Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door vana »

Lilo schreef:Ik ken The Following niet. Heb even gegoogled, ziet er inderdaad goed uit. Ik neem aan dat dat in België/Nederland nog nergens uitgezonden wordt/werd?

Lilo
Jawel hoor, gisteren werd de tweede aflevering uitgezonden in Nederland op SBS 6
We lopen dus maar twee afleveringen achter op Amerika.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Bedankt Vana en DejaVu, jammer genoeg kunnen we SBS6 in België niet ontvangen. :(

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Jammer, dat wordt downloaden :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Kennen jullie Bizarre Foods with Andrew Zimmern? Al jarenlang een van mijn favoriete Travel Channel shows. Vroeger ging hij vooral naar het buitenland, maar er is nu ook een hele serie in Amerika. Maandag (morgen) speelt de eerste aflevering van het nieuwe seizoen hier in Washngton. Waarschijnlijk kan ik het pas later kijken, maar ik ben heel geinteresseerd, natuurlijk. Als je zijn "in America" afleveringen bekijkt wordt het wel duidelijk dat Amerikaans eten niet alleen vet en burgers en hot dogs is. Ik ben dus een echte "foodie" (niets nieuws voor mijn blog lezers ;)), zoals de term de laatste jaren is ontstaan, en kan echt van zijn show genieten.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Niemand fan hier van 'the Big Bang Theory' ?? Ik hou zo van deze humor...
Sandy
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik volg het al van't begin, ik download het gewoon de dag na de uitzending. Het is wel leuk ja, maar wel minder fris als in't begin natuurlijk :)

Hier is een lijstje van alle series die ik momenteel kijk:

2 Broke Girls
90210
How I Met Your Mother
Rules Of Engagement
Cougar Town
New Girl
Top Gear (en ook de US versie)
Arrow
Ghost Hunters
Modern Family
Grey's Anatomy
Parks & Recreation
The Big Bang Theory
The Office
The Vampire Diaries
Banshee
Ghost Adventures
Nikita
Californication
Shameless

Enkele series die momenteel niet actief zijn:

Misfits
South Park
The Killing
Underemployed

Enkele series die gedaan zijn (of gecancelled):

24
Alcatraz
An Idiot Abroad
Battlestar Galactica
Chuck
Desperate Housewives
Friday Night Lights
Ghost Lab
Gossip Girl
Greek
Lost
Melrose Place
One Tree Hill
Prison Break
Terra Nova
The IT Crowd
The OC
Veronica Mars
Weeds

Zoals je ziet, ik ben een freak op het vlak van tv shows :D Ik gebruik trouwens http://next-episode.net om alles een beetje bij te houden, anders geraak ik in de war. Ik zit ook op http://followmy.tv, ook handig om je tv shows te beheren. Ik kijk trouwens op sport & het nieuws na geen Belgische tv eigenlijk, niet dat jullie denken dat ik de hele dag voor de tv hang :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Even voor de kenners...

Is er tegenwoordig een soort serie die lijkt op Boston Legal en dan vooral mbt de personages. Denny Crane en Alan mis ik echt :mrgreen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik houd me ook aanbevolen, DeJaVu, wat een heerlijke serie was dat hè?! Zo lekker over de top, en die humor vond ik echt super!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Hier nog een fan van The Big Bang Theory!

Verder vind ik Dexter, Castle en The Mentalist ook super!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Jasmino schreef:Ik houd me ook aanbevolen, DeJaVu, wat een heerlijke serie was dat hè?! Zo lekker over de top, en die humor vond ik echt super!
[youtube]qqsIpYQ5e_g[/youtube]
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ja Dexter natuurlijk ook, helemaal vergeten :)
Reisblog: thisisfraa.be
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Sandy schreef:Niemand fan hier van 'the Big Bang Theory' ?? Ik hou zo van deze humor...
Ja, absoluut, een van mijn favorieten!

Joke vroeg trouwens nog hoe wij tijd hebben zoveel tv te kijken. Bij mij is dat compleet seizoensgebonden, alleen in de winter. Zodra het warm genoeg is om buiten te zitten, kijk ik niet of nauwelijks meer. In de winter vind ik het juist heerlijk om met de open haard aan lekker leuke shows te kijken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Ik liep een beetje achter toen we in december in DC landden, dus het eerste wat ik deed toen we daar op de bank ploften was heel Netflix (streaming) en Hulu Plus doorspitten. Uiteindelijk heb ik de eerste twee seizoenen van Downton Abbey er in het eerste weekend doorheen gejaagd :lol: en dreig nu in NL hetzelfde te doen met het derde seizoen, dat we net binnen hebben. Maar goed, daarvoor had ik niet naar Amerika gehoeven, de Nederlandse tv is er zowaar veel sneller mee dan de Amerikaanse, waar ze er nog middenin zitten.

Verder in de VS gekeken: de Daily Show, New Girl, America's Next Top Model, MasterChef. MC Australië is mijn favoriet, aangezien daar in tegenstelling tot de Amerikaanse versie aandacht voor koken is, in plaats van vooral voor de eh... dynamiek tussen de deelnemers. Maar de VS heeft Gordon Ramsay en daarmee ben ik nu helemaal 'bij', tot aan Hotel Hell aan toe.

In Nederland kijken we eigenlijk alleen Tegenlicht, Zomergasten, journaal, Keuringsdienst van Waarde, Andere Tijden etc. (en vooruit, als de man des huizes er niet is ook naar Spoorloos en Hello Goodbye), maar in Amerika laten we dat altijd helemaal los. Hersenloze televisie: heerlijk! :oops:
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Eve88
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Eve88 »

Iemand die Community kijkt? Het vierde seizoen is begonnen in Amerika, wat een geniale serie is dat toch!

Ben ook helemaal into Breaking Bad de laatste tijd! Zit ergens in het tweede seizoen, is ook erg goed!

Het lijstje van wat ik momenteel allemaal volg (ik gebruik trouwens ook next-episode.net om alles bij te houden, al lukt dat niet altijd even goed, is nogal veel :oops: ) :

2 Broke Girls
Breaking Bad
Community
Dexter
Episodes
Glee
Grey's Anatomy
How I Met Your Mother
Modern Family
New Girl
Pretty Little Liars
Revenge
Switched at Birth
The Big Bang Theory
The Lying Game
The Walking Dead
White Collar
desperate housewive
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door desperate housewive »

Momenteel volgen wij de 10° jaargang van "Project Runway" :lol:

Andere "amerikaanse TV series" :

brothers en sisters (op één 2° jaargang)
homeland (op 2BE 1° jaargang : zeeeeeeeeeeeeeeer goede reeks)
dirty sexy money (op vijf 1° jaargang) het verjaardagsfeest op brooklynn bridge :lol:
gossip girl (op vijf 3° jaargang)
desperate housewives (of course :mrgreen: ) op één zijn ze momenteel gestart met de laatste jaargang :cry:

en dan nog de favo's van de dochter waar ik soms meekijk : private practice en grey's anatomy
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

NOg een aanrader: Suits
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik vind Suits erg leuk, maar ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen leuker vond dan het tweede seizoen...
Er mag van mij wel een ander verhaallijn komen.

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij zijn ons nu in sneltempo door de serie Scandal aan het werken, fantastische serie! We zijn nu bezig met het 2e seizoen, nog een paar afleveringen te gaan en dan kunnen we mee in het Amerikaanse tempo. Echt een aanrader!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb net het eerste seizoen van de amerikaanse versie van "House of Cards" bekeken, met o.a. Kevin Spacey en Robin Wright in de hoofdrollen. Het is in de US alleen op Netflix te zien, dus ik weet niet of en hoe het in NL te bekijken zal zijn. Na het zien van deze serie vertrouw ik geen enkele politicus meer.
Shar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Shar »

Voorheen volgde ik er best veel, maar ja, tijdgebrek. Nu volg ik alleen nog maar:

Once Upon A Time (ge-wel-dig!!!)
Grey's Anatomy
NCIS: LA
Scandal
Single Ladies

Verder volg ik ook American Horror Story en The Boondocks, maar het seizoen is afgelopen dus het zal nog wel even duren voordat ze met een nieuw seizoen gaan beginnen.

Maar ik mis sommige van m'n oudere series/sitcoms wel!

Friends
Will & Grace
Sex and the City
Lost
Gilmore Girls
Beverly Hills 90210 (ja, toch wel, lol)
Fired up! Ready to go!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht