mvdl....really? Met zo een zielige opmerking vraag ik me af wat je hier op het forum doet! Jaloezie is een slechte eigenschap....mvdl schreef:Gefeliciteerd met je Mustang! Meerdere E2 aanvragen, een verhuizing naar een ander continent, en de aanschaf van een bedrijf in een nogal wankel economisch systeem is iets wat een echte autofan natuurlijk graag voor z'n auto over heeft.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
JJiiihhhaa E-2 visum goedgekeurd
Re: JJiiihhhaa E-2 visum goedgekeurd
Prachtig verhaal en ontzettend gefeliciteerd! En maak je niet druk over die kleintjes..hier was er ook een die erg gevoelig WAS!kaap koraal schreef:Is het dan toch gelukt, ik kan het nog niet geloven.![]()
Gisteren op het consulaat geweest en ... jaaaa hoor onze E-2 goedgekeurd !!!![]()
Was het laatste aan de beurt ik had zo'n 18 mensen voor me en zat dus 2 uur te wachten in spanning voordat ik aan de beurt was.
Gaf mezelf weinig kans aangezien dit de 2e aanvraag was voor hetzelfde bedrijf en terwijl ik daar zat zonk het vertrouwen naar een all time low van 25%.
Dit komt vooral door de daar hersende sfeer van kogelvrij glas, bewakers,strakke organisatie en sip kijkende mensen die waren afgewezen voor een één of ander visum.
Toen eindelijk aan de beurt ,als eerste zei de dame achter het glas "hier heb je alle papieren van het bedrijf weer terug" dus ik dacht afgewezen.
Ze vroeg me wat te vertellen over het bedrijf en toen eigenlijk plotseling zei ze "OK approved " .
ik was zo flabbergested dat ik zelfs vergeten ben om te vragen welke termijn ik heb gekregen (2 of 5 jaar).![]()
En zij had vergeten nog een keer mijn vingerafdrukken te nemen voor de 2e keer.
Moet volgende week dus alleen nog die vingerafdrukken laten maken en dan maar gelijk vragen voor hoelang het visum is .![]()
Maar aangezien ze er niks over zei hoop ik op de 5 jarige.
Dan is het een dag of 3/4 wachten op het visum zei ze en dan moet mijn vrouw nog terug om samen met de kids ook een visum aan te vragen.
We zijn van plan om eind juli te vertrekken als de huidige manager ons die tijd wil geven. Onze zoon van 4 willen we niet teveel uit zijn ritme halen om hem midden in het schooljaar eraf te halen aangezien hij pas net op deze school zit omdat de vorige niet beviel.
-
kaap koraal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Gelukkig onze huistrol is er ook weer bij.mvdl schreef:Gefeliciteerd met je Mustang! Meerdere E2 aanvragen, een verhuizing naar een ander continent, en de aanschaf van een bedrijf in een nogal wankel economisch systeem is iets wat een echte autofan natuurlijk graag voor z'n auto over heeft.
Een Mustang in de States is als een Golfje bij ons dus waar heb je het over ? Ik ben een mens die met kleine dingen heel erg blij/tevreden kan zijn.
Economie is wankel maar nog altijd stabieler als hier in de EU , dow jones op een all time high terwijl "onze" aex nog steeds niet boven de helft uitkomt wat het ooit was.
En er is in ieder geval wel een plus itt hier.
En China blijft wel geld stortten daar ben ik niet bang voor en ze stortten ook al genoeg naar Afrika dus Europa kan het wel vergeten als 3e in de rij wachtende.
-
Kingair
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Inderdaad !
Trek het je niet aan tenslotte ben je er toch maar in geslaagd !
Ikzelf ben er tot nu toe nog niet maar pas op want ik zit op je hielen.
Hoop ik toch.
Groeten,
Kingair
Trek het je niet aan tenslotte ben je er toch maar in geslaagd !
Ikzelf ben er tot nu toe nog niet maar pas op want ik zit op je hielen.
Hoop ik toch.
Groeten,
Kingair
Laatst gewijzigd door Dude op 30 mar 2013, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Het is niet nodig om een bovenstaand bericht helemaal te quoten
Reden: Quote verwijderd. Het is niet nodig om een bovenstaand bericht helemaal te quoten
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Kom lekker gewoon eerder naar deze oase van rustned in MO schreef:Gefeliciteerd!! Onze buurman komt waarschijnlijk binnenkort bij jullie in de buurt wonen (naples area)
Wij zitten er over te denken om daar over een jaar of 10 naar toe te gaan als de kinderen volwassen zijn
Naples is mooi maar ongeveer 2x zo duur als the Cape, is 1 van de rijkste steden van de VS heb ik me laten vertellen.
Op een 3 kwartier rijden zit je in the Cape.
@ Kingair: Ik zal toch wel niks van een trol aantrekken , dan ga ik liever met mijn kids naar de Efteling.
Vertel meer over jouw plannen aub altijd leuk om te lezen.
Gelukkig bestaan er nog bescheiden mensen als jij die met kleine dingen als een Ford Mustang heel tevreden kunnen zijn.kaap koraal schreef: Een Mustang in de States is als een Golfje bij ons dus waar heb je het over ? Ik ben een mens die met kleine dingen heel erg blij/tevreden kan zijn.
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Zie je nu wel dat een positieve reactie geven geen pijn doet.
(ook al bedoel je het niet zo hahaha)
P.S. Wil wel een V8 convertible natuurlijk.
of ik spaar nog ff door voor de 2013 Shelby GT 500 convertible.
P.S. Wil wel een V8 convertible natuurlijk.
Laatst gewijzigd door kaap koraal op 30 mar 2013, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon gelijk de Shelby kopen en in 1 keer afschrijven op de zaak, moet kunnenkaap koraal schreef:P.S. Wil wel een V8 convertible natuurlijk.of ik spaar nog ff door voor de Shelby GT 500 convertible.
-
Kingair
- Amerikakenner
Shelby GT500KR . . . wooooow is all I can say
Prettig weekend
Kingair
Prettig weekend
Kingair
Kaap!!! Wat geweldig dat het jullie toch gelukt is!!! Superleuk voor jullie zeg! De aanhouder wint en dat blijkt maar weer!
Jullie gaan een spannende tijd tegemoet en ik hoop dat jullie het geweldig zullen hebben daar. Blijf ons vooral op de hoogte houden!
Jullie gaan een spannende tijd tegemoet en ik hoop dat jullie het geweldig zullen hebben daar. Blijf ons vooral op de hoogte houden!
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Dank Ziva , ik lees meestal wel je reacties en we zitten vaak samen op één lijn.
Ook succes verder en ik hou van je positieve inslag.
-
Kingair
- Amerikakenner
kaap koraal schreef:Dank Ziva , ik lees meestal wel je reacties en we zitten vaak samen op één lijn.![]()
Succes !
Kingair
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Vandaag nog op het consulaat geweest voor laatste vingerafdruk (waren ze vergeten).
En ja hoor een Visum voor 5 JAAR !!!

En ja hoor een Visum voor 5 JAAR !!!
-
Steffen
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Gefeliciteerd!
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Proficiat en heel veel succes
Wow wat gaaf, gefeliciteerd!!
Ik vind de omgeving waar je gaat wonen erg mooi, heel veel geluk!
Ik vind de omgeving waar je gaat wonen erg mooi, heel veel geluk!
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Hé, de trol heeft weer honger
Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het alles gaat brengen waar je op hoopt. De omgeving die je uitgekozen hebt is in ieder geval geweldig.
Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het alles gaat brengen waar je op hoopt. De omgeving die je uitgekozen hebt is in ieder geval geweldig.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
calconcars
- Amerika-ontdekker
Hoi
Hoe lang heeft het geduurt vanaf het indienen van de papieren bij het consulaat tot de uitnodeging voor het interview ?
Groet John
Hoe lang heeft het geduurt vanaf het indienen van de papieren bij het consulaat tot de uitnodeging voor het interview ?
Groet John
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gefeliciteerd Kaap Koraal!
Moedig voorwaarts... terug kan altijd nog toch!! Als je ervan uit moet gaan dat niks lukt hoef je ook niet op te staan...
Wanneer gaan willen jullie over?
(oooo en een Mustang vind ik gaaaaf!)
Moedig voorwaarts... terug kan altijd nog toch!! Als je ervan uit moet gaan dat niks lukt hoef je ook niet op te staan...
Wanneer gaan willen jullie over?
(oooo en een Mustang vind ik gaaaaf!)
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Duurt meestal een week of 8 a 10.calconcars schreef:Hoi
Groet John
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 17158 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-