Oeboemoe schreef:Riviera aanbieding: 3 nachten voor $100 (inclusief alle kosten, ook resort fees, zondag tot en met donderdag, niet annuleerbaar). Voor 1 maart boeken: promo code: ALLN.
Caesars (Rio, Flamingo, Quad, Bally's, Harrah's enzovoorts): tot 25% korting: promo code: SEMI13.
Riviera is inderdaad niet het nieuwste of meest luxe hotel. Maar voor de prijs is het prima. Het is er ook lekker rustig en het heeft veel voorzieningen.
Het is er inderdaad heeeerlijk rustig. Waarom zou dat toch zijn?
Maar de prijzen zijn inderdaad heel erg laag. Echter, als ik per se een budget hotel zou willen kiezen, dan zou ik iets centraler en luxer kiezen, zoals Ballys, Tropicana of zelfs Excalibur.
Riviera is inderdaad niet het nieuwste of meest luxe hotel. Maar voor de prijs is het prima. Het is er ook lekker rustig en het heeft veel voorzieningen.
Met voorzieningen , bedoel je dan een mooi zwembad , ... Want ik ben ook nog aan het kijken voor een hotel op de strip en vind een mooi en fijn zwembad toch belangrijk. Daarom spreekt de Mirage mij aan.
USamerika schreef:Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden voor the cosmopolitan is via expedia 10% korting en ontbijt inbegrepen!
Momenteel zie ik lage prijzen bij hotelopia.nl voor de Cosmopolitan. Ook TravelRepublic en Hotelscombined blijven controleren.
Bedankt voor de tips.
Bij Hotelopia kost een terrace one bedroom - fountain view 472 EUR voor 3 nachten (incl. belastingen).
Boeken via de website van The Cosmopolitan zou ons 731 EUR kosten (incl. belastingen).
Ik vind dit wel een vrij fenomenaal prijsverschil...
Iemand ervaring met Hotelopia? Zit werkelijk alles in de prijs (excl. resort fee)?
Het zwembad is niet spectaculair. Dan zou ik eerder voor een ander hotel kiezen. Zolang ik een frisse duik kan nemen en een pilsje kan drinken vind ik het al goed. Ik hou ook niet zo van drukke zwembaden met veel herrie en irritante figuren.
Freti schreef:
Bedankt voor de tips.
Bij Hotelopia kost een terrace one bedroom - fountain view 472 EUR voor 3 nachten (incl. belastingen).
Boeken via de website van The Cosmopolitan zou ons 731 EUR kosten (incl. belastingen).
Ik vind dit wel een vrij fenomenaal prijsverschil...
Iemand ervaring met Hotelopia? Zit werkelijk alles in de prijs (excl. resort fee)?
Freti
Inderdaad, dat viel mij ook al op. Ik zoek ook voor 3 nachten
Bij Hotel.com € 646,- (exclusief resort fee)
Bij Hotelopia € 446,- (exclusief resort fee?) Site vind ik niet duidelijk.
Zelfs als het excl. resortfee is (waar ik vanuit ga, staat iets over in de voorwaarden over toeslagen hotel in US), dan nog besparen we 347 euro ten opzichte van onze Booking.com reservering. Daar zat wel ontbijt in, maar in de praktijk zouden we toch max. 2 van de 4 ochtenden in de Wicked spoon ontbijten. Dus wij hebben het gedaan.
Freti schreef:
Freti
Inderdaad, dat viel mij ook al op. Ik zoek ook voor 3 nachten
Bij Hotel.com € 646,- (exclusief resort fee)
Bij Hotelopia € 446,- (exclusief resort fee?) Site vind ik niet duidelijk.
Wij hebben €370 betaald bij TravelRepublic voor ook 3 nachten, dezelfde kamer. Komt dan inderdaad nog wel $25 p.n. resort fee bij.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Voor dezelfde kamer, dus de One Bedroom Terrace- Fountain view, betaal ik in juni voor 7 dagen € 910, INCL. resortfee en tax.
Ik had deze kamer al geboekt via booking.com voor €1773. Echter heb ik met succes een beroep gedaan op de laagste prijs garantie. Ik zag op clever-hotels.com de prijs van €910, waarop booking.com de prijs aanpaste.
Ik ben pas eind september in Las Vegas, dus nog wat vroeg voor de betere deals naar mijn idee, maar ik hou wel de aanbiedingen van Smarter Vegas in de gaten.
Wat mij opvalt is dat er gepromoot wordt met een prijs die vervolgens niet of nauwelijks te vinden is.
Bijvoorbeeld Caesar's Palace, Code: SEMI13
Semi-Annual Promotion at Caesars Palace - From: $70/nt Expires: 8/30/2013 Buy Before: 2/28/2013
Als ik dan de link gebruik, die in de mail van Smarter Vegas staat, kom ik in de kalender met normale prijzen en als ik de promo-code handmatig invoer, krijg ik promo-data te zien, zonder prijzen, dus je moet eerst iets aanklikken om de prijzen te zien. En die liggen allemaal veel hoger dan die $70.
Bij andere codes, bijvoorbeeld ICRT3 Save Big Promotion at Caesars Las Vegas! - From: $70/nt Expires: 2/28/2013
kom ik via de link wel in een kalender met de promotie-prijzen, maar ook daar nergens $70 te bekennen.
1 datum voor $99, een paar voor $109, de meeste tussen de $149 en de $464.
Ik weet wel dat er 'vanaf' staat maar die hele vanaf-prijs is niet te vinden, en de prijzen liggen echt behoorlijk veel hoger.
Kom dan niet met zogenaamde acties vanaf $70 als die vervolgens helemaal niet te krijgen zijn.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ik verbaas mij daar ook altijd over. Maar ja, is pure marketing. Wij hebben met dezelfde actie, semi13, het Flamingo geboekt voor 1 nacht in juli. Stond geloof ik $34,- als aanbiedingsprijs, hebben nu 1 nacht voor $115,- (incl $60,- voor 2 pers extra op de kamer). De reserveringsdame zei trouwens dat de prijzen 8x per dag worden aangepast!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.