Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitgaan Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Uitgaan Las Vegas
Allen,
Ik ga in de zomer voor het eerst een bezoek brengen aan zuidwest Amerika. En natuurlijk doen ik en een vriend van mij (beide 24) Las Vegas aan. Natuur vinden we leuk om even te zien maar we willen ook zeker veel het 'nachtleven' gaan ervaren. Nou zie ik zelf online wel honderden bars, lounges, cafes etc. Wat zijn jullie ervaringen en wat mogen wij absoluut niet missen?
Ik ga in de zomer voor het eerst een bezoek brengen aan zuidwest Amerika. En natuurlijk doen ik en een vriend van mij (beide 24) Las Vegas aan. Natuur vinden we leuk om even te zien maar we willen ook zeker veel het 'nachtleven' gaan ervaren. Nou zie ik zelf online wel honderden bars, lounges, cafes etc. Wat zijn jullie ervaringen en wat mogen wij absoluut niet missen?
Re: Uitgaan Las Vegas
Behoorlijk eenvoudig:
uitgaan in Las Vegas als man: $$$$$$$$
Uitgaan in Las Vegas als vrouw: free..
De vele nachtclubs bevinden zich 'onder' de hotels. Vaak lange wachtrijen om binnen te mogen tenzij je 'een tafeltje huurt'; m.a.w, je betaalt +- 500$,mag onmiddellijk binnen en je krijgt een tafel met een fles sterke drank.
Dresscode: chique. En de vrouwen, 'hoe korter het jurkje, hoe beter' leek het me
Have fun!
Uitgaan in Las Vegas als vrouw: free..

De vele nachtclubs bevinden zich 'onder' de hotels. Vaak lange wachtrijen om binnen te mogen tenzij je 'een tafeltje huurt'; m.a.w, je betaalt +- 500$,mag onmiddellijk binnen en je krijgt een tafel met een fles sterke drank.
Dresscode: chique. En de vrouwen, 'hoe korter het jurkje, hoe beter' leek het me

Have fun!
Goed zoeken naar aanbiedingen en probeer wat meiden te vinden om je te vergezellen tijdens het weekeinde / feestdagen: dat maakt het super eenvoudig en goedkoop bij de leuke tenten binnen te komen. 
Veel losse $1 biljetten meenemen (fooien) en altijd je rijbewijs / paspoort bij je hebben. Zeker niet drinken en rijden.
Leesmateriaal: http://www.lasvegasweekly.com/nightlife/

Veel losse $1 biljetten meenemen (fooien) en altijd je rijbewijs / paspoort bij je hebben. Zeker niet drinken en rijden.
Leesmateriaal: http://www.lasvegasweekly.com/nightlife/
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Je hebt Scam City gekeken zie iktimbre schreef:Behoorlijk eenvoudig:
Uitgaan in Las Vegas als vrouw: free..![]()
Dresscode: chique. En de vrouwen, 'hoe korter het jurkje, hoe beter' leek het me![]()
Have fun!

- bedeve
- Amerika-expert
Die was wel leuk !!eddepet71 schreef:
Je hebt Scam City gekeken zie ik
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vriend van mij gaat er al jaren naartoe en die zweert bij XS wat een dikke club schijnt te zijn, ook TAO ziet er goed uit. Maar ja ook dat is natuurlijk smaak afhankelijk, van welke muziek hou je? Ik ga deze zomer ook, wel met m'n vriendin dus ik hoop dat binnenkomen wat minder lastig is.Martindejong89 schreef:Allen,
Scam city inderdaad gezien maar ik spreek van ervaring ter plaatse.
Ben er echter niet vaak uit geweest; ging liever het toegangsgeld tot de disco vergokken
Ben er echter niet vaak uit geweest; ging liever het toegangsgeld tot de disco vergokken

- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Misschien is een Club Crawl wat voor jullie. Dan zie je verschillende clubs/cafe's op 1 avond voor een leuk bedrag en leer je ook meteen wat "crazy" Americans kennen
. Die Club Crawls krijgen vaak wel goede beoordelingen op TripAdvisor.
Zie Groupon - Las Vegas voor aanbiedingen.

Zie Groupon - Las Vegas voor aanbiedingen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Rodg schreef:Vriend van mij gaat er al jaren naartoe en die zweert bij XS wat een dikke club schijnt te zijn, ook TAO ziet er goed uit. Maar ja ook dat is natuurlijk smaak afhankelijk, van welke muziek hou je? Ik ga deze zomer ook, wel met m'n vriendin dus ik hoop dat binnenkomen wat minder lastig is.Martindejong89 schreef:Allen,
Voornamelijk elektronische (house, techno etc) Maar als iemand ooit een heel tof country, jazz, hiphop, feestje heeft mee gemaakt in vegas ben ik daar ook wel voor in;)
Allen bedankt voor de goede tips. Geld is niet een heel groot issue, als ik daar ben moet ik het er ook van nemen er niet om 20 dollar te besparen op me hotel kamer blijven zitten..
Ik ben benieuwd naar nog meer leuk, spannende, goede verhalen en tips..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3813 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties