Margret schreef:Ik kan mijn reserving bij rentalcars.com niet koppelen aan mijn expressaccount van Dollar
Ze schreven het volgende:
Since you reservation was booked as part of a Tour package (? alleen de auto gehuurd bij rentalcars)
we cannot access the reservation for modifaction or to add you Dollar Express number.
Please contact you original booking source for more assistance, as only they would be able to make any changes or additios to the reservation.
Maar ik had het bij booking al gemeld bij rentalcars maar die zeiden dat ze dat niet konden.
Dus toch maar weer even bellen.
Ditzelfde heb ik in het verleden ook van Dollar te horen gekregen. Blijkbaar kunnen allen rechtstreekse reserveringen gekoppeld worden aan je Dollar Express account.
Aan de andere kant: afgelopen September zei de baliemedewerker dat ik direct had kunnen doorlopen naar de kelder (dus naar de Express balie). Ik heb overgens nooit een pas gekregen....
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Gisteren voor het eerst een auto bij Dollar opgehaald, en ik had een tijdje terug al een express account aangemaakt. De auto was apart geboekt, al eerder, en dus nog niet gekoppeld, maar ik was toch heel blij met mijn printje van de membercard:
Wat was het vol, en wat een lange rij stond er voor de balie... en helemaal niemand op de rode express loper, ik kon zo doorlopen. Daarna wel wat gedoe om de boeking te vinden en het aan de express card te koppelen, maar verder ging het helemaal vlot. Geen vragen gehad over upgrades of verzekeringen.
Ook geen vragen over brandstof. Maar daar heb ik er wel een die ik in het autohuur faq zal stellen.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Ik lijk volgende week weer eens uit te komen bij Dollar en maakte in het verleden gebruik van een DollarExpress lidmaatschap. Hoewel ik mijn via brokers gereserveerde auto's nooit aan mijn account heb kunnen koppelen, was het die paar keer best handig. Het ging mij nooit om de punten maar scheelde wel tijd.
Mijn vraag, heeft iemand recente ervaring mbt. DollarExpress? Mijn lidmaatschap is inmiddels verlopen en vraag mij af of het nog wel de moeite waard is om je aan te melden. Ook nu is de auto niet rechtstreeks bij Dollar gereserveerd.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Mijn laatste ervaring was in 2020 in Dallas, auto via broker kreeg ik toen niet gekoppeld aan mijn account. Het lijkt er op dat ze wat moeilijker zijn gaan doen daarover, of ik had gewoon pech. Was erg rustig met ophalen, dus verder ook niet gekeken bij de express balie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.