Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

aanschaf iPad

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

aanschaf iPad

Bericht door rdesmense »

Ben van plan om in Amerika een ipad aan te schaffen voor gebruik in Nederland.Welke software matige problemen kan ik verwachten en hoe zit het met de oplader en dan denk ik aan voltage/stekker. Ben al op de hoogte van invoer en evt douaneperikelen dus dat is niet het probleem. Wie kan me helpen!

Groet Rieky
dimona
Amerika-expert

Re: aanschaf ipad

Bericht door dimona »

Geen probleem. Je hoeft alleen een Europees koppelstukje te kopen dat je op het stekkerblok kunt klikken en klaar ben je.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: aanschaf iPad

Bericht door PSVwally »

Ik heb er een gekocht bij de apple store in Ceasars Palace. Bij mij zat de europese stekker er overigens gewoon bij. Wel even opletten welke je koopt en hoe het (inmiddels) zit met verzekeren en abonnementen en dat soort zaken. Maar in de gemiddelde apple store wordt je heel goed geholpen, sluiten ze alles al aan en krijg je veel uitleg over hoe het werkt en antwoord op je vragen.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: aanschaf ipad

Bericht door eddepet71 »

dimona schreef:Geen probleem. Je hoeft alleen een Europees koppelstukje te kopen dat je op het stekkerblok kunt klikken en klaar ben je.
http://www.ebay.nl/itm/Europe-EU-Wall-P ... 19d7151964
rdesmense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: aanschaf iPad

Bericht door rdesmense »

Dank voor de info!

Groet Rieky
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves