Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 verschillende auto's of 1 huren
2 verschillende auto's of 1 huren
In september gaan we van Salt Lake City, Las Vegas met eindbestemming San Francisco. (Via veel andere bestemmingen uiteraard)
Nu heb ik de volgende opties uitgezocht via usareisen.de i.v.m. de leeftijd van 24.
Optie 1
1 sept ophalen Salt Lake City Airport
20 sept droppen San Francisco Centrum
Kosten € 982,60 en geschatte drop off kosten van $ 300,-
Optie 2
14 sept droppen in Las Vegas
Kosten € 655,13 en geschatte drop off kosten van $ 150,-
16 sept nieuwe ophalen in Las Vegas
Kosten € 327, 52 en geen drop off kosten
Totaal scheelt het 5 cent maar optie twee $ 150,- drop off kosten. Mijn vraag is of je uit kunt gaan van die geschatte drop off kosten, ik zou het namelijk niet erg vinden om 150 dollar extra te betalen zodat we niet een extra autowissel hoeven te maken, maar hoe betrouwbaar zijn die drop off kosten die op de website aangegeven worden?
Alvast dank voor jullie reacties!
Nu heb ik de volgende opties uitgezocht via usareisen.de i.v.m. de leeftijd van 24.
Optie 1
Kosten € 982,60 en geschatte drop off kosten van $ 300,-
Optie 2
14 sept droppen in Las Vegas
Kosten € 655,13 en geschatte drop off kosten van $ 150,-
16 sept nieuwe ophalen in Las Vegas
Kosten € 327, 52 en geen drop off kosten
Totaal scheelt het 5 cent maar optie twee $ 150,- drop off kosten. Mijn vraag is of je uit kunt gaan van die geschatte drop off kosten, ik zou het namelijk niet erg vinden om 150 dollar extra te betalen zodat we niet een extra autowissel hoeven te maken, maar hoe betrouwbaar zijn die drop off kosten die op de website aangegeven worden?
Alvast dank voor jullie reacties!
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: 2 verschillende auto's of 1 huren
Als op de website de dropoff kosten aangegeven staan een afdrukje maken en mee nemen zodat je kan aantonen indien ze meer vragen voor je dropoff kosten.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk nooit andere dropoff kosten hoeven te betalen dan van te voren werd aangegeven. Let er wel op dat de Dropoff kosten exclusief tax zijn. Komt dus nog wat bij.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
En van de 14 tot de 16e ga je et het openbaar vervoer? Dan zou ik die auto gewoon de hele periode huren.
Tussen de staten Nevada en Californië hanteert geen enkele (grote) verhuurder drop off kosten, dus daar zul je niet mee verrast worden. Je zou kunnen overwegen - als je je auto de dagen in Las Vegas wel wil houden (wat niet zo gek is om taxikosten op de strip en administratief gedoe op het verhuurkantoor te vermijden) - te huren bij National. Die rekent maximaal 250 dollar one way kosten, ongeacht de afstand.
PS Eén voordeel van twee keer huren met een super alles inclusief pakket is wel dat je twee keer 'gratis' een volle tank krijgt. Ik zou nog steeds kiezen voor geen tijdsverlies met auto's wisselen, maar als het inderdaad in de honderden dollars verschil gaat lopen, kan het misschien toch interessant zijn.
PS Eén voordeel van twee keer huren met een super alles inclusief pakket is wel dat je twee keer 'gratis' een volle tank krijgt. Ik zou nog steeds kiezen voor geen tijdsverlies met auto's wisselen, maar als het inderdaad in de honderden dollars verschil gaat lopen, kan het misschien toch interessant zijn.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Kijk anders hier eens . . . alleen kan ik niet ingeven dat je 24 bent.
http://www.carhire3000.com/SearchResult ... hoose=true
Chevrolet Impala $ 707.00 voor de ganse rit, enkel moet je kijken wat ze vragen wat de drop of charges moeten kosten
Heb ik je net een mooie som bespaard want jij spreekt over het dubbele
Succes
Kingair
http://www.carhire3000.com/SearchResult ... hoose=true
Chevrolet Impala $ 707.00 voor de ganse rit, enkel moet je kijken wat ze vragen wat de drop of charges moeten kosten
Heb ik je net een mooie som bespaard want jij spreekt over het dubbele

Succes
Kingair
Bedankt voor al jullie reacties!
We gaan deze week via usareisen de auto reserveren van Salt Lake City naar San Francisco, printen we de bevestiging met de drop off kosten uit en dan moet het vast goed gaan komen!
We gaan deze week via usareisen de auto reserveren van Salt Lake City naar San Francisco, printen we de bevestiging met de drop off kosten uit en dan moet het vast goed gaan komen!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3654 Weergaves
-
Laatste bericht door Rob Swijters
-
- 2 Reacties