Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

shoppen-outlet malls

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: shoppen-outlet malls

Bericht door USamerika »

Ik heb vorige keer levi's van de walmart meegenomen maar dat was dus echt geen kwaliteit. die waren echt na enkele weken al doorgesleten (en ik koop al geen "versleten look" modellen omdat die zo vlug slijten)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Rodg schreef:Ook dat verschilt weer per merk. Bij het ene merk moet ik een L hebben, bij de ander een XL of zelfs XXL, er is geen pijl op te trekken. Daarom is voor anderen mensen dingen meenemen altijd zo lastig tenzij je zeker weet om welke maten het gaat. Ik ben daar ook mee gestopt, anders loop je 2 dagen van je vakantie voor anderen te shoppen.
Klopt, maar over het algemeen is het zo dat je wat je normaal in Nederland/België hebt, dat je een maat kleiner in de US hebt.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Eddepe71: Wat een flauw antwoord. Dan kun je beter geen antwoord geven.Wat ik weet en jij misschien niet:
1853 - Levi Strauss wordt Amerikaans staatsburger en begint een eigen fabriek in San Francisco. Dit groeit uit tot een welvarend bedrijf,
en daardoor leek mij SF logischer, vandaar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer