Ja, leuk!CaroLine schreef:Ik heb de Imax films van Grand Canyon en Yellowstone. Als er interesse is kan ik die ook meenemen.
Carola
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat brengen we mee naar de meeting.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Naar aanleiding van het topic "Vragen over de meeting" heb ik besloten om de laptop dan maar thuis te laten.
Wel neem ik de fotoboeken mee en de DVD van de vakantie, maar die hoeven verder wat mij betreft niet uitgestald te worden.
Mocht het achteraf toch nodig zijn of op prijs worden gesteld neem ik de laptop alsnog mee, maar laat het dan maar weten via een pb-tje of zo.
Wel neem ik de fotoboeken mee en de DVD van de vakantie, maar die hoeven verder wat mij betreft niet uitgestald te worden.
Mocht het achteraf toch nodig zijn of op prijs worden gesteld neem ik de laptop alsnog mee, maar laat het dan maar weten via een pb-tje of zo.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
Ik wilde mijn scrap boeken mee nemen van onze vakantie van 2005 het zijn 6 boeken, ben eindelijk bijna klaar. Verder heb ik wel veel reis boeken maar die zijn er al genoeg denk ik. Wel heb ik een mooi boek van national geografics van de Nationale Parken in Amerika, die is misschien nog wel leuk mee te nemen. Ik heb ook wel film van vorig jaar maar die duurt ruim drie uur.... das niet zo handig denk ik.
Groetjes Ess
Ik wilde mijn scrap boeken mee nemen van onze vakantie van 2005 het zijn 6 boeken, ben eindelijk bijna klaar. Verder heb ik wel veel reis boeken maar die zijn er al genoeg denk ik. Wel heb ik een mooi boek van national geografics van de Nationale Parken in Amerika, die is misschien nog wel leuk mee te nemen. Ik heb ook wel film van vorig jaar maar die duurt ruim drie uur.... das niet zo handig denk ik.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
JGK
- Amerikakenner
- Contacteer:
DVD:
Zal de DVD's van onze vakantie 2005 meenemen. Totale lengte 3 uur, maar misschien leuk om er een deeltje van te laten zien (*).
(*) hierin zitten ook de film vertoond tijdens de Evening Ceremony van Mount Rushmore en de film over het ontstaan van Crazy Horse in.
Zag dat iemand al de IMAX DVD van de Grand Canyon "The Hidden Secrets" meeneemt, dus zal de mijne thuis laten.
Voorbereiding:
Heb onze reis 2005 vrij uitvoerig voorbereid en zal dit boekwerk meenemen.
Zal de DVD's van onze vakantie 2005 meenemen. Totale lengte 3 uur, maar misschien leuk om er een deeltje van te laten zien (*).
(*) hierin zitten ook de film vertoond tijdens de Evening Ceremony van Mount Rushmore en de film over het ontstaan van Crazy Horse in.
Zag dat iemand al de IMAX DVD van de Grand Canyon "The Hidden Secrets" meeneemt, dus zal de mijne thuis laten.
Voorbereiding:
Heb onze reis 2005 vrij uitvoerig voorbereid en zal dit boekwerk meenemen.
Jan Gijs
-
EvdB
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik heb ook een erg leuk kookboek dat ik mee zal nemen: ruim 550 pagina's Amerikaanse gerechten. (en net als in Nederlandse kookboeken staan daar natuurlijk recepten in die geen Amerikaan wat zeggen
)
Ik neem 3 cd-roms mee met de foto's van
Zuid-West
Zuid-Oost
Noord-West
Het zijn vooral huis tuin en keuken kiekjes die een grote presentatie of slideshow niet waard zijn. Maar als iemand interesse heeft zit het in de tas. Zuid-Oost was vorig jaar wat ondervertegenwoordigd en toen vond ik het toch jammer dat ik mijn materiaal niet bij had.
Verder heb ik de DVD's United 93 (1,25 uur) en World Trade Center (1,5 uur). Het is geen bioscoopavond dus ik zal ze niet vertonen, maar zal ze in mijn tas stoppen.
Ik verwacht dat er reisboeken voldoende zijn, maar ook hier geldt ik stop ze voor de zekerheid in de tas.
Ik neem 3 cd-roms mee met de foto's van
Zuid-West
Zuid-Oost
Noord-West
Het zijn vooral huis tuin en keuken kiekjes die een grote presentatie of slideshow niet waard zijn. Maar als iemand interesse heeft zit het in de tas. Zuid-Oost was vorig jaar wat ondervertegenwoordigd en toen vond ik het toch jammer dat ik mijn materiaal niet bij had.
Verder heb ik de DVD's United 93 (1,25 uur) en World Trade Center (1,5 uur). Het is geen bioscoopavond dus ik zal ze niet vertonen, maar zal ze in mijn tas stoppen.
Ik verwacht dat er reisboeken voldoende zijn, maar ook hier geldt ik stop ze voor de zekerheid in de tas.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ben gek op country muziek
groetjes ess
groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Blog tijdens onze reizen
Ik neem ook een viertal fotoboeken mee van onze reizen naar de US.
Groetjes
Bjorn
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb aardig wat countrymuziek, dus als ik die mee moet nemen hoor ik het wel....ess schreef:Ben gek op country muziek![]()
groetjes ess
Verder neem ik alleen 2 fotoboeken mee van mijn stage/vakantie in Texas....ik heb niet zo heel veel omdat ik nooit echt gereisd heb....
Wat moet ik me voorstellen bij zo'n meeting ? Bijvoorbeeld met dvd's....lees dat mensen dvd's meenemen.....worden die gezamenlijk bekeken? Heb geen idee wat zo'n meeting inhoudt..
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hier is de link naar de topic van de meeting van vorig jaar http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... sc&start=0phillybilly schreef:Wat moet ik me voorstellen bij zo'n meeting ? Bijvoorbeeld met dvd's....lees dat mensen dvd's meenemen.....worden die gezamenlijk bekeken? Heb geen idee wat zo'n meeting inhoudt..
Op pagina 17, en verder, kan je zo'n beetje lezen wat de meeting vorig jaar inhield, en op pagina 18 de foto's bekijken.
Je moet het zien als een heel gezellig samen zijn met een hapje en drankje, waar een ieder met elkaar kan praten over van alles en nog wat, maar natuurlijk veel over Amerika in al zijn facetten.
Daarbij werden er in kleine groepjes, of 1 op 1, fotoboeken bekeken, foto's op laptops bekeken en centraal was er een filmscherm opgehangen, waarop videofilmpjes, dvd's en foto's geprojecteerd werden.
Soms werd er gezamelijk naar een projectie gekeken, maar het grootste deel van de tijd had iedereen de mogelijkheid om datgene te doen, waar hij/zij zin in had. Gewoon lekker vrijblijvend en reuze gezellig. En op de achtergrond werd er steeds wel iets geprojecteerd en diegene, die dat interesseerde keek daar naar.
- phillybilly
- Amerika-expert
Ziet er erg gezellig uit zeg! En leuk die badges! Zijn die er dit jaar ook ? dan kun je meteen zien wie wie is....markro schreef:Hier is de link naar de topic van de meeting van vorig jaar http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... sc&start=0phillybilly schreef:Wat moet ik me voorstellen bij zo'n meeting ? Bijvoorbeeld met dvd's....lees dat mensen dvd's meenemen.....worden die gezamenlijk bekeken? Heb geen idee wat zo'n meeting inhoudt..
Op pagina 17, en verder, kan je zo'n beetje lezen wat de meeting vorig jaar inhield, en op pagina 18 de foto's bekijken.
Je moet het zien als een heel gezellig samen zijn met een hapje en drankje, waar een ieder met elkaar kan praten over van alles en nog wat, maar natuurlijk veel over Amerika in al zijn facetten.![]()
Daarbij werden er in kleine groepjes, of 1 op 1, fotoboeken bekeken, foto's op laptops bekeken en centraal was er een filmscherm opgehangen, waarop videofilmpjes, dvd's en foto's geprojecteerd werden.
Soms werd er gezamelijk naar een projectie gekeken, maar het grootste deel van de tijd had iedereen de mogelijkheid om datgene te doen, waar hij/zij zin in had. Gewoon lekker vrijblijvend en reuze gezellig. En op de achtergrond werd er steeds wel iets geprojecteerd en diegene, die dat interesseerde keek daar naar.
Als ik zo al die spullen zie vraag ik me af of mijn foto's wel iets bijdragen,hahaha.....
Heb er wel zin in :dance:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een vakantie is toch iets persoonlijks. Net als foto's. Dus is het altijd leuk wat anderen voor een ervaringen hebben opgedaan..phillybilly schreef:Als ik zo al die spullen zie vraag ik me af of mijn foto's wel iets bijdragen,hahaha.....
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- phillybilly
- Amerika-expert
-
JGK
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zorg ook dit jaar weer voor de badges, heb al het e.e.a. voorbereid; maar Roland komt hier t.z.t. nog met een "verzoek".phillybilly schreef: Ziet er erg gezellig uit zeg! En leuk die badges! Zijn die er dit jaar ook ? dan kun je meteen zien wie wie is....
Als ik zo al die spullen zie vraag ik me af of mijn foto's wel iets bijdragen,hahaha.....
Heb er wel zin in :dance:
Wordt ook dit jaar gewoon weer beregezellig :beerchug: :dance: :doublethumb:
Jan Gijs