Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Adri stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
adri zaalberg
Amerika-newbie

Adri stelt zich voor

Bericht door adri zaalberg »

Hallo,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Adri. Ik woon in Delft en ben voor het eerst in 2004 naar Californie geweest. Wij hebben toen een rondreis gemaakt en dat is ons zo goed bevallen dat we verleden jaar weer een rondreis hebben gemaakt, maar nu in het Oosten d.w.z. we begonnen in New York en zijn via Washington, Memphis, New Orleans (voor Katrina) naar Florida gegaan. Vanuit Miami terug naar huis. Tijdens onze eerste reis hebben we Noa (Marja en Bob) leren kennen, ook van het forum. 'De reis van verleden jaar hebben we ook met zijn vieren gemaakt en nu zijn we alweer een planning aan het maken voor volgend jaar. Ook weer naar Californie. We zijn om het zo maar te zeggen behoorlijk verslaafd geraakt aan Amerika. We hebben ons ook opgegeven voor 25 november. Dan hoop ik een paar van jullie persoonlijk te ontmoeten.

Groetjes Adri
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Adri,

:welcome: op dit leuke forum. We hebben inmiddels al kennis gemaakt met jou en Wim, want jullie zijn te zien op een foto die Marja en Bob hebben geplaatst.
We hopen jullie op de meeting in het echt te ontmoeten... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer