Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Maaikebs: Op pad in november, waarheen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Reis Maaikebs: Op pad in november, waarheen?
Eind november wil ik graag in Kansas zijn voor een bruiloft. Nu lijkt het mij leuk om daar een reis aan vast te plakken. Aangezien het al aardig winter is tegen die tijd, ben ik op zoek naar tips. Waar moet je vooral wel heen en waar vooral niet? We zijn met z'n 2en.
Het lijkt mij leuk om bijvoorbeeld van LA richting Kansas te rijden. San Fransisco hebben we allebei al gezien dus dat kunnen we overslaan.
Heen zondag 10 november, terug zondag 1 december (aankomst maandag 2 december) geeft 22 dagen.
Dag 1 - heenreis Amsterdam - LA
Dag 2 - Dag 18 ?
Dag 19 - ?? naar Hays, Kansas
Dag 20 - Hays (bruiloft)
Dag 21 - naar plaats van vliegveld
Dag 22 - terugreis Kansas City / Whichita - Amsterdam
en de rest... ik ben benieuwd of iemand een leuke invulling heeft voor deze reis!
Het lijkt mij leuk om bijvoorbeeld van LA richting Kansas te rijden. San Fransisco hebben we allebei al gezien dus dat kunnen we overslaan.
Heen zondag 10 november, terug zondag 1 december (aankomst maandag 2 december) geeft 22 dagen.
Dag 1 - heenreis Amsterdam - LA
Dag 2 - Dag 18 ?
Dag 19 - ?? naar Hays, Kansas
Dag 20 - Hays (bruiloft)
Dag 21 - naar plaats van vliegveld
Dag 22 - terugreis Kansas City / Whichita - Amsterdam
en de rest... ik ben benieuwd of iemand een leuke invulling heeft voor deze reis!
Re: Reis Maaikebs: Op pad in november, waarheen?
Er is meer in KS te zien dan je misschien zou denken:
http://www.kansastravel.org/
Je bent al in SF geweest maar zijn er meer plaatsen die bekend zijn? Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Mesa Verde, Santa Fe/ABQ. Tucson, White Sands, Carlsbad, R66 etc etc???
http://www.kansastravel.org/
Je bent al in SF geweest maar zijn er meer plaatsen die bekend zijn? Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Mesa Verde, Santa Fe/ABQ. Tucson, White Sands, Carlsbad, R66 etc etc???
-
- Amerika-ontdekker
Dank je, ik ga eens kijken!
Ik ben alleen in SF geweest. Mn vriend wel in meer plaatsen.
Ik zat in 2003/2004 jaar in de VS als uitwisselingsstudent en toen ben ik bij vrienden in SF op bezoek geweest. Vandaar dat ik alleen SF heb gezien en de rest niet.
Ik ben alleen in SF geweest. Mn vriend wel in meer plaatsen.
Ik zat in 2003/2004 jaar in de VS als uitwisselingsstudent en toen ben ik bij vrienden in SF op bezoek geweest. Vandaar dat ik alleen SF heb gezien en de rest niet.
Er zij vele wegen die naar Rome cq Hays leiden. In november zou ik Colorado overslaan. Wat je bv kunt doen is:
1. Arr LA
2. LA
3. LA-Death Valley NP
4. DVNP-Las vegas
5. Las Vegas
6. Las vegas-Zion NP
7. Zion
8. Zion-Bryce (kan al sneeuw liggen)
9. Bryce-Page
10. Page
11. Page-Grand Canyon NP
12. GCNP-Sedona
13. Sedona
14. Sedona-Tucson
15. Tucson
16. Tucson-White Sands NM
17. White Sands via Lubbock (Buddy Holly) naar Amarillo (Palo Dure Canyon, Cadillac Ranch, Big Texan)
18. Amarillo-Hays (via Dodge City)
Wat je ook kunt doen is bv:
Zelfde weg to Page. Daarna
10: Page-Monument Valley
11. MV-Grand Canyon
12. GC-Sedona
13. Sedona
14: Sedona via Petrified Forest NP naar Gallup
15,16: Gallup-Albuquerque/Santa Fe en daarna naar Hays via Liberal (oz museum)
Yeehaw
1. Arr LA
2. LA
3. LA-Death Valley NP
4. DVNP-Las vegas
5. Las Vegas
6. Las vegas-Zion NP
7. Zion
8. Zion-Bryce (kan al sneeuw liggen)
9. Bryce-Page
10. Page
11. Page-Grand Canyon NP
12. GCNP-Sedona
13. Sedona
14. Sedona-Tucson
15. Tucson
16. Tucson-White Sands NM
17. White Sands via Lubbock (Buddy Holly) naar Amarillo (Palo Dure Canyon, Cadillac Ranch, Big Texan)
18. Amarillo-Hays (via Dodge City)
Wat je ook kunt doen is bv:
Zelfde weg to Page. Daarna
10: Page-Monument Valley
11. MV-Grand Canyon
12. GC-Sedona
13. Sedona
14: Sedona via Petrified Forest NP naar Gallup
15,16: Gallup-Albuquerque/Santa Fe en daarna naar Hays via Liberal (oz museum)
Yeehaw
-
- Amerika-ontdekker
Dank je wel!
Ga eens even kijken waar die reis allemaal langs gaat
Heeft er iemand ervaringen met deze plaatsen in de winter? Hoe is het qua temperaturen? Meende dat bijvoorbeeld Californie nog best warm kan zijn in november.
Ga eens even kijken waar die reis allemaal langs gaat

Heeft er iemand ervaringen met deze plaatsen in de winter? Hoe is het qua temperaturen? Meende dat bijvoorbeeld Californie nog best warm kan zijn in november.
We reizen regelmatig die tijd van het jaar. Maar heleaas kan je niets voorspellen. DV zal nog lekker zijn. In San Diego/Los Angeles hebben we wel eens heerlijk weer gehad maar ook kouder met regen.
-
- Amerika-ontdekker
Ok dank je 
Wordt mijn 1e keer echt die kant van de VS, wel beetje bijzonder denk ik om dat in november te doen. Het is ook nog niet zeker, maar lijkt mij wel heel erg leuk!

Wordt mijn 1e keer echt die kant van de VS, wel beetje bijzonder denk ik om dat in november te doen. Het is ook nog niet zeker, maar lijkt mij wel heel erg leuk!
Wij waren er in november/december. In Death Valley en LA hebben 26 graden gehad, in Bryce canyon was het -15..maaikebs schreef: Heeft er iemand ervaringen met deze plaatsen in de winter? Hoe is het qua temperaturen? Meende dat bijvoorbeeld Californie nog best warm kan zijn in november.
-
- Amerika-ontdekker
Dat wordt dus inpakken voor alle mogelijke weersomstandigheden! Kan nog wel eens een bijzonder reisje worden 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 8534 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 5 Reacties