Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Foodstore in Antwerpen
American Foodstore in Antwerpen
Hey mensen, ik heb hier al wat dingen gelezen van mensen die Amerikaanse dranken, snoep en andere lekkernijen zoeken en online kopen. Ik wist niet goed in welk subforum plaatsen dus daarmee plaats ik het hier.
Mensen die in of niet al te ver van Antwerpen wonen, hier in de buurt (Wilrijk, 5 minuutjes buiten centrum Antwepren) is er een American foodstore, ze hebben veel frisdranken zoals Mountain Dew en Dr. Pepper Cherry, root beer en nog een hoop andere, Amerikaanse bieren, veel snoep en chocola, allerlei sauzen, een hoop eten, ook een hoop Mexicaanse produkten...gewoon effe googlen op "graré american foodstore" (ben de site effe kwijt). Goedkoop is het niet echt maar wat is wel nog goedkoop tegenwoordig.
Gewoon effe meedelen dat er hier zoiets is moesten mensen interesse hebben.
Mensen die in of niet al te ver van Antwerpen wonen, hier in de buurt (Wilrijk, 5 minuutjes buiten centrum Antwepren) is er een American foodstore, ze hebben veel frisdranken zoals Mountain Dew en Dr. Pepper Cherry, root beer en nog een hoop andere, Amerikaanse bieren, veel snoep en chocola, allerlei sauzen, een hoop eten, ook een hoop Mexicaanse produkten...gewoon effe googlen op "graré american foodstore" (ben de site effe kwijt). Goedkoop is het niet echt maar wat is wel nog goedkoop tegenwoordig.
Gewoon effe meedelen dat er hier zoiets is moesten mensen interesse hebben.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: American Foodstore in Antwerpen
Oh, dat brengt me weer heel ver terug in de tijd. Ik woonde in Antwerpen, en een van mijn vrienden was verloofd met een Amerikaanse. Zo leerde ik die winkel kennen...
Er is hier ooit eens een topic over geweest, maar dat is inmiddels gesloten. Daar werden ze ook genoemd (met de waarschuwing om uit te kijken naar de vervaldatum, en dat was inderdaad ook mijn ergernis met die winkel).
Voor de liefhebber, mogelijk staat er nog nuttige info tussen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=3&t=2607
Er is hier ooit eens een topic over geweest, maar dat is inmiddels gesloten. Daar werden ze ook genoemd (met de waarschuwing om uit te kijken naar de vervaldatum, en dat was inderdaad ook mijn ergernis met die winkel).
Voor de liefhebber, mogelijk staat er nog nuttige info tussen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=3&t=2607
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Mja, van die vervaldatums kan wel eens voorvallen, maar veel dingen daar hebben een vervaldatum om dat dat wettelijk verplicht is, maar worden eigenlijk nooit slecht, die Amerikaanse produkten zitten toch zo vol rotzooi en suikers dat ze volgens mij een eeuw later nog eet of drinkbaar zijn, hahaha. Maar het is wel opletten ermee natuurlijk. Maar toch vind ik het wel plezant om die winkel in de buurt te hebben.
- ThomasG
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Die krijgen mij regelmatig over de vloer, zeker een aanrader! 
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ons ook.
Maar wonen dan ook maar een paar straten daar vandaan. 
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
Cornelis87
- Amerika-ontdekker
De oma van mijn verloofde woont hier ook maar 2 straten vandaan en ik kom er dus regelmatig. Veel keuze, wel redelijk duur en inderdaad vaak net over de houdbaarheidsdatum heen. Maar uiteindelijk toch wel een aanrader.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht