Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar kun je het beste auto huren?
Waar kun je het beste auto huren?
Hi,
Waar kun je het beste je auto huren? Wij zien zulke verschillen tussen verschillende sites en ook binnen Alamo zien wij grote verschillen als je bijvoorbeeld naar .nl of naar .com gaat. Op .com konden wij niets vinden over extra bestuurder bijvoorbeeld, terwijl we dat wel willen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Groetjes Tessa
Waar kun je het beste je auto huren? Wij zien zulke verschillen tussen verschillende sites en ook binnen Alamo zien wij grote verschillen als je bijvoorbeeld naar .nl of naar .com gaat. Op .com konden wij niets vinden over extra bestuurder bijvoorbeeld, terwijl we dat wel willen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Groetjes Tessa
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Waar kun je het beste auto huren?
Zoals veel andere forumleden huren wij altijd via http://www.usareisen.de/ (Engelstalige site: http://www.drive-usa.de/rental-cars/). Wij hebben daar goede ervaringen mee en ik heb eigenlijk nog nooit over slechte ervaringen met hen gelezen.
Er zijn natuurlijk ook andere goede tussenpersonen, ik heb daar echter geen ervaring mee.
Er zijn natuurlijk ook andere goede tussenpersonen, ik heb daar echter geen ervaring mee.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik huur meestal via http://www.alamo.de 

- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Je kan misschien eens kijken bij http://www.alamo.co.uk/brits/
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Let op dat je een fully inclusive of Gold pakket neemt(dit heet bij Alamo zo) Dan ben je goed verzekerd, heb je gatis medebestuurder en evt.tank benzine. Ter plaatse kun je dan ook met een gerust hard overal nee op antwoordentessa123 schreef:Hi,
Groetjes Tessa

- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Ik kijk ook op easyterra.be/autoeurope.com/expedia
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Kijk hier maar eens eerst
http://www.carhire3000.com
Ik had er vorige week een Jeep Grand Cherokee Laredo gehuurd.
Alles perfect in orde want we hadden een ongeval (een wagen reed op ons in terwijl we stil stonden aan een rood licht) en was total loss.
Succes
Prettig weekend
Kingair
http://www.carhire3000.com
Ik had er vorige week een Jeep Grand Cherokee Laredo gehuurd.
Alles perfect in orde want we hadden een ongeval (een wagen reed op ons in terwijl we stil stonden aan een rood licht) en was total loss.
Succes
Prettig weekend
Kingair
Laatst gewijzigd door Kingair op 03 mar 2013, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
ik heb goede ervaringen met een auto huren via expedia.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
of rentalcars.com (voorheen eautohuur.nl).
Vooraf vanuit Nederland boeken is bijna altijd goedkoper. Áls je meerdere aanbieders vergelijkt, zorg er dan voor dat je gelijk aanbod vergelijkt. Vooral de verzekeringen (die je echt nodig hebt als niet-Amerikaan) zijn niet overal inclusief.
In de regel zijn er twee pakketten: een basispakket en een exclusive/Gold/Premium pakket. Bij het laatste zijn 3 bestuurders en een tank benzine inclusief. Bij het basic pakket moet je ter plekke deze eerste tank benzine kopen (of vol ophalen en vol inleveren). Dit kost je ook al snel €70-80. Dus bij een kortere huurperiode is het Goldpakket altijd goedkoper.
Bij usa-reisen.de / drive-usa.de kan je dit mooi vergelijken.
Vooraf vanuit Nederland boeken is bijna altijd goedkoper. Áls je meerdere aanbieders vergelijkt, zorg er dan voor dat je gelijk aanbod vergelijkt. Vooral de verzekeringen (die je echt nodig hebt als niet-Amerikaan) zijn niet overal inclusief.
In de regel zijn er twee pakketten: een basispakket en een exclusive/Gold/Premium pakket. Bij het laatste zijn 3 bestuurders en een tank benzine inclusief. Bij het basic pakket moet je ter plekke deze eerste tank benzine kopen (of vol ophalen en vol inleveren). Dit kost je ook al snel €70-80. Dus bij een kortere huurperiode is het Goldpakket altijd goedkoper.
Bij usa-reisen.de / drive-usa.de kan je dit mooi vergelijken.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Iemand al ervaringen met cardelmar.nl? Deze geven op het eerste zicht een betere prijs dan usa-reisen...
Hallo,
Wij willen voor onze laatste dagen in Los Angeles een auto huren (14-17augustus 2013) Wie heeft ervaring in het ophalen van een auto bij Avis of Hertz in Thousand Oaks Bl. en bij welke organisatie? Wij brengen die ochtend de camper terug bij Road Bear en ze zouden ons daarheen kunnen brengen. De auto willen we dan inleveren op het vliegveld.
Hanna
Wij willen voor onze laatste dagen in Los Angeles een auto huren (14-17augustus 2013) Wie heeft ervaring in het ophalen van een auto bij Avis of Hertz in Thousand Oaks Bl. en bij welke organisatie? Wij brengen die ochtend de camper terug bij Road Bear en ze zouden ons daarheen kunnen brengen. De auto willen we dan inleveren op het vliegveld.
Hanna
-
- Amerikakenner
Huur altijd de wagen op LAXHanna schreef:Hallo,
Hanna
Ook veel meer keuze
Groeten,
Kingair
Niemand huurt via Hertz? Ze hebben vaak deals waardoor ze toch echt de goedkoopste zijn. In januari hadden ze bijvoorbeeld 20% korting op alle huurauto's. Ik zou ook eens op Hertz kijken dus.
-
- Amerikakenner
Hertz heeft alles te huur tot Maserati's toe maar ik vrees dat ze ronduit de duurste zijnNenE schreef:Niemand huurt via Hertz? Ze hebben vaak deals waardoor ze toch echt de goedkoopste zijn. In januari hadden ze bijvoorbeeld 20% korting op alle huurauto's. Ik zou ook eens op Hertz kijken dus.
Groeten,
Kingair
Ja hoor. Ik. Als meer dan 20 jaar tot volle tevredenheid.NenE schreef:Niemand huurt via Hertz?
In die 23 jaar regelmatig prijzen vergeleken met andere verhuurders maar die gaven nooit reden om over te stappen. Integendeel ............
Moet altijd erg lachen om dit soort "forumwijsheden" die door vrijwel iedereen, zonder controle, voor waar worden aangenomen.Kingair schreef:Hertz heeft alles te huur tot Maserati's toe maar ik vrees dat ze ronduit de duurste zijn
Een simpele vergelijking toont namelijk gewoon het tegendeel aan.
Als voorbeeld heb ik dezelfde gegevens ingevoerd bij Drive-USA (alom geroemd en geprezen op dit forum) en Hertz.
Het resultaat zie je hieronder in de afbeelding ..............................
O ja, tijdens de "sale weken" van Hertz, in januari, waar NenE over spreekt, kostte een 4 drs full-size voor genoemde periode 570,90 €

- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wij hebben ook een zeer competetieve prijs voor volgende zomer via Hertz, het is alleen wel een beetje uitkijken wanneer je je auto boekt zo dat je kan boeken met een korting.
Wat Kingair zegt klopt inderdaad van geen kant. Je moet alleen even goed opzoek gaan naar een kortingscode als je het echt goedkoop wil hebben (over het algemeen is het al goedkoper).
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben ook al enkele malen bij Usareisen geboekt ,en dit zowel Alamo als National ,gewoon omdat zij op dat moment het voordeligste waren maar ook omdat wij er tevreden over waren. Toen wij dit jaar onze vliegtuigtickets boekten bij Connections hebben wij bij hen een auto gehuurd(Avis) omdat de combinatie vliegtuigtickets/autohuur op deze manier weer voordeliger bleek te zijn. Op dat moment had ik de prijzen van Usa reisen al in mijn hoofd ,dus kon toen goed vergelijken.
Als je dan weer kijkt op USAreisen is het veel duurder om een auto bij Avis te huren dan bv Alamo of National.
Maar zoals al eerder hier gezegd geweest is, zal het waarschijnlijk een kwestie zijn van op de juiste moment de goedkoopste vinden.
Als je dan weer kijkt op USAreisen is het veel duurder om een auto bij Avis te huren dan bv Alamo of National.
Maar zoals al eerder hier gezegd geweest is, zal het waarschijnlijk een kwestie zijn van op de juiste moment de goedkoopste vinden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Al via zoveel verschillende bedrijven gehuurd. Altijd gewoon goed kijken welke er voor jou als beste en goedkoopste uitkomt. De laatste 2x (zuidwest amerika en spanje) met volle tevredenheid bij eautohuur gehuurd. Hertz (wat hier vlakbij zit) was vooral voor het spanjereisje bijna 2x zo duur. Deze keer voor de usa reis bij usareizen.de geboekt, omdat daar de dropoff kosten bij Denver wegvallen wat gewoon dik scheelt. Maar een volgende keer kan het zomaar weer een ander bedrijf zijn.
-
- Amerikakenner
Je kan inderdaad naar kortingsbonnen zoeken en maanden op voorhand boeken.NenE schreef:Wat Kingair zegt klopt inderdaad van geen kant. Je moet alleen even goed opzoek gaan naar een kortingscode als je het echt goedkoop wil hebben (over het algemeen is het al goedkoper).
Maar als je zakelijk reist lukt dat wel niet zo best.
Dat kan je geen maanden op voorhand plannen.
Maar voor iemand die sporadisch op reis gaat is het inderdaad geen enkel probleem !
Succes alvast
Groeten
Kingair
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2035 Weergaves
-