Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
gjenarian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?

Bericht door gjenarian »

Hallo allemaal,

we hebben net geprobeerd om tickets te kopen voor een honkbalgame van de Metz. Zowel de cc van mijn vriend en de mijne worden niet geaccepteerd. We kunnen er zo snel niet achter komen wat er mis is, maar misschien weten jullie het? We hebben allebei een mastercard, een van Visa en een van Rabobank.

Help!

Ariandra
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Help! CC wordt niet geaccepteerd bij honkbalgame?

Bericht door Katja »

Welke website gebruik je en welke mededeling krijg je?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Er zijn aardig wat Amerikaanse websites die geen buitenlandse (niet US) credit cards accepteren, dat kan dus heel goed het probleem zijn.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Koopman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Koopman »

Is het de CC of moet je wellicht een Amerikaans adres opgeven? Dat heb ik nl gehad bij demaanschaf ven een product en toen leek het ook alsof de CC het probleem was.
Eerste vakantie in USA 2013 met camper
gjenarian
Amerika-ontdekker

Bericht door gjenarian »

We hebben het via de officiele Metz site gedaan. We krijgen de melding dat de kaart niet geautoriseerd kan worden. Kan dus idd wel zijn dat er een Amerikaans adres voor nodig is. Wanneer dat zo zou zijn, is er dan nog een andere mogelijkheid om aan kaartjes te komen?
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Probeer het eens via Stubhub daar heb ik in het verleden wel met een Nederlandse kaart kunnen bestellen.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Is het niet zo dat de Mets alleen creditcards van hun sponsor Citibank accepteren? Ik weet niet welke wedstrijd jullie willen bezoeken maar normaal gesproken kan je kaartjes gewoon aan de kassa krijgen op wedstrijddagen.
gjenarian
Amerika-ontdekker

Bericht door gjenarian »

Katja schreef:Probeer het eens via Stubhub daar heb ik in het verleden wel met een Nederlandse kaart kunnen bestellen.
Gelukt! En nog goedkoper dan bij de Metz, hahah! In ieder geval een geslaagd verjaardagscadeau voor m'n vriend! Dankjewel!
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Super dat het gelukt is!!
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Zelfde probleem gehad bij Six Flags, noch mijn AMEX, noch mijn MC konden "geautoriseerd" worden, terwijl noch AMEX noch Citibank een autorisatieverzoek hadden binnengekregen. Enfin, ik wilde die tickets echt wel, dus heb dan zelf gebeld naar LA, via de foon was er plotseling geen probleem meer, en waren de tickets meteen in mijn mailbox. Bovendien moest ik erna nog tickets bijbestellen, eerst maar eens weer via hun site geprobeerd alvorens te telefoneren, en plotseling ging dat allemaal wel. Aaaarrrrghhh... Computers... Nochtans beide keren alles exact hetzelfde ingevuld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer