Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zijn de omstandigheden slechter ?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: zijn de omstandigheden slechter ?

Bericht door Old Faithful »

:happy1: :wink:
Groet,

Old Faithful
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

:lol:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Dat mag niet he. Ben ik laatst nog voor op mijn vingers getikt. Iets met trolling en geen bijdrage toevoegen enzo.

Je speelt met vuur.
fddg
Amerika-ontdekker

Bericht door fddg »

Kastelke en Ziva, thanks. Ben blij dat ik niet de enige ben die het zo opnam. :thumbup:

En DejaVu, die opmerking over samenwerking met eenheden in uitzendgebied..... mag ik hier uit opmaken dat je bij 1 van beide gezeten hebt??
FYI, ik dus wel, 16 jaar in Nederland als militair, en nu werkzaam bij de Army hier als burger..... Dus ook daar weet ik wel wat van....
each day's a gift and not a given right
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik heb even de posts opnieuw gelezen en je bent het eigenlijk gewoon met mij eens. Eerst zeg je dat het geen nieuwe zijn, nou dat zeg ik daarna ook. Later beweer jij dat ik heb gezegd dat ze om elke poep en een scheet voertuigen omwisselen, dat heb ik niet gezegd.

Ik begrijp eigenlijk niet waar jij je druk om maakt want we zeggen beide dat ze omgewisseld worden en mijn reactie op chin liet al zien dat ik niet op splinternieuwe voertuigen doelde. Dit zegt eigenlijk meer over degene die dit wel zo opvatte. Dat ze dus niks repareren en alles gewoon weggooien...
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

:offtopic: Lol... ik bedoelde het niet gemeen Deja, je weet dat ik je graag mag, ik wilde alleen aangeven dat ik het ook zo las. Verder denk ik niet dat het uitmaakt wie het beter weet of wie gelijk heeft want het is geen direct antwoord op de vraag van TS tenzij ze van plan is haar soldaat een nieuwe tank te sturen maar dat denk ik toch niet :lol:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik bedoel het ook niet gemeen :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer