Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boete in Amerika (colusa)
Re: Boete in Amerika (colusa)
Verzekeringsmaatschappij, DMV, politie, ze kunnen allemaal in elkaars systemen kijken. Zo kreeg ik een tijdje terug bijna een ongevraagde uitbreiding van mijn verzekering, omdat de dochter van de huisbaas haar rijbewijs had gehaald. En toen mijn man een tijdje geleden werd aangehouden, kon de agent ook zien dat hij een rijbewijs had (man kreeg alleen wel een boete omdat hij het rijbewijs niet bij zich had).
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat staat allemaal in de public records. Ik kan online nog een boete terugvinden die ik had in 1994. Voor rood licht hetzelfde. De snelheid was van mijn vrouw. Rood licht van mij (midden in de nacht op een uitgestorven kruispunt)
Alleen kwam mij van verre een agent achterop
Hier is ie van 1994
Description:
Exceed 70 Mph Speed Limi { Misdemeanor Unclassified RSMo: 304.010 }
Date:
03/18/1994
Code:
4701200
Disposition:
Guilty Plea Written - 04/15/1994
Alleen kwam mij van verre een agent achterop
Hier is ie van 1994
Description:
Exceed 70 Mph Speed Limi { Misdemeanor Unclassified RSMo: 304.010 }
Date:
03/18/1994
Code:
4701200
Disposition:
Guilty Plea Written - 04/15/1994
NedinMO, stond alleen het feit vermeld, of ook jouw naam en toenaam?
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben nou ongetwijfeld een verschrikkelijke zeikerd, maar vijf d/t-fouten in één bericht, waarvan twee in de laatste zin? Kunnen we op dit forum a.u.b. een beetje aandacht aan spelling geven? Ben ik nou de enige die zich daar enorm aan ergert?larissa26 schreef:Dus word voor mij een paar dure maanden, mocht het in 2x betalen dus dan valt het nog mee.
...
Wat betreft de DMV : Het rijbewijs word dan ongeldig gemaakt, dat wil zeggen dat je ALLEEN in de staat geweigerd word waar je de boete hebt gekregen.
...
Maar zodra je boete betaalt hebt word je rijbewijs weer geldig.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dit het forum van de Nederlandse Taalunie? 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Je bent zeker niet de enige. Maar vaak valt het in zulke slechte aarde dat ik maar niks meer zeg.dutch_in_seattle schreef:Kunnen we op dit forum a.u.b. een beetje aandacht aan spelling geven? Ben ik nou de enige die zich daar enorm aan ergert?
Ik ben een taalfanaat, maar ik erger me er niet aan. Ieder zijn zwakheden...
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dit forum is er niet om mensen op spellings of grammaticale fouten te wijzen. Tenzij het natuurlijk onleesbaar wordt, maar dan zal een van de moderators ingrijpen. Laten we on topic blijven hier.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Huh? Wat heb jij daar nu mee te maken, vertel!dimona schreef:Zo kreeg ik een tijdje terug bijna een ongevraagde uitbreiding van mijn verzekering, omdat de dochter van de huisbaas haar rijbewijs had gehaald.