Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Na 4 jaar eindelijk weer naar Amerika
Na 4 jaar eindelijk weer naar Amerika
Onze tijd is nu ook aangebroken overmorgen gaan we 4 weken naar amerika
1 week colorado
1.5 week naar Las Vegas
en 1.5 week naar Los Angeles gewoon plezier hebben, ontspannen
en bij familie rondhangen.
Door allesamerika.com heb ik er NOG meer naar uitgekeken
:dance:
1 week colorado
1.5 week naar Las Vegas
en 1.5 week naar Los Angeles gewoon plezier hebben, ontspannen
en bij familie rondhangen.
Door allesamerika.com heb ik er NOG meer naar uitgekeken
:dance:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook van mij een goede reis gewenst Mike. Ik zal overdag wel in het grauwe regenachtige Almere met lichte vorm van jaloezie achterblijven.
Groeten René
Ps. Is het niet beter voor de motor dat gedurende de komende vier weken die grote Amerikaanse bak van je niet af en toe rondgereden moet worden. Ik offer me graag op hoor
(of...... vergis ik me nu?? Je had toch een Amerikaan???)
Groeten René
Ps. Is het niet beter voor de motor dat gedurende de komende vier weken die grote Amerikaanse bak van je niet af en toe rondgereden moet worden. Ik offer me graag op hoor
(of...... vergis ik me nu?? Je had toch een Amerikaan???)
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mike, alvast een goede reis gewenst! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben, en veel mooie dingen mag zien en beleven.
Wij vertrekken ook nu zaterdag, en ik heb er ontzettend veel zin in. Wij hebben dan wel geen 4 jaar hoeven wachten, maar toch heeft het me veel te lang geduurd. Ik van van plan om veel te gaan genieten, want we zullen er deze keer wel even op moeten teren. Volgend jaar gaan we namelijk niet naar Amerika, en waarschijnlijk het jaar daarna ook niet
Maar, des te meer reden om er dit jaar een geweldige reis van te maken, toch!
Ik verheug me al op de vele scrapboekwinkels en outlets, maar ook op de schitterende natuur. Ik ben benieuwd hoe het ons zal bevallen, want normaal zoeken we de natuur niet zo veel op als dit jaar. Waar we eerst altijd de pretparken gingen opzoeken, zullen we het dit jaar dus met Nationale parken doen, en dat zijn toch wel hele verschillende dingen. Maar wie weet, willen we nooit meer anders!
Groetjes,
Jacqueline
Wij vertrekken ook nu zaterdag, en ik heb er ontzettend veel zin in. Wij hebben dan wel geen 4 jaar hoeven wachten, maar toch heeft het me veel te lang geduurd. Ik van van plan om veel te gaan genieten, want we zullen er deze keer wel even op moeten teren. Volgend jaar gaan we namelijk niet naar Amerika, en waarschijnlijk het jaar daarna ook niet
Maar, des te meer reden om er dit jaar een geweldige reis van te maken, toch!
Groetjes,
Jacqueline
-
wendyjol
- Amerikakenner
Hoi Mike,
Heel veel plezier gewenst.
Hoi Jacqueline,
Gedeelde smart is halve smart. Ook voor ons het komende jaar geen Amerika hoor!
Maar jouw lijden is minder, want jij hebt nog een aantal weken VS te goed. Heel veel plezier gewenst. Ik weet zeker dat dat gaat lukken, want je hebt alles heel goed voorbereid. Ik hoop echt voor je dat het je lukt de kaartjes voor de Wave te krijgen want dat is echt "de slagroom op de cake".
Heel veel plezier!
Heel veel plezier gewenst.
Hoi Jacqueline,
Gedeelde smart is halve smart. Ook voor ons het komende jaar geen Amerika hoor!
Maar jouw lijden is minder, want jij hebt nog een aantal weken VS te goed. Heel veel plezier gewenst. Ik weet zeker dat dat gaat lukken, want je hebt alles heel goed voorbereid. Ik hoop echt voor je dat het je lukt de kaartjes voor de Wave te krijgen want dat is echt "de slagroom op de cake".
Heel veel plezier!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Geniet ervan, jongens! Gelukkig blijven jullie in het westen, want hier in het oosten ziet het er niet uit!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook hier iedereen bedankt! NOg een paar uurtjes, en dan is het zover. Wij zijn zeker van plan om ervan te genieten, en ik hoop inderdaad te kunnen genieten van de "slagroom op de taart"-The Wave.
Verder iedereen in het risico-gebied veel succes en sterkte met de orkanen, tornado's en stormen. Ik zal veel aan jullie denken en ik hoop dat alles goed gaat!
Groetjes en tot over 4 weken,
Jacqueline
Verder iedereen in het risico-gebied veel succes en sterkte met de orkanen, tornado's en stormen. Ik zal veel aan jullie denken en ik hoop dat alles goed gaat!
Groetjes en tot over 4 weken,
Jacqueline
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3416 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf