Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis rawowl: advies Florida april 2013
Reis rawowl: advies Florida april 2013
Hallo allemaal,
Vrij onverwacht heeft mijn vriendin 3 weken vrij gekregen in April en aangezien wij dol op Amerika zijn en het weer hier in Nederland meer dan zat zijn hebben wij besloten om naar Florida te gaan. We vliegen op 3 april op Fort Laudardale (via Newark) en vliegen hiervandaan weer terug op 16 april (via Chicago). Hieronder het schema dat we tot nu toe hebben:
April 3 Fort Lauderdale
April 4 Fort Lauderdale
April 5 Fort Lauderdale
April 6 Fort Lauderdale
April 7 Fort Lauderdale
April 8 Key West
April 9 Key West
April 10 Naples
April 11 Naples
April 12 ?
April 13 ?
April 14 ?
April 15 ?
April 16 Terug vlucht
We willen een vakantie met daarin een combinatie van sightseeing en lekker relaxen aan het zwembad/strand. Het was eerst de bedoeling om van 12 t/m 15 april een cruise te gaan maken naar de Bahamas. Maar wij hebben daar toch vanaf gezien. Wij zijn nu op zoek naar een andere leuke bestemming voor deze dagen. Heeft één van jullie misschien een goede tip? Andere tips zijn meer dan welkom. Ik heb al gekeken naar Orlando om daar een paar dagen door te brengen. Maar de pretparken daar hebben niet onze voorkeur. Ik loop op dit moment ook op krukken en dan is zo'n park doorlopen ook niet echt makkelijk.
Alvast bedankt voor de informatie!
Vrij onverwacht heeft mijn vriendin 3 weken vrij gekregen in April en aangezien wij dol op Amerika zijn en het weer hier in Nederland meer dan zat zijn hebben wij besloten om naar Florida te gaan. We vliegen op 3 april op Fort Laudardale (via Newark) en vliegen hiervandaan weer terug op 16 april (via Chicago). Hieronder het schema dat we tot nu toe hebben:
April 3 Fort Lauderdale
April 4 Fort Lauderdale
April 5 Fort Lauderdale
April 6 Fort Lauderdale
April 7 Fort Lauderdale
April 8 Key West
April 9 Key West
April 10 Naples
April 11 Naples
April 12 ?
April 13 ?
April 14 ?
April 15 ?
April 16 Terug vlucht
We willen een vakantie met daarin een combinatie van sightseeing en lekker relaxen aan het zwembad/strand. Het was eerst de bedoeling om van 12 t/m 15 april een cruise te gaan maken naar de Bahamas. Maar wij hebben daar toch vanaf gezien. Wij zijn nu op zoek naar een andere leuke bestemming voor deze dagen. Heeft één van jullie misschien een goede tip? Andere tips zijn meer dan welkom. Ik heb al gekeken naar Orlando om daar een paar dagen door te brengen. Maar de pretparken daar hebben niet onze voorkeur. Ik loop op dit moment ook op krukken en dan is zo'n park doorlopen ook niet echt makkelijk.
Alvast bedankt voor de informatie!
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Advies Florida april 2013
Krukken en een pretpark zijn naar mijn mening de ideale combinatie. Ik loop op dit moment ook weer eens op krukken en daar plak ik standaard een uitje naar een pretpark aan vast. Ze hebben altijd goede rolstoelen te leen/huur en je mag vrijwel overal via de achteringang in waardoor je nooit in de rij hoeft te staan. Gewoon een klein voordeeltje op het moment dat andere dingen juist meer moeite kosten.
Ik zal later nog wat uitgebreider reageren, moet nu naar de fysio.
Ik zal later nog wat uitgebreider reageren, moet nu naar de fysio.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: Advies Florida april 2013
Een paar dagen Miami beach....
Re: Reis rawowl: advies Florida april 2013
Ons plan is al om vanuit Fort Lauderdale naar Miami Beach te gaan. Is volgens mij niet zo heel ver rijden. Pretparken gaan hem denk ik toch niet worden. Hoewel je misschien nu voordeel kunt hebben met mijn krukken willen we die liever niet bezoeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5429 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 13 Reacties