Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Poll: wat is voor jou het belangrijkste: natuurpark, stad...
-
zrx1100
- Amerikafan
- Contacteer:
Poll: wat is voor jou het belangrijkste: natuurpark, stad...
Misschien interessant om eens te kijken wie wat belangrijk/leuk vindt. Volgens mij zou dit waarschijnlijk een totaal ander resultaat geven in het Zuidwestenforum tov het Oostkustforum.
Ik kies in alle geval voor mogelijkheid 1. Natuurparken doen of het rijden door de overweldigende natuur is genieten, steden zijn leuk maar op de speciale monumenten/gebouwen na nogal eentonig voor mij. De enige stad waar ik echt gek van sta is LA. En strand, tja, ik kan naar Turkije of zo vliegen last minute voor 500 Eur als ik een strandvakantie wil, maar ik ben niet echt een zonneklopper, dus dat komt voor mij op de laatste plaats.
Ik kies in alle geval voor mogelijkheid 1. Natuurparken doen of het rijden door de overweldigende natuur is genieten, steden zijn leuk maar op de speciale monumenten/gebouwen na nogal eentonig voor mij. De enige stad waar ik echt gek van sta is LA. En strand, tja, ik kan naar Turkije of zo vliegen last minute voor 500 Eur als ik een strandvakantie wil, maar ik ben niet echt een zonneklopper, dus dat komt voor mij op de laatste plaats.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Voor mij zijn de natuurparken en de natuur in het algemeen het allerbelangrijkst. Dat is voor mij Amerika: rondtrekken door de schitterende natuur.
Steden trekken me niet echt aan ik bezoek liever kleine leuke dorpjes. Hoewel het ook wel leuk is om even een nachtje in Las Vegas te zijn.
En in stranden ben ik helemaal niet geinteresseerd, op het strand liggen kan ik in Spanje ook.
Marjon
Steden trekken me niet echt aan ik bezoek liever kleine leuke dorpjes. Hoewel het ook wel leuk is om even een nachtje in Las Vegas te zijn.
En in stranden ben ik helemaal niet geinteresseerd, op het strand liggen kan ik in Spanje ook.
Marjon
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb ook op 1 gestemd, maar wel met twijfel 
Ik zoek op vakantie namelijk altijd een combinatie van stad en natuur, dus eigenlijk staan stad & natuur samen op één. Een strand zie ik meestal niet eens op vakantie, dus dat is helemaal niet belangrijk
Omdat ik in Amerika het meest heb genoten van de natuurparken, heb ik nu toch de natuur op één gezet. Maar een reis zonder een stad zou ik ook niks vinden
Ik zoek op vakantie namelijk altijd een combinatie van stad en natuur, dus eigenlijk staan stad & natuur samen op één. Een strand zie ik meestal niet eens op vakantie, dus dat is helemaal niet belangrijk
Omdat ik in Amerika het meest heb genoten van de natuurparken, heb ik nu toch de natuur op één gezet. Maar een reis zonder een stad zou ik ook niks vinden
Ik heb 'maak me helemaal niet uit' gekozen. Ik houd van parken, steden en het strand ... En dat vind ik zo leuk aan vakanties .. De ene keer heb je een strand vakantie, de andere keer een stedentrip.. Of de natuurparken ... Of je doet een combinatie van twee of alledrie .... Afhankelijk van je budget en waar je je op instelt, heb je een fantastische vakantie. En het jaar erop kun je dan weer wat anders doen : ))
Sandy
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb voor natuurpark, stad, strand gekozen.
Als ik aan mijn vakantie in Amerika denk, denk ik eerst aan de mooie natuur, dan aan de steden en als laatste aan het strand. Strand vind ik veel minder belangrijk, maar wel leuk om er een aantal uren door te brengen.
Maar de combinatie is juist zo leuk. Paar dagen NP, paar dagen in een mooie stad (bv SF) en dan weer een dagje strand of een ander mooi park...
Groetjes van Marloes
Als ik aan mijn vakantie in Amerika denk, denk ik eerst aan de mooie natuur, dan aan de steden en als laatste aan het strand. Strand vind ik veel minder belangrijk, maar wel leuk om er een aantal uren door te brengen.
Maar de combinatie is juist zo leuk. Paar dagen NP, paar dagen in een mooie stad (bv SF) en dan weer een dagje strand of een ander mooi park...
Groetjes van Marloes
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik zie dat optie 1 al ruimschoots aan kop ligt. Ik heb daar ook voor gekozen... de overweldigend mooie natuur is de voornaamste reden waarom ik naar de USA ga. Steden en het strand zijn vooral leuk als tussendoortje, al zou ik het niet eens erg vinden om helemaal géén stad of strand te zien. Tijdens onze laatste vakantie zijn we anderhalve dag in Las Vegas geweest, en de rest was alleen maar natuur, natuur, natuur.... héérlijk
(En die anderhalve dag Las Vegas vond ik eigenlijk al te lang!)
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb net als Sandy maakt me helemaal niet uit gestemd. Dit is iets, wat ik zo heerlijk vind van het wonen in dit gebied. De stad met al haar musea en interessante plekjes is vlakbij, maar als ik zin heb in de natuur kan ik naar watervallen, grotten en een prachtig Nationaal Park. Het strand is ook binnen rijafstand, al is dat meer voor een weekendje weg. Verder vind ik het leuk om amusementsparken te bezoeken en daar hebben we er ook een heel stel van in de buurt. Een vakantie van alleen natuur zou mij eerlijk gezegd niet zo liggen. Dat merkten we wel in het Zuidwesten, op een gegeven moment hadden we de rode stenen wel gezien en snakten we naar een gezellig restaurantje met lekker eten. Ook een van de pluspunten van een stadsvakantie, want wij vinden gezellig uit eten gaan ook echt bij de vakantie horen. Wel een leuk onderwerp, overigens.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Nonaj
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb stad, natuurpark, strand gestemd.
Omdat ik nu pas 21 ben kan ik toch moeilijk een auto huren, wat het bezoeken van een natuurpark bemoeilijkt. Vorig jaar op vakantie ben ik daarom alleen in steden geweest, en ik heb me prima vermaakt. En aan het strand liggen kan je hier ook wel...Al denk ik dat ik in mijn volgende vakantie toch een ander gebied ga bezoeken en ook wat tijd vrijmaak voor dagjes strand. Vorige keer was ik van 8u-20u constant musea e.d. aan het bezoeken, omdat ik dacht 'ik ben er nu, nu heb ik de kans'. Wat als resultaat had dat ik natuurlijk helemaal niet uitgerust was....
Omdat ik nu pas 21 ben kan ik toch moeilijk een auto huren, wat het bezoeken van een natuurpark bemoeilijkt. Vorig jaar op vakantie ben ik daarom alleen in steden geweest, en ik heb me prima vermaakt. En aan het strand liggen kan je hier ook wel...Al denk ik dat ik in mijn volgende vakantie toch een ander gebied ga bezoeken en ook wat tijd vrijmaak voor dagjes strand. Vorige keer was ik van 8u-20u constant musea e.d. aan het bezoeken, omdat ik dacht 'ik ben er nu, nu heb ik de kans'. Wat als resultaat had dat ik natuurlijk helemaal niet uitgerust was....
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik heb niet gestemd (omdat mijn antwoord er niet bij zit
)
Voor mij is het:
1. pretpark - 2.stad - 3.natuurpark - 4.strand
Voor mij is het:
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
Gast
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
We worden gewoon gediscrimineerdSpaceAce schreef:Ik heb niet gestemd (omdat mijn antwoord er niet bij zit)
Voor mij is het:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4678 Weergaves
-