Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart
Walmart
Hallo
Wij willen in Amerika een tentje en bedtjes kopen bij een walmart.
Nou zit er een walmart in palm springs waar wij de tweede nacht verblijven.
Weet iemand of ze in palm springs in de walmart tenten verkopen????
Alvast bedankt.
Rene.
Wij willen in Amerika een tentje en bedtjes kopen bij een walmart.
Nou zit er een walmart in palm springs waar wij de tweede nacht verblijven.
Weet iemand of ze in palm springs in de walmart tenten verkopen????
Alvast bedankt.
Rene.
Re: Walmart
Via Walmart.com kan je dat controleren. Zoek de vestiging in Palm springs op en dan ga je online kijken wat ze wel en niet in de winkel hebben. Dit systeem is vrij nauwkeurig.
- bedeve
- Amerika-expert
En als ze het daar niet op voorraad hebben, laat je het er gewoon bestellen.Ebelix schreef: Zoek de vestiging in Palm springs op en dan ga je online kijken wat ze wel en niet in de winkel hebben.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ok dank jullie wel maar is dat er dan binnen 1 dag als het besteld moet worden we zitten daar namelijk maar 1 nacht.

Of je gaat naar een andere outdoor shop zoals Big 5: http://www.big5sportinggoods.com/catego ... tents.html
Er zit een Big 5 in Palm Springs en een in Palm Desert
Er zit een Big 5 in Palm Springs en een in Palm Desert
- bedeve
- Amerika-expert
Site to store : je bestelt iets van Walmart's website en je haalt het in jouw gewenste winkel af.
http://www.walmart.com/browse/camping/t ... CatId=4128
http://www.walmart.com/browse/camping/t ... CatId=4128
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Top dank jullie wel gaat helemaal goed komen zie ik al.
Rene.

Rene.
Alleen werkt site to store op het moment niet voor buitenlanders. Er is een probleem met de betaling. Of is dat al opgelost. Ik heb er nog geen bericht van langs zien komen. Je kan de lokale walmart ook bellen en vragen naar de manager. Je vraagt dan aan hem om de goederen te bestellen en apart te houden tot jij je bij hem meldt. Of ze dit doen weet ik niet maar je kan het wel proberen.
Naast de Walmart kan je ook nog kijken bij Target, Dick Sporting goods en Sports Authority.
Naast de Walmart kan je ook nog kijken bij Target, Dick Sporting goods en Sports Authority.
Hoi ebelix
We willen de tent + benodigdheden gewoon daar kopen en niet online bestellen lijkt me beter dan kun je ook zien wat je koopt.
Bedankt voor de tips.
Gr. Rene.
We willen de tent + benodigdheden gewoon daar kopen en niet online bestellen lijkt me beter dan kun je ook zien wat je koopt.
Bedankt voor de tips.
Gr. Rene.
Je hoeft niet online te bestellen maar je kan via de site wel zien wat er op voorraad is in de winkel.
Graag gedaan.
Graag gedaan.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
als de voorraad van bepaalde artikelen op voldoende voorraad staat dan hoeft dit niet zo te zijn. Wij kwamen vorig jaar voor een artikel die op voorraad zou zijn, maar niet was. Toen zei de verkoper dat dat helemaal niet werd bijgehouden! Ga er dus niet zomaar vanuit dat het klopt...
Is iemand op het forum wel eens bij de Walmart aan de Crenshaw Boulevard in L.A. geweest?
Deze ligt het dichtst bij mijn hotel, echter lees ik berichten op internet als "Easily the worst Walmart I've ever visited", "God please save us from this Ghetto Walmart" en "This is the most unprofessional store I've ever been in".
Iemand die dit kan bevestigen n.a.v. een bezoek het afgelopen half jaar? Wellicht is het dan handiger om een klein stukje verder te rijden naar een volgende Walmart
Deze ligt het dichtst bij mijn hotel, echter lees ik berichten op internet als "Easily the worst Walmart I've ever visited", "God please save us from this Ghetto Walmart" en "This is the most unprofessional store I've ever been in".
Iemand die dit kan bevestigen n.a.v. een bezoek het afgelopen half jaar? Wellicht is het dan handiger om een klein stukje verder te rijden naar een volgende Walmart
In september 2012 was dit onze eerste Walmart. We zeiden toen tegen elkaar, als elke Walmart er zo uit ziet dan geen Walmart meer voor ons.
Erg rommelig en slordig. Ik voelde mij er niet op mijn gemak daar.
Een andere Walmart in LA hebben we niet gehad.
Onze tweede Walmart in Oxnard was wel goed. Maar die deden we toen we onderweg waren naar Pismo beach.
Erg rommelig en slordig. Ik voelde mij er niet op mijn gemak daar.
Een andere Walmart in LA hebben we niet gehad.
Onze tweede Walmart in Oxnard was wel goed. Maar die deden we toen we onderweg waren naar Pismo beach.
Oké, wel een soortgelijke ervaring dus 
Volgens mij zijn er nog 9 Walmart stores in L.A. Dus wellicht is iets verder rijden een betere optie..
Volgens mij zijn er nog 9 Walmart stores in L.A. Dus wellicht is iets verder rijden een betere optie..
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij zijn er ook geweest en behalve een rommelige winkel val je op als blanke europeaan.. 
Duidelijk.
Iemand ervaring met een andere Walmart in L.A.?
Iemand ervaring met een andere Walmart in L.A.?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 9080 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties