Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Explosie(s) Boston marathon
Explosie(s) Boston marathon
Explosie bij marathon Boston
Bij twee bomexplosies in Boston tijdens de marathon zijn meerdere mensen gewond geraakt. Dat meldt AP.
De explosies vonden plaats bij de finish. Getuigen verklaren dat verschillende slachtoffers ledematen hebben verloren.
Bij twee bomexplosies in Boston tijdens de marathon zijn meerdere mensen gewond geraakt. Dat meldt AP.
De explosies vonden plaats bij de finish. Getuigen verklaren dat verschillende slachtoffers ledematen hebben verloren.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Explosie(s) Boston marathon
Bah wat naar weer!!
Vanuit GeenStijl melden ze nu 3 doden. (Die zijn met Amerikaans nieuws altijd goed op de hoogte).
Daarnaast is er nog een Bom gevonden voor het Mandarin Hotel.
“Somebody’s leg flew by my head, said a spectator who gave his name as John Ross. “I gave my belt to stop the blood.”
Prettige quote op de site van de Boston Herald...
http://bostonherald.com/news_opinion/lo ... inish_line
Daarnaast is er nog een Bom gevonden voor het Mandarin Hotel.
“Somebody’s leg flew by my head, said a spectator who gave his name as John Ross. “I gave my belt to stop the blood.”
Prettige quote op de site van de Boston Herald...
http://bostonherald.com/news_opinion/lo ... inish_line
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
CNN zegt dat het Manderin Hotel ontruimt wordt maar praat nog niet over een bom.
De beelden zijn wel heftig.
De beelden zijn wel heftig.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Zojuist ook op Rtl nieuws een extra nieuwsuitzending. Heftig die beelden. Midden in het publiek, op plaatsen waar ik heb gelopen. Zo onwerkelijk...
Laatst gewijzigd door BibiS op 15 apr 2013, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Meerdere doden volgens alle omroepen, wat een ellende.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
pfffff je moet toch een heel zieke geest hebben zoiets te doen. 3 doden is al erg. Hopelijk wordt het niet nog erger.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
waarom waarom waarom... heel erg voor de slachtoffers en omgeving en Boston zelf.
(heel egoïstische gedachte: over 3 weken fietsen wij de 5 Boro Bike tour in NY met 32,000 fietsers...doet me toch even schrikken, wat als...)
(heel egoïstische gedachte: over 3 weken fietsen wij de 5 Boro Bike tour in NY met 32,000 fietsers...doet me toch even schrikken, wat als...)
-
- Amerika-expert
LeenG, dat kan ik me voorstellen.
Ik ben in Cambridge en de explosies waren hier te voelen. Vreselijk. Geen woorden voor. De pros waren een uur of 3 geleden al aangekomen, deze bommen waren tegen de amateurs. Twee bommen, met een derde die is gevonden. FAA heeft een no-fly zone boven Boston uitgeroepen. Boston Police: 23 gewonden, 2 doden.
Ik ben in Cambridge en de explosies waren hier te voelen. Vreselijk. Geen woorden voor. De pros waren een uur of 3 geleden al aangekomen, deze bommen waren tegen de amateurs. Twee bommen, met een derde die is gevonden. FAA heeft een no-fly zone boven Boston uitgeroepen. Boston Police: 23 gewonden, 2 doden.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wat een horror!
Wat bezielt die lui toch, die dat doen ...... blijft altijd maar weer onbegrijpelijk ....
Wat bezielt die lui toch, die dat doen ...... blijft altijd maar weer onbegrijpelijk ....
af-schu-we-lijk...!
heb er geen woorden voor...
heb er geen woorden voor...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Reuters en The Guardian hebben het over twee doden en 23 gewonden tot nu toe. Verder spreken ze over een derde gecontroleerde explosie, maar is het volgens mij nog niet bevestigd dat het om bommen gaat.
Edit: Ik lees net via Associated Press dat er alsnog twee niet ontplofte bommen gevonden zijn. Ik hoopte zelf nog op een ongeluk.
Tweede edit: de 'niet ontplofte bommen' worden nu bij de persconferentie weer tegengesproken - het zou gaan om het uit voorzorg opblazen van tassen en pakjes die door gewonde of vluchtende mensen zijn achtergelaten.
Edit: Ik lees net via Associated Press dat er alsnog twee niet ontplofte bommen gevonden zijn. Ik hoopte zelf nog op een ongeluk.
Tweede edit: de 'niet ontplofte bommen' worden nu bij de persconferentie weer tegengesproken - het zou gaan om het uit voorzorg opblazen van tassen en pakjes die door gewonde of vluchtende mensen zijn achtergelaten.
Laatst gewijzigd door smittenimmigrant op 15 apr 2013, 23:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Jezus zeg, wat een idioten lopen er toch rond op deze wereld.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
twitter: Politie bevestigt "derde incident" bij JFK library
-
- Amerikakenner
In een persconferentie is net aangegeven dat er een derde explosie is geweest bij de 'JFK library'. Daarbij zijn, volgens een medewerker van de bibliotheek, geen gewonden gevallen.
-
- Amerikakenner
The Boston Gobe rapporteert namens ziekenhuizen meer dan 100 gewonden.
NY Post Meldt 12 doden... EN dat er een verdachte in het ziekenhuis is gearresteerd.
Iemand met de Saudië-Arabische nationaliteit. (hopelijk is dat een hoax)
Andere sites melden nog niets.
Nog 2 on ontplofte explosies gevonden
En heel lullig, de nabestaanden van de Newton school shooting zaten op de VIP tribune bij de finish.
Iemand met de Saudië-Arabische nationaliteit. (hopelijk is dat een hoax)
Andere sites melden nog niets.
Nog 2 on ontplofte explosies gevonden
En heel lullig, de nabestaanden van de Newton school shooting zaten op de VIP tribune bij de finish.
-
- Amerikakenner
Ik heb even gezocht, maar zie dat verder nergens bevestigd. Alle andere nieuwsbronnen tot nu toe spreken over twee doden, alhoewel er wel mensen in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen. Wat niet is, kan dus (helaas) nog komen. Over een verdachte hoor ik verder ook alleen nog de NYPost.
Verder geeft de Boston Police Department nu op twitter aan dat de explosie bij de bibliotheek mogelijk brandgerelateerd was. De context ontbreekt, maar dat lijkt op het tegenspreken van het eerdere bericht dat de explosies mogelijk verwant waren.
Edit: spelling
Verder geeft de Boston Police Department nu op twitter aan dat de explosie bij de bibliotheek mogelijk brandgerelateerd was. De context ontbreekt, maar dat lijkt op het tegenspreken van het eerdere bericht dat de explosies mogelijk verwant waren.
Edit: spelling