Bello, ik ben benieuwd naar de verhalen! En Vancouver moet dus echt weer terug op je ruil-to-do-lijstje!
Als ik jouw verhaal zo lees, denk ik dat Key West voor jullie ook erg leuk is, ik zou het zelf wel heel benauwend vinden om daar 3 weken te moeten zijn, maar het is echt een gezellig eilandje met prachtige zonsondergangen en mooie uitzichten. Key Largo, en ook de andere eilandjes op weg naar Key West vond ik persoonlijk niet zo heel bijzonder.
En ik denk dat Oregon ook op jullie lijstje moet dan als ik dat lees (of bedoel je dat ook met stranden boven San Francisco?). Als het niet gaat om het liggen en bakken, maar vooral om het uitwaaien en mooie uitzichten, is Oregon echt super! Veel plekken met getijdepoelen, prachtige uitzichten en uitwaaiplekjes, en veel leuke kleine dorpjes. Ik weet net of je onze foto's van de kust in Oregon al eens hebt gezien, maar anders kijk ze
hier nog eens. Dat geeft een beeld. Bij Bandon aan de kust in Oregon vind je ook het West Coast Game Park, een heel kleine dierentuin, maar wel een bijzondere. Hier hebben ze namelijk fokprogramma's voor de grote zoo's op aarde (ook San Diego bijvoorbeeld) en opvang van bijzondere dieren (een blinde oppossum bijvoorbeeld), en de baby's mag je hier aaien. Onder begeleiding natuurlijk, maar wel ontzettend bijzonder! Waar krijg je de kans nu om een baby luipaard te aaien?
En zijn jullie al eens in San Diego geweest? Dat is volgens mij ook een leuke plek voor jullie. Mooie stad, veel te zien en te doen, en ook lekker aan de kust. En Miami? Dat vond ik persoonlijk ook een heel leuke stad.