Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
shoppen-outlet malls
shoppen-outlet malls
Hey, hoe zit het met de shop ervaringen van de forumleden?
Wijzelf zijn van plan om enkel spullen mee te nemen voor de eerste 2 a 3 dagen, en dan daar along the way onze koffers verder te vullen met vooral kleding en schoenen, voor mezelf zal dat vooral Vans, New Balance, Saucony, Nike en soorteglijk schoeisel zijn (can you tell I'm a sneaker addict?) en wat kleding betreft vooral Levi's, Dickies, Hurley en veel merken van skateboardkledij. Ik weet dat er in Vegas alvast enkele outlet malls zijn....hoe vallen de prijzen er tegenwoordig mee? Ik weet van vrienden dat het toch aanzienlijk goedkoper is dan hier (geen invoerrechten en dergelijke dingen?).
Een vriend van me heeft bijvoorbeeld een jaar of 3 geleden mij een Dickies broek meegebracht (hier kosten die tussen 70 en 90 euro) voor 17 euro, dus dat verschil kan wel tellen.
Wijzelf zijn van plan om enkel spullen mee te nemen voor de eerste 2 a 3 dagen, en dan daar along the way onze koffers verder te vullen met vooral kleding en schoenen, voor mezelf zal dat vooral Vans, New Balance, Saucony, Nike en soorteglijk schoeisel zijn (can you tell I'm a sneaker addict?) en wat kleding betreft vooral Levi's, Dickies, Hurley en veel merken van skateboardkledij. Ik weet dat er in Vegas alvast enkele outlet malls zijn....hoe vallen de prijzen er tegenwoordig mee? Ik weet van vrienden dat het toch aanzienlijk goedkoper is dan hier (geen invoerrechten en dergelijke dingen?).
Een vriend van me heeft bijvoorbeeld een jaar of 3 geleden mij een Dickies broek meegebracht (hier kosten die tussen 70 en 90 euro) voor 17 euro, dus dat verschil kan wel tellen.
-
- Amerika-expert
Re: shoppen-outlet malls
Serieus? Zijn Dickies zo duur in Nederland? Die koop ik voor m'n zoon van 6 omdat ze zo lang meegaan en betaalbaar zijn. In zijn maat betaal ik tussen de $10 en $15 voor een broek maar ik heb ze ook voor volwassenen gezien voor rond de $20.
De andere merken die je noemt ken ik niet echt, let nooit op merken, kijk alleen of ik iets leuk vind. Maar ik heb wel het idee dat merk kleding de afgelopen jaren flink duurder is geworden. Weet dus niet of je echt veel bespaard maar ik heb geen idee wat dingen in Nederland kosten.
De andere merken die je noemt ken ik niet echt, let nooit op merken, kijk alleen of ik iets leuk vind. Maar ik heb wel het idee dat merk kleding de afgelopen jaren flink duurder is geworden. Weet dus niet of je echt veel bespaard maar ik heb geen idee wat dingen in Nederland kosten.
Hey Ik neem aan dat je in de States noemt, hehehe, jaloers!!!!
Dickies zijn dan ook eigenlijk gewoon werkkledij, daarom dat het in de states zo weinig kost, (vriend van me zei dat je die zelfs in gas stations langs de highway vind), hier in België en de rest van Europa is het zo'n beetje een cultmerk geworden in het begin in het skateboardwereldje, en naderhand in het hele streetwear gegeven. Ik draag die dingen ook al sinds de jaren 90, zit gewoon goed, en zien er nog cool uit erbij.
Dickies zijn dan ook eigenlijk gewoon werkkledij, daarom dat het in de states zo weinig kost, (vriend van me zei dat je die zelfs in gas stations langs de highway vind), hier in België en de rest van Europa is het zo'n beetje een cultmerk geworden in het begin in het skateboardwereldje, en naderhand in het hele streetwear gegeven. Ik draag die dingen ook al sinds de jaren 90, zit gewoon goed, en zien er nog cool uit erbij.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wookie, ja outlets behoorlijk goedkoper, hierbij een link http://www.outletbound.com/usa50.html Dickies, kom je tegen bij elke Target. (is gewoon werkkleding)
Onderzoek of je bij Outlets langskomt en soms kan je op internet nog kortingsbonnen vinden (tenminste dat was enkele jaren geleden nog het geval) of bij de servicedesk een boekje met kortingsbonnen ophalen. (laatste keer moesten we ze kopen, weet niet meer waar dat was, maar zelfs dan nog was het een behoorlijke (extra) korting) Heb ooit Adidas sportkleding gekocht voor rond de vijf dollar, shirts die hier rustig voor 30 euro hingen.
Onderzoek of je bij Outlets langskomt en soms kan je op internet nog kortingsbonnen vinden (tenminste dat was enkele jaren geleden nog het geval) of bij de servicedesk een boekje met kortingsbonnen ophalen. (laatste keer moesten we ze kopen, weet niet meer waar dat was, maar zelfs dan nog was het een behoorlijke (extra) korting) Heb ooit Adidas sportkleding gekocht voor rond de vijf dollar, shirts die hier rustig voor 30 euro hingen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Vans, dickies, DC en Hurley zijn stukken goedkoper en je hebt in de outlets verschillende winkels die die merken verkopen.
Onze twee zonen kochten altijd hun voorraad in de VS.
Veel shopplezier ! Neem maar gewoon een lege koffer mee
Onze twee zonen kochten altijd hun voorraad in de VS.
Veel shopplezier ! Neem maar gewoon een lege koffer mee

Groetjes,
Carine
Carine
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik ben wel te spreken over de outlet stores in Primm. (Aan de I-15, half uurtje van Las Vegas)wookie schreef:Hey, hoe zit het met de shop ervaringen van de forumleden?
Hier heb je de gegevens en kortingsbonnen: http://www.fashionoutletlasvegas.com/
Vorig jaar in meerdere outlet centra geweest en voor de "echte" aanbiedingen (as in 10-20$ deals) moet je goed zoeken. Bij een aantal merken die je noemt (o.a. NB, Nike, Levi's, Vans) zul je in ieder geval goedkoper uit zijn. Hoe beter de Euro - Dollar koers hoe goedkoper natuurlijk.
Vorig jaar lid geworden van http://www.premiumoutlets.com/ (zijn ook de malls die in Vegas zitten), ook op die site staan een aantal coupons.
Om even 2 voorbeelden te geven:
Ik kocht vorig jaar bijv. 2 Levi's spijkerbroeken in een niet-outlet (Levi's store in San Fran), terwijl er een actie liep met 2e broek 50% korting. Hierdoor rekende ik uiteindelijk voor 2 broeken +/- $ 140 af, waar ik een aantal weken voor de vakantie in NL nog 1 Levi's kocht voor €120.
Levi's broeken waren goedkoper in de Premium Outlet in Las Vegas (geloof dat de deal was: 2 voor $ 60?), echter zat er in 1 van de broeken die ik wilde een vlek en was de maat verder niet meer beschikbaar. Jammer genoeg kon ik (of partner) niets anders vinden, waardoor ik uiteindelijk de broeken in San Fran scoorde.
Ook kocht ik Nike Free's (hardloopschoenen) voor $89, terwijl ik laatst in NL voor een soortgelijk paar €129 afrekende.
Vorig jaar lid geworden van http://www.premiumoutlets.com/ (zijn ook de malls die in Vegas zitten), ook op die site staan een aantal coupons.
Om even 2 voorbeelden te geven:
Ik kocht vorig jaar bijv. 2 Levi's spijkerbroeken in een niet-outlet (Levi's store in San Fran), terwijl er een actie liep met 2e broek 50% korting. Hierdoor rekende ik uiteindelijk voor 2 broeken +/- $ 140 af, waar ik een aantal weken voor de vakantie in NL nog 1 Levi's kocht voor €120.

Ook kocht ik Nike Free's (hardloopschoenen) voor $89, terwijl ik laatst in NL voor een soortgelijk paar €129 afrekende.
Ik had een tijdje terug al gezien dat je zelfs in Wallmart Levi's kunt kopen, zal natuurlijk wel vooral afhangen van welke modellen je zoekt, ik blijf vooral bij de 501, en dan de klassieke versie daarvan....
Ben ook heel benieuwd naar de old school Vans schoenen, daar gaan mijn vriendin en ik zowiezo een hoop van inslaan!
Ben ook heel benieuwd naar de old school Vans schoenen, daar gaan mijn vriendin en ik zowiezo een hoop van inslaan!
Geen outlet, maar voor jou als skater denk ik wel een aanrader: Amoeba Music, grote onafhankelijke platenzaken in LA en SF. Wij hebben ze allebei bezocht en konden op de één of andere manier bij die in LA onze draai niet echt vinden, maar in de Amoeba in SF hebben we heel lang rondgeneusd (en ook heel veel gekocht). Als ik het me goed herinner lag die zaak vlak aan het Golden Gate Park en het is in Haight Street, dus je kan meteen wat retro-hippiewinkeltjes meepakken.
http://www.amoeba.com/our-stores/index.html
http://www.amoeba.com/our-stores/index.html
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik had in de Levi's outlet in Lauglin afgelopen jaar 2 paar Levi's voor rond de 80 dollar
Toch wel leuk prijsje vergeleken met die prijs hier...

- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Kijk ook eens bij zaken zoals Ross, TJ Max en Marshalls, wij noemen het rotzooi zaken maar je kan er hele goede koopjes scoren. Ook zijn er in sommige plaatsen factory stores (bijv. Skerchers en Nike)SuuSje schreef:Ik had in de Levi's outlet in Lauglin afgelopen jaar 2 paar Levi's voor rond de 80 dollarToch wel leuk prijsje vergeleken met die prijs hier...
die weer net goedkoper zijn dan de Outlets.
Bij de Walmart en Target verkopen ze ook Signature by Levis. Een soort van budget Levi's voor de mensen die wel voor kwaliteit maar niet het labeltje gaan

Amoebe is me welbekend, hehe, en die staat bovenaan op ons to do lijstje in San Francisco!
Die Nike stores in die outlet malls zijn normaalgezien altijd factory stores, Ik werk hier in België bij het Nike verdeelcentrum, en heb dus overal mijn personeelskorting, wat mooi meegenomen is, zeker omdat Nike in Amerika normaalgezien zowiezo al goedkoper is dan in Europa.
Die Nike stores in die outlet malls zijn normaalgezien altijd factory stores, Ik werk hier in België bij het Nike verdeelcentrum, en heb dus overal mijn personeelskorting, wat mooi meegenomen is, zeker omdat Nike in Amerika normaalgezien zowiezo al goedkoper is dan in Europa.
- eddepet71
- Amerikakenner
Je hebt wel degelijk Nike outlet outlet clearance winkels of hoe je ze dan ook wil noemen. Ben er namelijk zelf binnen geweest
. Ze hadden er vooral heel veel van de xxxxxxxxl maten
Hier zit ie..
4673-4699 W Irlo Bronson Memorial Hwy, Kissimmee, Florida 34746, Verenigde Staten
http://m.google.nl/u/m/Qdgu6I

Hier zit ie..
4673-4699 W Irlo Bronson Memorial Hwy, Kissimmee, Florida 34746, Verenigde Staten
http://m.google.nl/u/m/Qdgu6I
In 2010 had ik ze zelfs 2 voor 40 dollar! Daar krijg je hier niet eens een broekzak voorSuuSje schreef:Ik had in de Levi's outlet in Lauglin afgelopen jaar 2 paar Levi's voor rond de 80 dollarToch wel leuk prijsje vergeleken met die prijs hier...

Is de Levi-outlet nu bij Needles, Lauglin, of bij San Francisco, Gilroy?
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vorig jaar 2 Levi's broeken voor 50 dollar, had zelfs goedkoper, maar wilde perse deze
.
Koop altijd de Nike en DC schoenen in Amerika. De t shirtjes lijken wel van wat mindere kwaliteit maar ja voor dat geld..........
Altijd in Orlando geshopt en 1x in Camarillo, dit keer in Camarillo en Las Vegas.
Benieuwd of de prijzen in Vegas net zo mooi zijn als in Orlando

Koop altijd de Nike en DC schoenen in Amerika. De t shirtjes lijken wel van wat mindere kwaliteit maar ja voor dat geld..........

Altijd in Orlando geshopt en 1x in Camarillo, dit keer in Camarillo en Las Vegas.
Benieuwd of de prijzen in Vegas net zo mooi zijn als in Orlando
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Let wel op de maten, die zijn niet altijd dezelfde.
Onze jongen hebben hier voor hun adidas sweater een XL.
Dezelfde maat meegebracht uit de US. Zowel uit een outlet als vanop de strip.
Er zit 1 maat verschil op. Eigenlijk had ik in Amerika een L moeten nemen.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ook dat verschilt weer per merk. Bij het ene merk moet ik een L hebben, bij de ander een XL of zelfs XXL, er is geen pijl op te trekken. Daarom is voor anderen mensen dingen meenemen altijd zo lastig tenzij je zeker weet om welke maten het gaat. Ik ben daar ook mee gestopt, anders loop je 2 dagen van je vakantie voor anderen te shoppen.sachasenne schreef:Let wel op de maten, die zijn niet altijd dezelfde.
- eddepet71
- Amerikakenner
http://lmgtfy.com/?q=http%3A%2F%2Fus.le ... Findex.jsptoetjero schreef:Is de Levi-outlet nu bij Needles, Lauglin, of bij San Francisco, Gilroy?

Sommige merken hebben idd kledij van iets mindere kwaliteit, speciaal voor outlets en zo, maar de echte spullen liggen er ook, als je een beetje bewust bent van wat je draagt, haal je de goeie (A-grades noemen ze dat in vaktermen) spullen er wel uit. En die spullen van iets mindere kwaliteit zijn nog altijd stukken beter dan bijvoorbeeld iets dat je in een h&m ofzo koopt, niet dat daar iets mis mee is, maar kwalitatief is dat toch een pak minder, dat merk ik goed bij mijn vriendin, die koopt veel in de h&m, lang gaat dat niet mee!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 855 Weergaves
-
Laatste bericht door A&A