Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: MyVegas deel II

Bericht door Mickey99 »

Als je meerdere kaarten wil reserveren van verschillende accounts kun je dat bij het reserveren aangeven, als de ene reservering gemaakt is gaan ze gewoon verder met de tweede en krijg je stoelen naast elkaar toegewezen. Wij hebben inmiddels ook kaartjes gereserveerd voor 2 shows met 4 personen. We hebben 4 kaartjes voor Zarkana van Cirque du Soleil in het Aria:
" onclick="window.open(this.href);return false;

En ook 4 kaartjes voor Terry Fator, hij heeft een show in The Mirage en is komiek/zanger. Hij is bekend geworden omdat hij een aantal jaar geleden America's Got Talent heeft gewonnen. Hij doet o.a. acts met buikspreekpoppen:
" onclick="window.open(this.href);return false;

We spelen met 4 accounts en hebben met die 2 shows allemaal 1 ding gebruikt. We willen nog een high tea of lunch in het Bellagio gaan boeken en wellicht ergens nog een diner en/of ontbijt. Toch leuk dat dit met dit spel te boeken is :D
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ja, het is echt leuk dat je zo wat dingen gratis kan krijgen. En ik moet ook heel eerlijk zeggen, ik had zelf nooit dat bedrag neergeteld wat mijn kaartje van "O" normaal kost, en op deze manier is het wel leuk om toch dingen te doen die je normaal iets te prijzig vindt :)
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Reward voor de CdS Show KA (2 tickets, 82.500 LP) is terug! Binnenkort proberen om deze reward te bemachtigen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Aah, te gek zeg! Kunnen we hier thuis mooi nog even discussiëren of het Ka of Zarkana wordt. :mrgreen:
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

bedankt voor de reacties! :)

Bij mijn ene account heb ik bijna genoeg LP's voor de O show, maar met het andere account nog totaal niet. Weet iemand of het mogelijk is om de ene reward al te redeemen, en dan nog een andere stoel bij te boeken. En als we dan de tweede reward binnen hebben, die 2de stoel dan omboeken naar een gratis stoel via de reward?
Afbeelding
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

vandaag gereserveerd :) 2 tickets voor "O" , er stond dat het alleen voor de show was van 10:00 PM, maar we kregen de show van 07:30 PM, en ook nog in section 103, dus niet in section B, aardige mevrouw, ondanks dat het daar nog maar 06:00AM was....
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ja bij mij vroegen ze ook of ik 7.30 PM of 10 PM wilde, maar omdat er in de voorwaarde alleen 10 PM stond, heb ik die gekozen. Dat ik een Category A ticket had gehad zag ik pas toen ik het op de plattegrond ging nakijken :)
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Evelien, ik zou even bellen en het navragen.. Wat je ook zou kunnen doen is 1 ticket nu al innen, dan heb je nog 90 dagen om 'm te redeemen (en dus om je andere ticket bij elkaar te sparen).

Na het lezen van wat recensies en het bekijken van beide filmpjes (Zarkana en Ka) gaan wij voor Ka. "O" heb ik al gezien een aantal jaar geleden en Love spreekt me totaal niet aan.

EDIT: Zit nu op de site van KA te kijken voor tickets, maar er staan helemaal geen data met beschikbare tickets in de week van 27-31 mei? Zou het wel zin hebben om ze te "kopen" via MyVegas dan? :?
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

heeft er iemand al eens in de tower suite van the mirage geslapen? :) Ben benieuwd of dit op kan tegen een standaard kamer bij een van de nieuwere hotels. Op vlak van luxe,... dan :)
Afbeelding
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb er nog niet geslapen, maar wel al een paar filmpjes bekeken:

[youtube]wSgA4sICMQc[/youtube]

Het ziet er vrij degelijk uit moet ik zeggen, ook het uitzicht zou normaal gezien goed moeten zijn (de suites liggen op de 26ste, 27ste & 28ste verdieping).
Maar als er iemand die er al effectief geslapen heeft, die kan er natuurlijk nog een beter antwoord op geven :)
Reisblog: thisisfraa.be
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Evelien. schreef:bedankt voor de reacties! :)

Bij mijn ene account heb ik bijna genoeg LP's voor de O show, maar met het andere account nog totaal niet. Weet iemand of het mogelijk is om de ene reward al te redeemen, en dan nog een andere stoel bij te boeken. En als we dan de tweede reward binnen hebben, die 2de stoel dan omboeken naar een gratis stoel via de reward?
:?:
Tickets zijn niet te annuleren (of wel te annuleren maar je krijgt geen refund).
Cirque du Soleil schreef: Refunds and Exchanges

You must review your ticket selection before you submit and confirm your order. Subject to the provisions below for cancelled and/or postponed shows, there are no exchanges or refunds once a ticket has been purchased. Notwithstanding the foregoing, a refund or exchange may be possible upon immediate notification to Cirque du Soleil of any mistake caused by the system during the tickets purchase process.
Bron

Zou die weg dus niet volgen.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Ems2012 schreef: EDIT: Zit nu op de site van KA te kijken voor tickets, maar er staan helemaal geen data met beschikbare tickets in de week van 27-31 mei? Zou het wel zin hebben om ze te "kopen" via MyVegas dan? :?
Je kan er dan van uit gaan dat er in die week geen show wordt gegeven helaas.
Overigens start op 23 mei de Cirque du Soleil show Michael Jackson ONE in Mandalay Bay (permanente show). Dit is een geheel nieuwe Michael Jackson show en dus niet hetzelfde als The Immortal World Tour. Het zal me niks verbazen als hiervoor op termijn ook kaarten voor verschijnen op MyVegas als reward.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Als je naar de tickets pagina gaat van Ka en dan naar beneden scrollt dan zie je inderdaad dat er op een aantal dagen geen voorstellingen zijn.
Cirque de Soleil schreef: SHOW SCHEDULE

Performances are held Tuesday through Saturday at 7:00 p.m. and 9:30 p.m.
There are no performances on Sundays and Mondays.

KÀ will not perform on the following dates in 2013:

January 21 to February 5
March 19
March 22
May 26 - June 3
July 20
September 22 -30

Added performances in 2013:
January 20
February 10
March 31
December 30
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

^ Dank, dan weet ik genoeg! Erg jammer! Had inderdaad gezocht naar zo'n lijstje (leek me al onmogelijk dat die shows allemaal uitverkocht waren).
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

oke! dan blijf ik gewoon doorspelen tot ik op beide accounts genoeg lp's heb. En dan kan ik de 2 kaartjes gewoon met 1 telefoontje regelen.

Merci!
Afbeelding
Dieuwertje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Dieuwertje »

Mijn boyfriend is ook bezig met MyVegas :) Ik heb er te weinig geduld voor, maar nu begin ik hem toch heeeeel dankbaar te worden :wink:

Eergisteren hebben we onze eerste "aankoop" gedaan: een 2 night stay in een deluxe room in de Mirage!
Ik ga één van de komende dagen bellen om de code om te zetten in een concrete reservatie.

Nu verder spelen voor de 1 weekend night stay in een tower suite in de Mirage :mrgreen: nog 40000 LP's te gaan daarvoor!
De rest zouden we willen omzetten in food & drinks.

We vertrekken pas eind augustus dus we hebben wel nog eventjes tijd !
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï

New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

terralinda schreef:Een vraagje: ik doe sinds een paar dagen ook mee! Wat doen jullie als je een vriendschaps verzoek accepteert? Zeg je dan dat je diegene ook kent via Facebook? Of niet of vul je helemaal niets in?
En zijn er nog tips om extra snel te sparen? :D
Ik zeg altijd ja omdat ik bang ben dat of de ander of ikzelf geblokkeerd word.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Hoi

Zijn er nog mensen met tips mbt food en drinks? Wil graag wat LP's omzetten naar food en drinks. Heb nu zo'n 70.000 LP's.
Overnachtingen heb ik al geboekt (3 nachten Aria). We zijn met 2 kinderen van 7 en 9 jaren oud.
Ik zie bijv two Circus Buffet Passes staan voor 16.000 LP's, zou dat wat kunnen zijn voor ons? Als ik het goed lees is dit breakfast,
lunch en dinner voor 2 personen.

Marion
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Volgens mij zal dat wel OF breakfast OF lunch OF dinner zijn... Niet?
Memories...
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

En hopla, we moesten er even uit en komen terug bij een groen gekleurde Strip ter gelegenheid van St Patricks Day!
Memories...
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer