Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Oscars

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Oscars

Bericht door Petra/VS »

Kijken jullie ook? Ik vind Seth MacFarlane super leuk als presentator! Niet bang om ook eens een minder geapprecieerd grapje te maken en toch ook smaakvol. Op Oscar.go.com heb ik gisteren al gestemd voor de winnaars en tot nu toe een paar goed, maar ook een heel aantal niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ziva
Amerika-expert

Re: Oscars

Bericht door Ziva »

Ik zit ook met een half oog te kijken ja. Aardige vent inderdaad die presentator :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Een Nederlander oscar voor effects las ik.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik vond het een leuke uitzending, en ik vond ook dat Seth MacFarlane het goed deed. Op het randje, maar er niet over. Knap gedaan, hij heeft echt een komisch talent. Ik kon me ook goed vinden met de meeste winnaars, al zeggen de vroege categorieen me nooit zoveel. Ik was blij met Argo als winnaar voor beste film. Ik had trouwens de laatste categorieen: regisseur, beste acteur, beste actrice en beste film, allemaal goed. Maar daarvoor was mijn "score" aanzienlijk minder goed. :lol:

Verrassingen van de avond waren toch wel Shirley Bassey en Adele. Bij die laatste vind ik het echt knap hoe ze nog best jong is en daar toch staat alsof ze al decennia meedoet. Zo zelfbewust staat ze daar, echt een getalenteerde artiest.
"Keep Georgia On Your Mind"
Gast

Bericht door Gast »

Ik had het ook aan staan op de achtergrond, maar het is niet echt mijn ding. Waar ik me wel een beetje aan ergerde is dat bijna niemand "les Miserables" kon uitspreken. Het lijkt me dat je dat vantevoren even oefent vooral op zoiets belangrijks als de Oscars. De enige die ik het volgens mij goed heb horen zeggen was Jack Nicholson

http://on.aol.com/video/the-many-pronun ... -517682337
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer