Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NY: Welke sportwedstrijd bekijken?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
NY: Welke sportwedstrijd bekijken?
In de zomer ga ik een paar dagen naar NY met twee vriendinnen en het leek ons leuk om daar een typisch Amerikaanse sportwedstrijd te bekijken. Nu vroeg ik mij af wat/welke sport/welke club het leukste is. Het gaat mij niet eens zozeer om de sport zelf, maar ook de beleving en sfeer in zo'n stadion. (En misschien moet ik ook rekening houden met de duur, want we zijn er maar een paar dagen en zouden ook weer niet de hele dag in een wedstrijd willen steken.) Wat is jullie ervaring?
Re: NY: Welke sportwedstrijd bekijken?
Je zegt dat jullie in de zomer gaan. Dan kom je automatisch bij honkbal terecht. Je hebt de keus uit de Yankees en de Mets. Wedstrijden duren ongeveer 3 uur. Wanneer zijn jullie in New York?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Honkbal is dan inderdaad het enige wat er dan qua sport te zien is. Zie voor kaartjes:
http://newyork.yankees.mlb.com/ticketin ... p?c_id=nyy
Het is absoluut een leuke avond uit maar als je er zo kort bent zijn er ook veel andere leuke dingen te doen.
http://newyork.yankees.mlb.com/ticketin ... p?c_id=nyy
Het is absoluut een leuke avond uit maar als je er zo kort bent zijn er ook veel andere leuke dingen te doen.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik ben dol op honkbal en ga graag
maar het spel kan saai zijn als je de tactieken niet kent ...
ik koop altijd mijn kaartjes op : http://www.stubhub.com/
lekker veel keus wat plaats en prijs betreft
uiteraard hoef je een wedstrijd niet uit te zitten en je mag zo laat komen als jou uitkomt
maar het spel kan saai zijn als je de tactieken niet kent ...
ik koop altijd mijn kaartjes op : http://www.stubhub.com/
lekker veel keus wat plaats en prijs betreft
uiteraard hoef je een wedstrijd niet uit te zitten en je mag zo laat komen als jou uitkomt
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
In de zomer heb je ook nog de WNBA (vrouwenbasketbal) in Madison Square Garden.
http://www.wnba.com/liberty/
Honkbal inderdaad de Yankees en de Mets,maar ook leuk om mee te maken zijn de ploegen die wat lager spelen zoals de Staten Island Yankees en vooral de Brooklyn Cyclones die je weer zou kunnen combineren met het strand/pretpark van Coney Island http://www.brooklyncyclones.com/
@Rodg heb ik hier te maken met de Rodg die altijd tegen het plafond sprong op feestjes?
http://www.wnba.com/liberty/
Honkbal inderdaad de Yankees en de Mets,maar ook leuk om mee te maken zijn de ploegen die wat lager spelen zoals de Staten Island Yankees en vooral de Brooklyn Cyclones die je weer zou kunnen combineren met het strand/pretpark van Coney Island http://www.brooklyncyclones.com/
@Rodg heb ik hier te maken met de Rodg die altijd tegen het plafond sprong op feestjes?

-
- Amerika-ontdekker
Ventos is er nog een andere dan? Dus javentos schreef:

-
- Amerika-ontdekker
Hoi hoi
Ook al ben ik geen honkbal fan. Is het echt super om mee te maken vooral de sfeer ben zowel bij de yankees als de mets geweest. Allebei heel goed te bereiken met de metro.
Heel veel plezier groetjes illiebillie
Ook al ben ik geen honkbal fan. Is het echt super om mee te maken vooral de sfeer ben zowel bij de yankees als de mets geweest. Allebei heel goed te bereiken met de metro.
Heel veel plezier groetjes illiebillie
Ik weet niet wanneer je precies gaat deze zomer, maar in augustus begint ook de NFL preseason. Dit zijn geen officiele wedstrijden maar ongetwijfeld wel erg leuk om mee te maken.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij zijn de eerste week van mei in NYC dus ik heb gisteren kaartjes besteld voor Yankees vs Athletics. Iemand nog informatie over het stadion als het aankomt op het bestellen van bier, snoep? Zijn er barren en wat is er allemaal te koop / hoeveelheid / prijs?
De kaartjes moeten we overigens ophalen bij het stadion op de dag zelf, was de enige mogelijkheid via de Yankees site voor internationale bezoekers.
De kaartjes moeten we overigens ophalen bij het stadion op de dag zelf, was de enige mogelijkheid via de Yankees site voor internationale bezoekers.
-
- Amerika-ontdekker
Zorg dat je een legitimatiebewijs bij je hebt, maar die heb je toch nodig voor de kaartjes. Verder durf ik niets over de prijzen te zeggen, dat ben ik vergeten. Maar ze hebben in de overloop genoeg ruimtes voor allerlei drank en eten en ze lopen natuurlijk in de vakken rond met drank en hotdogs. Gewoon zorgen dat je wat cash geld op zak hebt.Villalobos schreef:Wij zijn de eerste week van mei in NYC dus ik heb gisteren kaartjes besteld voor Yankees vs Athletics. Iemand nog informatie over het stadion als het aankomt op het bestellen van bier, snoep? Zijn er barren en wat is er allemaal te koop / hoeveelheid / prijs?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dus je kunt ook bier bestellen bij mensen die in de vakken lopen? Ik heb ook wel eens dingen gelezen over het doorgeven van cash geld enzo. Ik ben echt benieuwd! Wij zitten op het uiteinde van een rij.
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je kunt op de tribune gewoon drank en food bestellen. Komt dan vanzelf naar boven via de andere toeschouwers en geld vice versa. Geen probleem hoor! Afgelopen zomer wedstrijd van Yankees bezocht, is een mooie belevenis en als je er klaar mee bent ga je gewoon weg. Aanrader is een bezoek aan het Hardrock Cafe in het Yankee Stadium, altijd lekker en mooie gadgets.
Ondanks dat de wedstrijd uitverkocht was waren de stoelen slechts voor de helft bezet, schijnt vrij normaal te zijn in het zomerseizoen. Veel plezier!
Ondanks dat de wedstrijd uitverkocht was waren de stoelen slechts voor de helft bezet, schijnt vrij normaal te zijn in het zomerseizoen. Veel plezier!
Voor afhalen van bestelde kaarten bij de Will Call loketten heb je behalve paspoort ook de creditcard nodig waarmee je de kaarten hebt besteld. Eten en drinken is er in overvloed in het hele stadion maar wel schreeuwend duur.
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Via Stubhub.com kun je gewoon digitale tickets kopen en deze thuis printen. Geen gedoe met afhalen en legitimatie in NY.
Aan eten en drinken zul je niet gauw wat te kort komen. Er komen mannen met bier, hotdogs en waarschijnlijk ook nog ander etenswaar in het vak waar je zit. Daarnaast zaten ze rond om ons heen allemaal pinda 's te eten. Toen wij weg gingen liepen we over de knerpende schelletjes ervan. De sfeer is heel goed en ook wanneer je naar het toilet moet o.i.d. laat iedereen je er gewoon door. Er zijn in het stadion zelf ook nog allerlei standjes met drinken en eten. Hardrock cafe is ons ook goed bevallen. Het vervoer met de metro is ook goed te doen, de lijnen D en 4 komen vlakbij het stadion, halte 161 street. Het is dan zo druk dat je gewoon met de stroom mee kunt lopen.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Lekker naar een New York Yankees honkbal game gaan. Daar beleef je de optimale honkbal sfeer. Zeker doen!
Speelschema Yankees: Newyork Yankees schedule 2013
Speelschema Yankees: Newyork Yankees schedule 2013
Ik vind persoonlijk dat je de honkbalsfeer meer mee krijgt bij de Mets dan bij de Yankees. De Yankees zijn wereldwijd waarschijnlijk de bekendste ploeg, met een enorm groot en nieuw stadion (wel mooi), maar ik vind het geen sfeervolle club / stadion.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik zeg het maar nooit, maar ik vind het Mets stadion ook leuker dan dat van de Yankees ....
en ook hun food courts
en ook hun food courts

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor alle reacties! Op jullie advies hebben we via Stubhub tickets besteld (New York Yankees). 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2890 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties