Dit jaar niet bij ze geboekt (waren veel te duur), maar ik kan dit alleen maar onderschrijven! Niets mis mee.PSVwally schreef:Nog nooit problemen met dit bedrijf gehad mbt het huren ofzo. Vorig jaar duurde het bij mij tot de datum dat het complete bedrag wordt afgeschreven voor ik alles goed kon bekijken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autohuur eautohuur.nl
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: autohuur eautohuur.nl
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Zo zie je maar weer... de prijzen van tickets, hotels en autohuur zijn zo veranderlijk als het Nederlandse weer
Ik heb net dit jaar weer geboekt via eautohuur / rentalcars omdat ze duidelijk wel goedkoper waren dan alle andere aanbieders (september / San Francisco / standard SUV).
Prijzen variëren behoorlijk in de tijd dus verstandig om regelmatig even te checken. Verleden jaar was eautohuur in het begin van het jaar duidelijk duurder dan de andere brokers (in ieder geval voor mijn data, locatie en type auto) maar enkele dagen voor vertrek waren ze plots iets van 20% gezakt
Dus snel omgeboekt en ruim 200 euro bespaard 
Ik heb net dit jaar weer geboekt via eautohuur / rentalcars omdat ze duidelijk wel goedkoper waren dan alle andere aanbieders (september / San Francisco / standard SUV).
Prijzen variëren behoorlijk in de tijd dus verstandig om regelmatig even te checken. Verleden jaar was eautohuur in het begin van het jaar duidelijk duurder dan de andere brokers (in ieder geval voor mijn data, locatie en type auto) maar enkele dagen voor vertrek waren ze plots iets van 20% gezakt
No guts, no glory!
Als we voor onze periode een Midsize-SUV via eautohuur huren zijn we €130 goedkoper uit dan bij Usareisen.de
Toch vertrouw ik het niet helemaal.. SF - Denver is volgens mij wel een route waar je nog een one-way fee overheen moet betalen, ik kan daar echter niets over terug vinden bij het betaalscherm. Kan dat ter plekke dan nog in rekening gebracht worden of is wat er staat dan ook echt het eindbedrag?
Een Ford Escape wordt bij eautohuur ook aangegeven als middenklasser.. is dat dan hetzelfde als een Midsize-SUV?
Toch vertrouw ik het niet helemaal.. SF - Denver is volgens mij wel een route waar je nog een one-way fee overheen moet betalen, ik kan daar echter niets over terug vinden bij het betaalscherm. Kan dat ter plekke dan nog in rekening gebracht worden of is wat er staat dan ook echt het eindbedrag?
Een Ford Escape wordt bij eautohuur ook aangegeven als middenklasser.. is dat dan hetzelfde als een Midsize-SUV?
Ze geven vaak aan als er een one way fee is.
Ik heb er gewoon voor opgebeld en gevraagd of ze het bij opmerkingen erbij wilden zetten dat er GEEN one-way fee verschuldigd zou zijn (SFO -> Las Vegas)
Ook dat ze te duur zijn. Ze hebben bij mij tot op heden nog altijd prijs match gedaan. Zelfs vandeweek waren ze nog eens 4 tientjes goedkoper als waarvoor ik heb geboekt. MAAR was dollar ipv alamo en dollar heeft verplichte volle tank betalen, alamo mag ik leeg terugbrengen dus dan mag je zelf kiezen wat je fijner vindt
Ik heb er gewoon voor opgebeld en gevraagd of ze het bij opmerkingen erbij wilden zetten dat er GEEN one-way fee verschuldigd zou zijn (SFO -> Las Vegas)
Ook dat ze te duur zijn. Ze hebben bij mij tot op heden nog altijd prijs match gedaan. Zelfs vandeweek waren ze nog eens 4 tientjes goedkoper als waarvoor ik heb geboekt. MAAR was dollar ipv alamo en dollar heeft verplichte volle tank betalen, alamo mag ik leeg terugbrengen dus dan mag je zelf kiezen wat je fijner vindt
- Jean-Paul
- Amerikafan
Wat heb je er aan dat ze goedkoop zijn maar dat ze nog geen bevestiging kunnen sturen na 12 dagen? Heb ze vandaag weer eens gebeld. Ze kunnen nog steeds niet zeggen wanneer er een bevestiging komt. "Meneer, heb geduld, wacht nog een week".. maar eerder hadden ze gezegd dat er een bevestiging binnen een dag zou komen. De communicatie van deze firma is drie keer niks. Ze verschuilen zich achter het feit dat het systeem van National nog niet geupdate is voor 2013. Volgens mij zitten we toch al in februari van 2013! Het is mijn eerste ervaring met dit bedrijf en die is inmiddels niet goed. Omdat ik ook goede verhalen over dit bedrijf lees, geef ik ze nog een week het voordeel van de twijfel en als er dan nog niks bekend is, ga ik de boel annuleren.
Mooi, ik zal morgen wel even bellen. Alles zwart op wit zetten.USamerika schreef:Ze geven vaak aan als er een one way fee is.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben dan wel benieuwd. USamerika heeft het over SF-Las Vegas. Dat is volgens mij sowieso al zonder one way fee.
De route SF - Denver heb ik behalve bij Alamo via Usareisen nog nergens zonder one-way fee gezien.
De route SF - Denver heb ik behalve bij Alamo via Usareisen nog nergens zonder one-way fee gezien.
-
monique classens
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Nee inderdaad heb ik ook geen Denver- San Francisco gezien zonder one way fee.
Als iemand hem wel vind graag effe melden.
Weet zo wie zo niet welke route ik wil gaan doen.
Eerst zou ik de route 66 willen rijden en nu denk ik aan Denver met al die canyons en dan stoppen in SF.
Anders een groot rondje Las Vegas en dan weer terug naar Las Vegas, met vanalles en nog wat.
Wil denk ik gewoon te veel.
Ook wil ik met mijn kinderen niet iedere dag in de auto zitten.
Als iemand hem wel vind graag effe melden.
Weet zo wie zo niet welke route ik wil gaan doen.
Eerst zou ik de route 66 willen rijden en nu denk ik aan Denver met al die canyons en dan stoppen in SF.
Anders een groot rondje Las Vegas en dan weer terug naar Las Vegas, met vanalles en nog wat.
Wil denk ik gewoon te veel.
Ook wil ik met mijn kinderen niet iedere dag in de auto zitten.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wel als je bij Alamo boekt via http://www.drive-usa.de/. Ik doelde specifiek op eautohuur.nlNee inderdaad heb ik ook geen Denver- San Francisco gezien zonder one way fee
Er staat ergens dat one way fee nog toegelicht wordt door één van de medewerkers van Eautohuur, volgens mij heten ze voortaan Rentalcars...na boeking, ze hebben mij daar ook over gebeld, SF- Denver bij Dollar $750, bij National $250 dat zal andersom ook zo zijn.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ze heten eigenlijk rentalcars, volgens mij vanuit manchester of ergens. Krijg wekelijks 3 mails ofzo, dus het wordt tijd me uit te schrijven nu ik bij drive-usa geboekt heb.
Ik heb net bij veelgestelde vragen een offerte geplaats via emerald, die ligt een stuk voordeliger dan eautohuur/ rentalcars. of autoreisen.de.. ik snap al die verschillen niet meer.. en op zich zou ik zo boeken, ben alleen nog niet zeker van de verzekering.
Heb even gebeld. Voor de route SF - Denver komt er nog €250,- dropoff kosten overheen. Dit melden ze echter niet op de site, best misleidend!
Toch maar weer naar onze oosterburen dus
Toch maar weer naar onze oosterburen dus
Daar hebben ze dat ook .. Kijk eens naar mijn post bij auto huren veelgestelde vragen
Daar hebben ze dat niet. Staat duidelijk bij: Wir Übernehmen die Einweggebühr von US-$ 500 für Siemoyzo schreef:Daar hebben ze dat ook .. Kijk eens naar mijn post bij auto huren veelgestelde vragen
Vandaag de voucher gekregen. 
- Jean-Paul
- Amerikafan
Wanneer had je geboekt en bij welke firma krijg je de auto?Ems2012 schreef:Vandaag de voucher gekregen.
Half januari bij Dollar (via eautohuur dus). Geboekt voor mei.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moyzo, je moet dan bij Drive-usa of usareisen.de (of zoiets) wel voor Alamo kiezen. Bij de anderen zit iid wel een one way fee.Jaydee84 schreef:Daar hebben ze dat niet. Staat duidelijk bij: Wir Übernehmen die Einweggebühr von US-$ 500 für Siemoyzo schreef:Daar hebben ze dat ook .. Kijk eens naar mijn post bij auto huren veelgestelde vragen
Beide auto`s zijn nu bevestigd, een auto heb ik al volledig betaald en daar heb ik nu ook al de voucher van. Van de andere auto krijg ik de voucher als daarvan het gehele bedrag is betaald. Het had ff tijd nodig maar ben nu wel gerust gesteld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1616 Weergaves
-
Laatste bericht door theovg
-
- 23 Reacties