ik ben al een paar dagen aan het proberen tickets voor ka te bemachtigen. nu had ik hier gelezen dat deze om 4 uur snachts nederlandse tijd worden bijgevuld.
keurig mn wekker vannacht gezet, maar helaas..... ze werden niet bijgevuld.
weet iemand toevallig met zekerheid hoelaat nl tijd ze weer worden bijgevuld? (heb geen zin om vannacht weer voor niks uit bed te gaan )
sinds t weekend is het 3 uur smiddags
maar daar zie ik het dus de laatste paar dagen elke keer niet bij staan. de rest wordt wel aangevuld maar deze blijft op sold out staan...
weet er iemand hoe de reward voor de nachtclubs werken?
Want ik lees vaak dat je in een hele lange rij moet wachten om binnen te raken en dat het voor mannen heel duur is en voor vrouwen gratis. Maar hoe zit dit dan als je zo een reward hebt?
@LindaH: Ik heb inderdaad €10 tegoed gekocht. Ik dacht dat ik wel een aantal keer zou moeten bellen naar die lijn van MyVegas om codes te redeemen, aangezien we onze 6 rewards echt allemaal willen gebruiken. Daarnaast dacht ik de "overschot" gewoon ter plaatse te gebruiken als bellen via het hotel niet gratis is: effe bellen naar een restaurant om te reserveren, effe bellen naar take away, of natuurlijk effe bellen naar het thuisfront! Aan die prijs vind ik dat nooit verloren geld
Weet er iemand eigelijk als de reward van the secret garden inhoudt dat je met 2 hier gratis binnenkan of dat het eerder een korting is die je dan krijgt?
En dit moet dan toch niet op voorhand gereserveerd worden veronderstel ik?
Met Secret Garden kan je met 2 personen gratis naar binnen. Reserveren op voorhand lijkt mij niet nodig, gezien het niet iets is met een beperkt aantal plaatsen.
Even een vraag gesteld aan de support van MyVegas over de restock van de KA tickets reward.
"We don't publish the refresh times (and we try to vary it a bit to give everyone a chance to get the rewards). We're working on more inventory so hopefully you won't be hunting down the rewards you want to purchase.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Dieuwertje schreef:@LindaH: Ik heb inderdaad €10 tegoed gekocht. Ik dacht dat ik wel een aantal keer zou moeten bellen naar die lijn van MyVegas om codes te redeemen, aangezien we onze 6 rewards echt allemaal willen gebruiken. Daarnaast dacht ik de "overschot" gewoon ter plaatse te gebruiken als bellen via het hotel niet gratis is: effe bellen naar een restaurant om te reserveren, effe bellen naar take away, of natuurlijk effe bellen naar het thuisfront! Aan die prijs vind ik dat nooit verloren geld
Eigenlijk wel een strak plan dus
Er is mij iets opgevallen vandaag
Waar ik voorheen bij bvb bij lucky birds inzet 400 in 7 a 8 spins mijn loyalty points (10 stuks) kreeg, doe ik daar nu met dezelfde inzet 28 x spins over!!!!
dexter schreef:nog maar eens een vraagje over de ka show hihi
weet iemand toevallig wat voor categorie kaarten je krijgt? heb je een beetje goeie zitplekken?
Ik heb eindelijk de KA tickets award binnengehaald.
Gewoon steeds op de award klikken en dan op "Back to browsing" klikken en dit steeds opnieuw totdat er op het groene "Next" kan worden geklikt (dit was om ongeveer 15.05uur) en vulde ik me naam in en plakte ik mijn emailadres in het veld.
Er staat "Premium seating only", dus je krijgt wel goede zitplaatsen. Ik ga binnenkort bellen om te reserveren, laat de plaatsen die we gekregen hebben dan wel weten.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
whaaa ik heb de tickets voor ka ook binnen :D
heb alleen alles zo snel ingevuld dat ik helemaal niet heb gekeken wat er verder stond en gelijk erna was hij ook sold out dus kon t niet meer zien
maar mooi dat het iniedergeval goeie plaatsen zijn. binnenkort maar even bellen
Wel balen dat die F&B credit voor NYNY al even niet meer beschikbaar is. Ben net lekker op weg met mijn tweede account naar genoeg LP's om er nog eentje extra te kunnen binnenhalen. Maar helaas...
Vandaag ineens bijna 300000 punten gehaald door een aantal bonusgames. Ik moet wel zeggen dat het met bets van 3000 er snel weer doorheen vliegt Maar wel weer 2 levels erbij en inmiddels bijna op level 90 aangekomen...en weer 46000 LP's...dus ik heb nog wel wat te besteden straks als ik de nog overgebleven dingen zou gaan redeemen. Zal wel iets van eten worden
edit: en nu hangt alles ineens... ah blijkbaar komt er een grote nieuwe update aan.
Wisten jullie al dat als je voor een klein bedrag chips koopt (bijvoorbeeld $5) je dan 4 rewards mag spenderen i.p.v. 3? Bij mij staan de redemption limitations nu op 4 rewards.
Per mail opgevraagd wat onze plaatsen zijn bij de Zarkana show (vergeten te vragen bij het reserveren). Zitten in vak 104, row H, seats 1 & 2. Mooie plaatsen
Ticketprijs is 150 dollar pp voor die plekken, wowie, zou ik nooit uitgegeven hebben.
Playstudios (het bedrijf achter het spel) heeft hier nog geen officiele verklaring over gegeven en ook niet waar de grenzen liggen van uitgegeven geld/aantal rewards.
Maar in de "MyVegas Friends" FB groep wordt gezegd (dit is een aanname, dus geen feit!):
Considering any purchase of chips will give a 4th reward and $199 will give a 6th I'd venture to say around $100 would give the 5th reward, from 6th reward at $199 to 10th reward at $249 leads me to believe the more a person buys the faster the VIP status climbs...to unlimited rewards
Bij mij staat er dat 4 rewards als limitation geldt omdat ik eens $5 aan chips gekocht had (van een Facebook tegoed).
Het aantal rewards voor je profiel zie je staan bij de Redemptions conditions van een reward (klik op "Next" bij een reward).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.