Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vaste stoelnummers bij United Airlines?
Vaste stoelnummers bij United Airlines?
Ik ben samen met mijn vriend gisteren teruggekomen van onze 3 weken rondreis door California, Nevada, Utah en Arizona. We hebben een super tijd gehad en veel gezien, maar bij de terugvlucht was er toch een kleine teleurstelling.
Bij het inchecken bleek namelijk dat de man achter de balie niet meer de stoelnummers kon kiezen voor ons (dat is anders toch wel altijd, zodat je soms fijnere plaatsen hebt als je vroeg incheckt???), maar dat de stoelnummers allemaal al vantevoren ingedeeld waren. De vlucht was van Los Angeles via Washington (alleen een stop, wel hetzelfde vliegtuig gebleven) naar Amsterdam.
En dan de manier waarop de plaatsen verdeeld waren. Ik zat op stoel 36e en mijn vriend op 37e, heel gezellig. Die middelste stoel van een rij van 5 stoelen is al het vervelendste en dan zetten ze daar ook nog mensen apart. Om ons heen hoorden we ook echt veel mensen die allemaal gescheiden waren geplaatst. Ik vind het echt heel raar, waarom zouden ze dat doen.
Bij het inchecken bleek namelijk dat de man achter de balie niet meer de stoelnummers kon kiezen voor ons (dat is anders toch wel altijd, zodat je soms fijnere plaatsen hebt als je vroeg incheckt???), maar dat de stoelnummers allemaal al vantevoren ingedeeld waren. De vlucht was van Los Angeles via Washington (alleen een stop, wel hetzelfde vliegtuig gebleven) naar Amsterdam.
En dan de manier waarop de plaatsen verdeeld waren. Ik zat op stoel 36e en mijn vriend op 37e, heel gezellig. Die middelste stoel van een rij van 5 stoelen is al het vervelendste en dan zetten ze daar ook nog mensen apart. Om ons heen hoorden we ook echt veel mensen die allemaal gescheiden waren geplaatst. Ik vind het echt heel raar, waarom zouden ze dat doen.
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben dit 2 jaar geleden ook meegemaakt. En bij navraag bleek dat dit kwam doordat er verscheidene namen in de paspoorten staan. Blijkbaar werken ze op alfabet en zelfs getrouwde mensen, waarvan de vrouw alleen met haar meisjesnaam geregistreerd stond zaten apart. Toevallig stond ik met mijn dubbele naam in het systeem en zaten we naast elkaar. Wij hadden exact dezelfde vlucht die jij beschreef. Er werd een hoop geschoven onderling. Maar leuk was het niet. Waren jullie toevallig met een reisorganisatie??
Groetjes Marja
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Nee wij konden ook niet kiezen. Ik vroeg naar een reisorganisatie, omdat wij 2 jaar geleden georganiseerd via een reisorganisatie hadden geboekt. Zij hadden alle reizigers bij elkaar gezet. Wij dachten dat het aan Kras lag. Maar wat ik nu van jou heb begrepen is dat UA dit zelf doet.Jullie hebben een losse vlucht geboekt. Omdat wij elkaar tijdens de reis hadden leren kennen, kon er onderling geschoven worden,maar ik zal je maar niet vertellen wat een chaos dit was. Dit jaar zijn met met Delta gevlogen en wij konden zelf via internet onze plaatsen aanwijzen, zelfs op de binnenlandse vluchten en ook verleden jaar bij KLM konden we uitkiezen. Maar ik blijf het inderdaad een vreemde zaak vinden.Sandrine schreef:
Normaal gesproken staan die stoelen toch nooit vast?

Fan of the U.S.A.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vreemd. Toen ik terug vloog Juni 2005 kon ik zonder problemen plaats wisselen bij de balie. En ik was niet de enige.Noa schreef: Nee wij konden ook niet kiezen. Ik vroeg naar een reisorganisatie, omdat wij 2 jaar geleden georganiseerd via een reisorganisatie hadden geboekt.
Toen kwam ik naast een man te zitten die vertelde dat hij al een paar jaar diezelfde stoel had op die betreffende vlucht. Moest voor zijn werk constant heen en weer vliegen. Dus soms kan het wel, soms niet kennelijk. Is alleen de vraag waarom.
- Mike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4149 Weergaves
-
Laatste bericht door Summersun
-