Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal Studios Hollywood

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Bushmaster
Amerika-expert

Re: Universal Studios Hollywood

Bericht door Bushmaster »

je zit met max. 8 personen in een bakje dat op hydraulische "poten" op-neer-link-rechts wordt bewogen, terwijl je de film levensgroot voor je ziet Afbeelding
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door wookie »

amai, had me er eerlijk gezegd veel meer van voorgesteld, en de Transformers ride, is dat ook zoiets? Vraag me af of het de moeite is om er zolang voor in de rij te staan?
Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Simpsons is zeer zeker de moeite waard hoor! Ja, het is gewoon een simulator. Maar dan wel hele goede!
Transformers is qua ritsysteem vergelijkbaar met Spiderman.

Je hebt onderstaand karretje die over alle assen kan bewegen en over een track heen beweegt. En dat dan in combinatie met een 3D film.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Njit schreef:Simpsons is zeer zeker de moeite waard hoor! Ja, het is gewoon een simulator. Maar dan wel hele goede!
Wat hij zegt!

In 2011 The Simsons voor het eerst mogen doen, zie onderstaand een stukje uit ons verslag:
Naast kidzone ligt de voor ons nieuwe attractie The Simpsons Ride. Een simulator. In het verleden was hier de Back in the Future simulator. Maar deze Simpsons Ride is een ontzettend goede vervanging. Wat een geweldige attractie! We vinden hem zo leuk, dat we hem gewoon nogmaals doen. Het is tenslotte toch niet druk. Tot nu toe hebben we nergens langer dan 5 minuten hoeven te wachten.
Absoluut de moeite waard ja :D
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Op aanraden van een collega gaan wij de VIP-experience doen in Universal, wel prijzig (289$ pp) maar ja, weet je, we zijn er maar een keer en lijkt mij echt leuk dat je gewoon op die bekende sets enz vrij mag rondlopen. Daarna nog met je "chaperonne" het park in, die je overal lekker meteen laat voorsteken welke attractie je ook wil. Ik kijk er al zooooooooooooooooooooooooooooo hard naar uit!!! Lang voor moeten sparen allemaal maar moet een toppertje worden!

http://www.universalstudioshollywood.co ... xperience/

Voor de thrills gaan we overigens naar Six Flags Magic Mountain, da's op aanraden van diezelfde collega :lol:
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Voor de thrills gaan we overigens naar Six Flags Magic Mountain, da's op aanraden van diezelfde collega :lol:[/quote]

Vond ik een absoluut toppark zeker als je van Coasters houdt...
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Simpsons is een erg leuke attractie!! Erg moeten lachen om deze ride, dus zeker doen.

Wij waren afgelopen juli in universal Hollywood en hebben vrijwel alle attracties gedaan die we wilden doen. Rijen vielen mee, we waren er wel door de week. Vooral de studio tour is leuk, waarbij je allerlei decors ziet van films.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

wookie schreef:Hoe werkt die Simpsons ride eigenlijk? Ik snap dat je een 3d filmpje ziet, dus heb je dan een bril op? En de coaster rijd ondertussen ook echt? Maakt die loopings ofzo?
Nee geen bril op, en de coaster rijdt ook niet echt. Je stapt samen met wat andere in 1 karretje, die gaat dan omhoog, en beweegt mee met de 3d film.
esak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door esak »

Wij (gezin van 4) waren er vorig jaar eind juli. 's Morgens ging het park al om 8 uur open. Dan zijn de attracties nog wel te doen. 's Middags bijna overal wachttijden van meer dan een uur! Maar dan is het ook erg heet, dus lekker om even in de schaduw wat te eten en te niksen. We rolden 's avonds pas rond half 9 Universal weer uit, maar wel alles kunnen doen. Kinderen vonden het geweldig (2 jongens van 12 en 9)
De transformers vonden wij erg gaaf! De simpsons zijn ook leuk.
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

@ Wookie

Wij zijn 2 jaar geleden in de Simpson ride geweest in Orlando. Ik had toen een flinke tas bij me en was inmiddels gewend dat deze in een locker kon. Hier dus niet. Ik nog vragen aan de medewerker die ons hielp, of de tas gewoon mee kon in het karretje. Stond hij me aan te kijken met een blik van '' fijn die slimme toeristen'' en draaide zich toen om en liep weg.
Enfin, ik mijn tas goed dicht gedaan en stevig vastgehouden. Lang verhaal kort, het karretje komt niet van zijn plaats :lol: . Hij beweegt wel, maar maakt zeker geen loopings. Ook ik heb niet van die beste ervaringen met thrill rides en was blij verrast een keer niet groen :mrgreen: uit een atraktie te komen.

(of moet mijn verhaal toch bij het missers en blunders topic?)
Afbeelding
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Misschien een domme vraag :roll: ....hoe lang is het hoogseizoen?? Iemand enig idee of Universal eind mei ook verschrikkelijk druk is, dan ook speciale passen nodig??
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Fl_@merika schreef:Misschien een domme vraag :roll: ....hoe lang is het hoogseizoen?? Iemand enig idee of Universal eind mei ook verschrikkelijk druk is, dan ook speciale passen nodig??
http://www.ehow.com/way_5273508_time-vi ... udios.html
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Bedankt, het zou dus best druk kunnen zijn, maar wij gaan op een donderdag, dat is wel gunstig. We gokken het er op zonder kaartjes vooraf te kopen. Misschien vinden we daar nog ergens kortingscoupons....
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
wilmageerd
Amerika-ontdekker

Bericht door wilmageerd »

Edman! schreef:Staan wat mooie aanbiedingen voor Universal Studios op deze website.
- 3 Dagen voor $69 (ook als je maar 1 dag gaat ben je dan $11 goedkoper uit per kaart)
- Buy A Day, Get 2013 free
- Front of the line pass, $30 korting voor bepaalde data.
@Edman zag de aanbieding. Is wel super maar kan iedereen dit kopen dan?
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

wilmageerd schreef:@Edman zag de aanbieding. Is wel super maar kan iedereen dit kopen dan?
Het is natuurlijk een risico omdat de aanbieding eigenlijk online is gezet voor een andere doelgroep (werknemers, familie, vrienden van een bedrijf of instelling).
In de praktijk wordt er bij zulke aanbiedingen vrijwel nooit gecontroleerd naar de afkomst van de kaarten, blijkt ook uit eigen ervaring met andere soortgelijke aanbiedingen.
Zelf heb ik in ieder geval nog niet van de aanbieding gebruik gemaakt maar ga dit nog wel doen voor onze reis in juni.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
wilmageerd
Amerika-ontdekker

Edman! schreef:
wilmageerd schreef:@Edman zag de aanbieding. Is wel super maar kan iedereen dit kopen dan?
Het is natuurlijk een risico omdat de aanbieding eigenlijk online is gezet voor een andere doelgroep (werknemers, familie, vrienden van een bedrijf of instelling).
In de praktijk wordt er bij zulke aanbiedingen vrijwel nooit gecontroleerd naar de afkomst van de kaarten, blijkt ook uit eigen ervaring met andere soortgelijke aanbiedingen.
Zelf heb ik in ieder geval nog niet van de aanbieding gebruik gemaakt maar ga dit nog wel doen voor onze reis in juni.
oh ik zie dat het via een premium outlet gaat daar zijn we al lid van dus dat komt goed uit :wink:
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

wilmageerd schreef:oh ik zie dat het via een premium outlet gaat daar zijn we al lid van dus dat komt goed uit :wink:
Ok, mooi!
Ik zit eigenlijk te wachten op een aanbieding voor Front of the Line (FOL) passkaarten voor de maand juni (kunnen enkel in het drukke weekend). Niet heel veel zin om hier $149 per kaart voor uit te geven.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
wilmageerd
Amerika-ontdekker

Edman! schreef:
wilmageerd schreef:oh ik zie dat het via een premium outlet gaat daar zijn we al lid van dus dat komt goed uit :wink:
Ok, mooi!
Ik zit eigenlijk te wachten op een aanbieding voor Front of the Line (FOL) passkaarten voor de maand juni (kunnen enkel in het drukke weekend). Niet heel veel zin om hier $149 per kaart voor uit te geven.
en waarom niet via premium outlet dan? $99 pp
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

wilmageerd schreef:en waarom niet via premium outlet dan? $99 pp
Ticket expires on May 23, 2013 :cry:
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

@Fl_@merika ik was er vorig jaar begin Juni. We hebben alles prima op ons gemak kunnen doen en geen lange wachtrijen. We waren er bij opening.
Alleen Transformers stond een behoorlijke wachtrij. Maar die was net geopend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer