BaconPopper schreef:Ik kan daar ineens ook inchecken de dag voordien.
Dit geldt alleen voor domestic flights (binnenlandse vluchten) zoals te lezen valt op de site:
You must have an itinerary for a domestic flight within 24 hours.
You can check in and print your boarding pass(es) up to 24 hours before your flight if you are traveling within the 50 United States, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands.
Voor intercontinentale/internationale vluchten is het (nog) niet mogelijk om een dag van te voren on-line in te checken.
Wij vliegen via Atlanta.
Kan ik die binnenlandse vlucht van Atlanta naar Los Angeles dan wel al op voorhand inchecken?
Of gaat dit niet omdat die gekoppeld is aan die transatlantische vlucht?
BaconPopper schreef:Wij vliegen via Atlanta.
Kan ik die binnenlandse vlucht van Atlanta naar Los Angeles dan wel al op voorhand inchecken?
Of gaat dit niet omdat die gekoppeld is aan die transatlantische vlucht?
Ik denk het niet. Als je nl. op Schiphol of Brussel incheckt, krijg je ook gelijk de boardingpass voor je binnenlandse vlucht en krijgt je koffer een label voor je eindbestemming. (Je moet je koffers in Atlanta nog wel zelf van de band halen en weer inleveren voor je binnenlandse vlucht, op de terugweg hoeft dit niet). Als je al ingecheckt hebt voor je binnenlandse vlucht weet ik niet of je hiermee ook in de problemen komt v.w.b. het labelen van de koffers. Het zou heel goed kunnen dat die 2 vluchten gekoppeld zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.