Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Leonie_m: 11 dagen rondje Las Vegas - nog tips?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Leonie_m
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Reis Leonie_m: 11 dagen rondje Las Vegas - nog tips?

Bericht door Leonie_m »

Hi Allen,

Waarschijnlijk zit er voor volgend jaar weer een reisje Amerika in het verschiet :thumbup:!
Door verschillende oorzaken zal dit reisje maar 11 dagen kunnen zijn (11e dag weer terug vliegen).

Dit keer willen we iets langer in Vegas verblijven dan de vorige keer. Het idee is om in Vegas te beginnen en te eindigen. Wat in ieder geval in ons kleine rondje moet zitten is Vegas - Zion np - Grand Canyon. Ik hb zelf al een opzetje gemaakt aar ben er nog niet helemal uit vooral het stukje van GC naar Vegas terug. Zie hieonder mijn opzet misschien hebben julle nog leuke ideeen of een andere opzet.

Dag 1: ams - vegas
Dag 2: vegas
Dag 3: las vegas - zion np
Dag 4: zion np
Dag 5: zion - page (bezoeken coral pink sand dunes)
Dag 6: page -grand canyon
Dag 7: grand canyon - flagstaff
Dag 8: flagstaff - kingman
Dag 9: kingman - las vegas
Dag 10: las vegas
Dag 11: las vegas - ams

Voor mij wordt het alweer de 6e rondreis in Amerika. Zie er erg naar uit.

Beankt voor het meedenken!
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: 11 dagen rondje las vegas - nog tips??

Bericht door eddepet71 »

Via flagstaff via de canyon route naar Sedona en vandaar weer via Jerome naar Vegas. Eventueel nog een stop in Oatman en Laughlin (auto collectie)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: 11 dagen rondje las vegas - nog tips??

Bericht door Pete.Z »

Zou ik ook doen, de 89a via Oak Creek Canyon nemen naar Sedona, prachtige route, en via Jerome terug omhoog, erg leuk om te rijden, veel te zien.
Verder een prima route volgens mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer