Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen Magazine, sept. : Wyoming

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Reizen Magazine, sept. : Wyoming

Bericht door Jasmino »

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist het septembernummer van Reizen Magazine uit de brievenbus gehaald, en ik wil jullie even doorgeven dat er een behoorlijk uitgebreid stuk over Wyoming in staat, met een verslag van Yellowstone en Grand Teton. In totaal ± 10 pagina’s, waarvan 5 pagina’s tekst.

Groetjes,
Jacqueline

PS: ik hoop dat dit mag, het is niet mijn bedoeling om reclame te maken......
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Jacqueline,

Nog even geduld en dan kan je het zelf allemaal bekijken in o.a. Wyoming. Je zult vast heel erg genieten.
Ik wens jullie allebei een hele goed reis morgen en een hele fijne ontspannen vakantie toe.

H.G.
Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reizen Magazine, sept. : Wyoming

Bericht door rene.jager »

Hoi Jacqueline,

Het is bijna zover. Als ik het goed heb reis je morgen. Heel veel plezier toegewenst en ik wacht nu al met smart op je verslag en de foto's :wink:

René
Jasmino schreef:Hoi allemaal,

Ik heb zojuist het septembernummer van Reizen Magazine uit de brievenbus gehaald, en ik wil jullie even doorgeven dat er een behoorlijk uitgebreid stuk over Wyoming in staat, met een verslag van Yellowstone en Grand Teton. In totaal ± 10 pagina’s, waarvan 5 pagina’s tekst.
Ps. Waar is dit magazine te krijgen?
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Jacqueline,

We zullen je missen op het forum de komende weken.

Geniet ervan en we wachten natuurlijk vol ongeduld op je verhalen als je terugbent.

Heel veel plezier!!
Wendy

PS Lees de komende tijd het blad Reizen goed door. Wij zijn geïnterviewd en gefotografeerd voor de rubriek vertrek en thuiskomst. Weet zelf alleen nog niet welke maand wij er in komen. Ik hou jullie op de hoogte.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Jaqueline,

heel veel plezier toegewenst en houd wel een dagboek bij hé (voor je reisverslag :D )

Groetjes Marjon
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dank je wel allemaal! Wij zijn zeker van plan om ervan te genieten, en ik heb er ook heel veel zin in! Nog een paar uurtjes, en dan gaat ons avontuur beginnen.

We gaan ook een reisverslag maken, maar het duurt nog wel even voordat ik dat heb uitgewerkt. Ik neem namelijk geen laptop mee, dus ik moet na thuiskomt nog alles overtypen.

Rest mij verder alleen nog om iedereen in het onrustige storm- en orkaangebied veel succes te wensen de komende tijd. Ik hoop dat voor iedereen alles goed afloopt en dat er geen akelige dingen gebeuren!

Groetjes, en tot over 4 weken!
Jacqueline

PS1: René, het blad Reizen krijg je bij de meeste tijdschrifthandels, in het rek bij de reismagazines.

PS2: Wendy, leuk dat jullie zijn geïnterviewd en gefotografeerd voor het blad. Ik zal het zeker in de gaten houden. Ik heb een abonnement, dus ik kan het niet missen!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heel veel plezier, Jacqueline! Ik ben benieuwd naar je verhalen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Jasmino schreef:Groetjes, en tot over 4 weken!
Veel plezier!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer