdprijs betalen!)
Het is waar je wensen naar uit gaan. Als het je puur om het slapen en eventueel even rusten is, zou ik zeggen; boek een "redelijk" goedkoop hotel óp de strip. (Bally's $46,00 voor n vierpersoonskamer, buiten t weekend dan!

)
Wil je wat luxer dan zijn er uiteraard genoeg andere opties! Ik heb eerlijk gezegd een beetje het gevoel dat alles uiteindelijk op hetzelfde neer komt...