Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Valckske: Met 3 een rondreis van 28 dagen SF - SF
Re: Reis Valckske: Met 3 een rondreis van 28 dagen SF - SF
The Wave weet ik niet.. voor Antelope Canyon ben je een paar uur kwijt. Dat zou dus alle 3 de dagen kunnen, hangt er vanaf wanneer en of je wordt uitgeloot voor The Wave.
Je kan naar Antelope Canyon vanaf Monument Valley. Je komt er langs vlak voor Page (Upper links, Lower rechts). Voor de Wave zou ik de dag daarna uittrekken als dat mogelijk is.
Natuurlijk ben ik vergeten te vermelden dat ik voor dag 20 al plaatsen heb voor de Upper om 9u30.Yeehaw schreef:Je kan naar Antelope Canyon vanaf Monument Valley. Je komt er langs vlak voor Page (Upper links, Lower rechts). Voor de Wave zou ik de dag daarna uittrekken als dat mogelijk is.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is niet zo handig, kun je dat niet annuleren? Ik zou de Wave proberen voor dag 20 en voor dag 21. Als je vroeg begint kun je daarna nog prima doorrijden naar de Grand Canyon. Wij reden vorig jaar september terug naar Page via de 89a. Dan is het naar de GC niet veel verder. Misschien heb je iets aan mijn verslag. Mocht het lukken met de Wave dan zou ik zeker zo vroeg mogelijk beginnen, want het zal erg warm zijn in augustus.
Als je naar de Lower Antelope Canyon gaat hoef je niet te boeken. Het kan inderdaad prima op weg van Monument Valley naar Page, wij deden dat in 2008 - zie ons verslag.
Marianne
Als je naar de Lower Antelope Canyon gaat hoef je niet te boeken. Het kan inderdaad prima op weg van Monument Valley naar Page, wij deden dat in 2008 - zie ons verslag.
Marianne
Ik kan kosteloos tot 48u op voorhand annuleren, dus wacht eerst de permits (voor dag 20&21) af. Thanks!
In verband met de tijdzones, klopt mijn redenering?
Van LV naar Zion: In Zion is het 1 uur later.
Van Moab naar MV: In MV is het 1 uur vroeger.
Van LV naar Zion: In Zion is het 1 uur later.
Van Moab naar MV: In MV is het 1 uur vroeger.
Van Las Vegas naar Zion verlies je een uur. Moab en Monument Valley hebben dezelfde tijd. Je wint een uur tussen MV en Page. Arizona kent geen zomertijd met uitzondering van het Navajo Reservaat.
Effe een vraag tussendoor. Tijdens onze tussenstop van 4,5 uur in Atlanta, hebben we daar de mogelijkheid om te shoppen?
Genoeg mogelijkheden in de luchthaven zelf. Atlanta is een van de grootste vliegvelden ter wereld.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij zelfs het grootste vliegveld ter wereld!
Let wel op dat je genoeg tijd overhoudt voor alle formaliteiten als immigrations, douane en daarna de pre-check voor de vervolgvlucht.
Let wel op dat je genoeg tijd overhoudt voor alle formaliteiten als immigrations, douane en daarna de pre-check voor de vervolgvlucht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1338 Weergaves
-
Laatste bericht door ruleen
-
- 10 Reacties